מכירת האביב של קרן שביט לראשונה ברמת השרון

שבת ה-12.5.18, מגיעה לראשונה לרמת השרון עם "ימים טובים", פורמט המכירות הנודדות שלי, על טהרת העיצוב והלייף סטייל, המתארחות בבתים מעוררי השראה במרכז הארץ.

בשבת הקרובה, ה- 12.5.18 תנדוד חנות הקונספט שלי מיפו ותתארח כפופאפ למשך יום אחד בלבד, בוילה יפיפיה ברמת השרון, בביתה של האדריכלית גליה וייס. גליה חוגגת יום הולדת וזוהי סיבה מעולה למסיבה.


זו לא עוד מכירה ביתית רגילה, אלא אירוע קונספט אינטימי, בילוי חוויתי ועשיר בתוכן ובהשראה. הפקת איכות ששמה הולך לפניה ומובילה את סצנת אירועי מכירות העיצוב בישראל בשנים האחרונות.

אז מה בתפריט?  יצרתי קולאז' ססגוני, מרהיב ומדוייק של חוויות ומוצרים:
מכירת אופנה נשית באירוע שחוגג לייף סטייל במייטבו. חיבור בין עולמות תוכן נושקים ומשלימים: אופנה אדריכלות, עיצוב, קולינריה ואירוח.

למכירה בשבת נגיע עם קולקציה חדשה, אביבית ומשמחת של שמלות וגלביות. שמלות נוחות, מבדים טבעיים, עם כיסים. שמלות שאוהבות נשים מכל הסוגים, הגילאים ובכל הגדלים.

בגינת הבית, ממש ליד הבריכה, יחכה לכן אי יווני קטן, נקודה של שמחה. Greek sandals TLV, אקססוריז משובחים המיוצרים ביוון ומעוצבים בישראל בידי שתי מומחיות לטעם טוב ולסטייל. סנדלי עור יפיפיות, סלי קש מרהיבים ונכונים ועוד הפתעות משמחות לעיצוב הבית בעיצובן של סנדרה וסלומה השיקיות והמקסימות.

בפינה מוצלת ונעימה בחצר, מתחת לעץ, יחכה לכן פינוק מאלחש. אורית נימרי, רפלקסולוגית מוסמכת, תעניק טיפולי טעימות במחיר סימלי.

לילך גרמן, שפית וקרמיקאית מוכשרת, תציג מגוון כלי פורצלן צבעונים ומרהיבים בעבודת יד.

במטבח הבית תפגשו את תומר שכטר הלא הוא ה"היפסטר קוקי" שף קונדיטור משובח ובריסטה מעולללללה. מזמינה אתכן להנות ממאפי ידיו ומקפה משובח, בפינות החמד בגינה, לצד הבריכה.

כל הטוב והיפה מהחנות ביפו יגיעו איתי ועם צוות מיומן של סטייליסטיות, שיסייעו לכן להרכיב לוק מנצח וחיוך שלא דוהה.


גם בגדי הים השלמים והמעולים של עינת קליפר יגיעו למכירה בשבת. גזרות מנצחות בהשראת שנות ה-50, קלאסיות ומחטבות, מגנט של מחמאות.

שמלות מחמיאות, נעימות ומתחשבות. כולן מבדים טבעיים ולכולן כיסים נדיבים. אל שמלת הגלביה המפורסמת נוספו עוד שמלות חברות, כל אחת מותאמת למבנה גוף אחר. השמלות מגיעות במגוון מידות (34-52), מחמיאות לקימורים ומכילות מבני גוף שונים.



בואו להכיר את הגזרות המנצחות, שלא מפסיקות לגרוף מחמאות.



שמלת עלמה המחמיאה, ניצמדת היטב למותן ומדגישה קימורים. ריצ'רצ' במרכז שמאפשר ויסות של המחשוף וגם מתאים להנקה. הגיעו צבעים חדשים, אדום, כחול רויאל ושחור. 98% כותנה, 2% לייקרה.

שמלת קאפרי השיקית, פייבוריטית בקרב התיירות הצרפתיות ביפו, קלילה ומושלמת לקיץ הישראלי. 100% כותנה עם כיסים. הגיעו בדים חדשים, משבצות כחול לבן, שחור לבן, לבן עם פסים דקים באפור וגם שחור.



גילי מקסי, שמלת אובר סייז קז'ואלית עם הפסים, נצמדת בחזה עם קלוש נדיב למטה.100% כותנה / ויסקוזה טבעית, עם כיסים. זהירות, מדובר בשמלה שלא תרצי לצאת ממנה. הגיעו בדים חדשים.

גזרת אודרי הנשית והחדשה. החלק העליון מזכיר את גזרת הגלביה עם דיטיילים מעודנים, החלק התחתון, קלוש מידי מחמיא. מבד ויסקוזה טבעי, עם כיסים. מגיע בגרסה מודפסת וגם בשחור קלאסי.  

וכמובן שמלת הגלביה עם המפורסמת, עם הגזרה המחמיאה והבדים המענגים. חדש, גלביות עם שרוול קצר מויסקוזה טבעית בגווני תבלינים, חום שוקולד, כתום חמרה, צהוב חרדל וגם בייסיק שחורות (גם עם שרוול ¾) וג'ינס.

ועוד הפתעות מרגשות ומשמחות.

אל קולקצית השמלות מתלווים גם אקססוריז משלימים ופרטי עיצוב נוספים של מעצבים שאני אוהבת במיוחד. לחמניות עיצוב נחשקות, שמשמחות נשים וילדות. תכשיטים, סבונים, תיקים, מטפחות, כובעים, מניפות, ערכות רקמה והפתעות משמחות.

כל הטוב והיפה הזה, ועוד הפתעות קטנות ונעימות, ימתינו לכם רק בשבת ורק ברמת השרון, ה-12.5.18 בין השעות 10:00 - 17:00. בואי לבקר אותנו, נשמח להכיר חברות חדשות ולחבק חברות ותיקות.

אז תפסי חברה ובואי לבלות
בנות השבט שלי ואני מצפות לך, בואי לתת ולקבל חיבוק נשי ומפרגן.

שבת ה-12.5.18, מהשעה 10:00 ועד 17:00
רחוב החי"ל 7 רמת השרון, משפחת וייס.

פרטים בדף האירוע בפייסבוק