פאם פאטאל – קולקצית החורף החדשה של קרן שביט

ב-26/11 השקנו ביפו קולקצית חורף חדשה. את הקולקציה הקדשתי לדמות הפאם פאטאל, האשה הרכה והחזקה, שהציתה את דמיוני ובהשראתה הקולקציה נוצרה.


הפאם פאטאל (*בצרפתית- Femme fatale, "אישה קטלנית") היא דמות ספרותית קולנועית דמיונית שמרתקת אותי. יפיפיה מיסתורית, שנאמנה לעצמה וקשובה לתשוקותיה. חזקה, תאטרלית, מסוכנת, מיסתורית ובלתי צפויה. היא מותחת תדיר את הגבולות שלה. הנשיות בהתגלמותה.

היא דמות שנויה במחלוקת שחוצה ללא הפסק את הקו הדק שבין הטוב לרע. נחשבת כבעלת קסמים מיוחדים ויודעת להפיל כל אחד ברשתה. חוזקתה היא ברכותה והיא יודעת זאת ומשתמשת בכל הקלפים שיש לה, כדי לנצח בכל זירה ומערכה.


הפאם פאטאל היא חסרת גיל ויש לה סטייל נצחי. דרמטי, מודע, נועז ומחמיא. הבגדים מדגישים את קימורי הגוף, מבינים את שפתו ובנויים כדי להכיל אשה בתנועה. לכל שמלה יש את היתרונות שלה וגם ניסיון חיים. היא מבליטה את האזורים המחמיאים ומטשטשת אזורים פחות נוחים. מתאימה את עצמה לגוף הנשי, שמשתנה עם השנים.


הגזרות בקולקציה החדשה מנצחות בכל זירה. הן רכות, מלטפות, מחמיאות ונוחות. הבדים עשירים, רכים ונשפכים. סריגי כותנה, קטיפה, קורדרוי ושלל הדפסים מנומרים.


הקולקציה כוללת גרסאות חורפיות לגזרות אהובות וגם שמלות חדשות, אוברולים שונים, עליוניות קימונו ארוכות, סרפנים וחולצות גולף, שמאפשרות מישחק של מיקס אנד מאץ'.


גם בקולקצית החורף ניתן למצוא שמלות תואמות רב דוריות, לסבתות, לאמהות ולילדות.


לכל הבגדים יש כיסים מפנקים. בגדי חוויה עם סטייל נצחי, שמשתעשעים עם טרנדים ומבינים היטב את הגוף הנשי. בגדים שאוהבים נשים אמיתיות, בכל גיל ובמגוון מידות 34-52 (לפעמים גם יותר).


אני שמחה להציג לכן את מצעד הכוכבות:

שמלת הגלביה בגירסה חורפית והפעם מסריג קטיפה עשיר ונעים. הסריג עוטף את הגוף באופן מושלם, גם במידה XS וגם במידה XXXL. שמלה עם גזרת "שעון חול" ובעלת נוכחות חזקה. מגיעה במבחר צבעים: ירוק טיל, קפה, רוזה, שחור ואדום.


בנוסף לגרסת הקטיפה יש גם שמלות גלביה חורפית מאריג מנומר מודפס וגם בצבע ארגמן. יש גם את הגירסה קלאסית עם שרוול 3/4 בשחור ובג'ינס.


שמלת עלמה מגיעה החורף בגרסת סריג קורדרוי, רך ומלטף. בצבעים חלקים וגם מודפסים. הגזרה אוחזת היטב את אזור החזה והמותן ומשחררת מרווח נשימה מהאגן ומטה. גזרת פלא, שהופכת גם מבנה גוף מלבני למקינטה.


יש גם שמלות עלמה מאריג כותנה עם 2% לייקרה בצבעים והדפסים שונים. לשמלה יש ריצ'רצ' ארוך לכל אורכה שמווסתת את עומק המחשוף ומאפשר גם הנקה. השמלה מתאימה גם עם גולף, או חולצה ארוכה כשכבה תחתונה.

שמלת לולה, גזרה ותיקה ואהודה. שמלת בייסיק אורבנית בגזרת רגלן (תפירות אלכסוניות בין הכתף לצווארון) מחמיאה. החלק העליון מתישב קרוב לגוף והתחתון, קלוש עשיר, שמאפשר חופש ותנועתיות. שמלות לולה עשויות מסריגי כותנה עשירים, פרנצ'טרי עם גימורים מתכתיים (נחושת ופלדה) פסים ומנומרים. שמלת חריש לכל היום.

שמלת מונה, שמלת מקסי נוחה ונעימה בגזרת קלוש עם צווארון גולף בעל רוכסן עמוק. מגיעה ב-5 הדפסי פסים דקים בצבעים שונים. בעלת שרוולים ארוכים עם מנג'ט גבוה, תואם לצווארון. עשויה מבד 100% כותנה נעים ורך.  השמלה יודעת להכיל גם מבנה גוף רחב וגבוה.


