מסעות החורף של קרן שביט באזור השרון

ממשיכה במסורת מסעות החורף, ומובילה אתכן לפינות קסם סודיות ברחבי הארץ. מסעות החורף הם סדרת ארועים המתקיימים אחת לשבועיים בבתים מעוררי השראה ברחבי הארץ. האירועים מוקדשים לאופנה, עיצוב וסגנון חיים.



בשבת הקרובה במסעות החורף, בחרתי לחזור ולהתארח במושב גבעת חן, בסמוך לרעננה, בביתם
המיוחד של טל גילבוע ארדון ודודי ארדון, משפחת אמנים מוכשרים ופוריים, בית עם סיפור ואנשים מעוררי השראה, שקיימתי בו מכירה חורפית בלתי נשכחת בחנוכה, בדיוק לפני שנתיים.

הבית של טל ודודי הוא בית כפרי קטן וחם, בנוי בניה קלה של חברת אוסטק שמיר המתמחה בבניה חכמה של בתים אשר מייצרים אפס פסולת בניה, עם ניצול חומרים מקסימלי ובידוד מעולה. 
הרבה מהפרטים המרשימים שבבית הם יצרו בעצמם, כמו פירזול ועבודות עץ של דודי, או רצפת חדרי האמבטיה והכיורים שטל יצרה בעצמה.

בחצר הבית ממוקם הסטודיו שלהם, שבנוסף לבית, גם בו יתקיימו חלקים מהאירוע, סטודיו לצילום/ יוגה וקדרות, שיארח מעצבים ויוצרים נוספים.
דודי ארדון הוא צלם, שיציג באירוע כמה צילומים למכירה. טל גלבוע ארדון היא קדרית, מייצרת ומשווקת את "כלי לחם גלעד" המיועד לאפיית לחמים מעולים בתנור הביתי, מורה ליוגה ולסאפ.

בגלריה של טל תוכלו לרכוש כלי לחם גלעד בגדלים ובמחירים שונים, כלי לחם לטאבון, מנורות שולחן מיוחדות, מארזי כלים (קערות, כוסות, צלחות) ועוד שלל כלים נהדרים.

לכל אחד מבני הזוג גלבוע-ארדון, יש אש גדולה של יצירה ויחד הם POWER COUPLE ודוגמא נהדרת לאיך אפשר לחיות חיים מלאים בתשוקה וביצירה. תשוקה שמזינה את הנפש והנשמה, תבלין קסם נדיר ומזוכך שמשביח כל תבשיל.

יסודות הבית המיוחד של טל ודודי חושלו באש של אמנות ויצירה. מרגש להכנס אל ביתם שבמושב ולהישאב אל תוך האש הזו ולהט היצירה.



באירוע תוכלו להנות מקולקצית החורף החדשה והמגוונת שעיצבתי, שמלות גלביה חדשות מקטיפה, אוברולים, שמלות מנומרות תואמות לאמא ולבת, סרפנים, חולצות גולף ושמלות להיט מחמיאות וגורפות מחמאות בטווח עצום של מידות 34-58.

הקולקציה משלבת קלאסיקות מנצחות עם טרנדים עכשווים, כשהמטרה היא להנות מחווית הלבוש. לקום בבוקר, לפתוח את הארון ולהתרגש.

אל קולקצית החורף שלי מתלווים גם אקססוריז משלימים ופרטי עיצוב נוספים שאספתי ממעצבים שאני אוהבת במיוחד. לחמניות עיצוב נחשקות, שמשמחות נשים וילדות. קבקבי עץ שוודיות, מגפי גומי צבעונים, תכשיטים, תיקים, מטפחות, סבוניות, מחברות, ערכות רקמה והפתעות משמחות.

גם הפעם יצטרפו אלי אורחים מעניינים, כי הכי כיף לצאת למסעות עם חברים אהובים:

מעצבת התכשיטים לינדה פרידריך עם התכשיטים שהיא יוצרת בעבודת יד בהשראת האלמנטים הטבעיים הסובבים אותה. תכשיטים שמשלבים עדינות עם הכוח והעוצמה הגולמית של הטבע. מבטיחה שתתאהבו.

רותי מכניסה אל תוך מותג הסבונים Nacca - Handmade Soaps מטוב ומנדיבות ליבה הרחב. הסבונים והקרמים האיכותיים מיוצרים בעמק יזרעאל בסטודיו הקסום שלה בחצר הישנה בקיבוץ מרחביה ומשמחים את כל מי שפוגש בהם. אי אפשר שלא להתפעל מהריחות המעולים ומהמרקמים הנעימים, אבל יודעת דבר תזהה מיד שהקסם האמיתי הוא ברותי עצמה.



המעצבת תמי גולדשמידט מתמחה בשזירת חוטי זהב מנצנצים בשיער. שערות מנצנצות שמוסיפות עיניין וברק. בואו לראות איך תמי שוזרת והופכת קש לזהב. אני כבר התמכרתי, מזמינה גם אתכן.
מזמינה אתכן להנות איתנו באירוע שכולו השראה, נשיות, עיצוב ישראלי ואופנה.



קפה ומאפים נפלאים יוגשו מהמטבח הנעים והמואר ע"י חן, האופה המקסימה מ Bake me away, שתכין מאפים מתוקים ומלוחים חלומיים לאכילה במקום וגם לרכישה הביתה.



המכירה תתקיים בשבת 15.12.18, בבית משפחת ארדון, רח׳ מעבר לים 34, מושב גבעת חן. בן השעות 10:00 - 17:00.
תפסי חברה ובואי לבלות. נשמח לחבק חברות ותיקות ולהכיר חברות חדשות.

כל הפרטים מחכים לך בעמוד האירוע: bit.ly/givathen

 

טוב ויפה | קולקציה חדשה