שמלת נגה, שמלת בייסיק אורבנית עם אדג׳ מגניב, צווארון גולף, כיסים, סריג כותנה/ויסקוזה רך וגמיש בהדפסים מנומרים וגם בשחור. החלק העליון מתישב קרוב לגוף והתחתון, קלוש עשיר, שמאפשר חופש ותנועתיות. בגד חריש לכל היום.



יש גם גרסא תואמת ומקסימה לילדות, שמלת נוגי במידות 6-10.



שמלת סרפן, בגזרת קלוש עשירה מבדי פרנץ' טרי מנצנץ 100% כותנה, בצבע לבן מנצנץ, ובשחור מנצנץ. נראית נהדר עם חולצת גולף מתחת.





חולצות הגולף שלנו מעוצבות באופן שיתאימו בדיוק לג'ינס. באורך הנכון ובנפילת הבדים. הן נהדרות גם כחלק תחתון לשמלות עלמה, לסרפנים ולאוברולים. חולצות הגולף מגיעות במגוון הדפסים, עלי וינטג' מנצנצים, מנומר, פסים וגם בצבעים חלקים.


אוברול עמליה האהוב, חזר החורף במגוון צבעים והוא לוהט ופופולארי. עם חלק עליון ללא שרוולים וחלק תחתון ארוך. עשוי בד כותנה עם צווארון מחויט וקשירה במותן. נוח ועם כיסים מפנקים. נראה נהדר עם גולף מתחת.



אוברול נעמה, מג'ינס עם צווארון מחוייט וריצ'רצ' במפתח הצוואר. הגזרה מזכירה את שמלת עלמה, רק עם מכנס מחמיא. רק הגיע וכבר נחטף ואזל, בקרוב יגיע מלאי חדש.



שמלת סו אלן, גרסה חורפית של שמלת הקאפרי הקייצית. שמלת אוברסייז קצרה בגזרת A סופר מחמיאה, נוחה ומכילה כל אישה בכל מידה. עשויה מבד 100% כותנה בשלושה גוונים שונים משובצים, בצבע ג׳ינס ובשחור.  


שמלת דנה היא שמלת מידי קלילה ואורבנית בעלת גזרת A מחמיאה. 100% כותנה, מחשוף צר ועמוק, וכיסים כמובן. מגיעה עם חגורה לקשירה במותן ובצבעוניות של בריק, פלדה ושחור.


לקולקצית החורף שלנו נוספו השנה גם עליוניות קימונו מושלמות מבד נשפך ויפהפה בהדפסי נמר ונחש. פריט מושלם לשדרוג הלוק.

אחרונה חביבה היא שמלת מישל, שמלת סריג קצרה בגזרת מקינטה מחטבת, רכה ונוחה. לשמלה ריצ'רצ' לכל אורכה וצווארון גולף שיודע להיפתח גם למחשוף נדיב. הגולף והמנג'טים בשרוולים סרוגים בדוגמת פסים בצבעוניות משתנה, בהשראה צבעונית של עיטורי מלחמה קומוניסטים. השמלות מגיעות באדום, כחול רויאל ושחור. 


עם השקת הקולקציה החדשה בחנות, הוחלפו כל התצוגות והחנות לבשה חורף וסיפור תאטרלי עשיר ומרתק, מתובל באקססוריז חדשים ופריטים לבית. צילומי הקולקציה הנפלאים שצילמה תמר קרוון, השתלבו בעיצוב החנות והפכו למרקם אחד, חם, נשי, רך ועוטף.





את הקמפיין הובילה השחקנית האהובה עלי, קרן מור, אשה דעתנית, בעלת סטייל נצחי וחוש הומור. אליה הצטרפה גם השחקנית הצעירה והמבטיחה אור רותם והדוגמנית אלה אטיאס.


סטיילינג משובח: שי-לי ניסים, איפור: אוסנת ביטון, שיער: יוסי טייר, נעליים: שופרא
צילומי החנות ומאחורי הקלעים, אהובתי: יפעת גולן.


את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בחנות הדגל שלי, בית קרן שביט ביפו, עולי ציון 13, שוק הפשפשים.
ניתן להזמין שליחות הביתה מהאתר: www.karen-shavit.com, קליק והמשלוח בדרך אליכן.
ניתן לבקר אותנו אחת לשבועיים במכירות הביתיות שאנו מקיימות ברחבי הארץ.



בדצמבר נגיע לביתה של הכדרית טל גלבוע ארדון, 15.12 במושב גבעת חן, ליד רעננה

וגם לראשונה לישוב נווה אילן שבמבואות ירושלים. ב-29.12 נתארח בביתה המיוחד של התכשיטנית אורנה ליפשיץ בקמן, בעלת המותג ORNA – FINE DESIGN.

ממליצה לכן להזדרז, מלאי הפאם פאטאל מוגבל ונחשק
שיהיה לכולנו חורף חם ולוהט.