יוני טוב ויפה אצל קרן שביט

הקיץ כבר כאן וזה בדיוק הזמן להשיק את "מסיבות הקיץ של קרן שביט", אירועי חוויה של עיצוב ולייף סטייל בבתים פרטיים ממוזגים ומיוחדים שבחרתי במרכז הארץ.

זו לא עוד מכירה ביתית רגילה, אלא אירוע קונספט אינטימי מוקפד, בילוי חוויתי ועשיר בתוכן ובהשראה. מסיבת איכות נשית שיוצרת ומגדירה סגנון חיים משל עצמה. חיבור בין עולמות תוכן נושקים ומשלימים: אופנה, אדריכלות, עיצוב, קולינריה ואירוח.

ביוני אתארח בשני בתים יפיפיים, בשבת ה-9.6 בביתה של ענת שטרנברג באביחיל שבעמק חפר ובשבת ה-23.6 בביתה המשופץ והמחודש של ליאת שרון בפרדס חנה.


בשבת הקרובה אפתח דלת מעניינת במיוחד ואזמין אתכן אל מעונה של משפ' שטרנברג במושב אביחיל, שבעמק חפר. בית מעורר השראה שניתן ללמוד ממנו, בית עם שכל ארכיטקטוני, שכל עורכת מגזין עיצוב, תרצה לצלם ולכתוב עליו.

ומה יצפה לכן באירוע שלנו בשבת זו באביחיל? הנה הצעת הגשת האירוח שחיברתי:

1. בית חדש ומעורר השראה שנפתח לראשונה למבקרים. יצירה ארכיטקטונית, היסטורית ותרבותית. בית שעתידו לככב במגזינים ובפינטרסט.


2. תכשיטי צורפות בעבודת יד מעולה של הדר מקובקי שתגיע עם קולקצית המותג שלה "הדר צורפות ועיצוב". תכשיטי זהב וכסף בשילוב אבני חן, שמשדרים פשטות עם תחכום אל זמני.


3. בר קוקטלים נייד המתמחה במשקאות שנשים אוהבות.


4. תכשיטי קונספט של האמנית טל דדון.


5. טיפולי רפלקסולוגיה בחיק הטבע. טעימות של טיפולים במחירים מפנקים.


6. גינה ענקית ומעוררת השראה של אדריכלית הנוף נעמי אשל. בואו לראות איך לוקחים 4 דונם והופכים אותם לחוויה שהיא יצירת אמנות.


7. סנדלים וכפכפים מעור של המותג הקלאסי סולטווטר. מהרו למצוא לכן זוג מתאים, המלאי מוגבל ומתחסל במהירות.


8. מאפים, פינוקים וקפה של השף קונדיטורית איילה ענבר, שתתמקם במטבח הבית המואר. תוכלו להנות מקפה ופחמימות משובחות, באחת מפינות הישיבה הקסומות הפוזורות בגינה.


9. קולקצית השמלות החדשה של קרן שביט עם כל להיטי הקיץ החדשים והותיקים. שמלות כותנה עם כיסים שאוהבות נשים במגוון מידות (34-52), בגזרות להיט נחטפות, מחמיאות ונוחות ועם בדים בהדפסים מקוריים שלנו, שלא תמצאי בשום מקום אחר. השמלות נמכרות בבלעדיות רק אצלינו ומיוצרות בכמויות קטנות.


10. שזירת חוטי זהב בשיער, שערות מנצנצות שמוסיפות עיניין וברק. בואו לראות איך תמי שוזרת והופכת קש לזהב. אני כבר התמכרתי, מזמינה גם אתכן.


11. בגדי הים השלמים של עינת קליפר עם גזרות קלאסיות מחטבות. הבחירה האישית שלי, עם הלהיטים שמככבים גם אצלי בארון.


12. בילוי נשי ואיכותי עם מישהי שאת אוהבת. בונדינג נשי ואותנטי עם חברה, בת משפחה, או עם עצמך. בואי לבלות עם נשים מחייכות. הזדמנות משובחת להכיר חברות חדשות.


בליבו של המושב, ממש מול הדואר והצרכניה ניצב בית מיוחד, טובל בגינה ענקית, שנבנה במקומו של אחד הבתים הראשונים במושב.


הבית המיוחד נבנה מחדש לפני שנה ויפתח לראשונה את דלתותיו למבקרים. בית תעשייתי, עם מרכיבים ארכיטקטונים יחודיים של מבנה פונקציונלי.

המבנה כולל פתחי אור וחללים קונסטרוקטיבים גבוהים ומאווררים, באמצעות אריחים שנבנו במיוחד למטרות אלו. הבית נהנה מהידור צנוע ומאלגנטיות מאופקת, בית בעל ערך היסטורי ותרבותי שדייריו השכילו לתכנן ולבנות.

את הבית תכננו ובנו בעצמם בעלי הבית, ענת ועודד שטרנברג, שזה הוא בית ילדותו ואף אימו נולדה בבית זה. האדריכל מאיר פרץ ליווה אותם לאורך כל הדרך.

את הגינה הענקית המתפרסת על שטח של 4 דונם תיכננה ועיצבה נעמי אשל. נעמי היא אדריכלית הנוף שאני מעריצה ועיצבה גם את גינתי שבקיבוץ גבת בעמק יזרעאל.



אלי ואל צוות הסטייליסטיות שלי יצטרפו במסיבות הקיץ עוד יוצרות חברות, שיעשירו את האירוע בתוכן וביופי.

הפעם תצטרף אלינו התכשיטנית הצורפת הדר מקובקי עם תכשיטי המותג שלה "הדר – צורפות ועיצוב".
צורפות בהשראות קדומות אותנטיות המשלבות בתיחכום פשטות ואיכות. עבודת יד עם בשימוש של חומרים טבעיים, כסף, זהב ואבני חן.



גם תכשיטי קונספט של האמנית טל דדון והמחרוזות של תמרה יגיעו למכירה, בגדי הים השלמים והמחטבים של עינת קליפר, סנדלים שובי לב של סולטווטר, מגבות חמאם דקיקות מכותנה, סבונים בריח כביסה, סלים והפתעות שיהפכו את הקיץ ממעיק לנחשק.


עוד פינוקים מפתים שיחכו לכם במסיבת הקיץ של קרן שביט באביחיל:
עמדת שזירת חוטים נוצצים בשיער (טרנד לייף סטייל חדש שתהנו להיסחף אליו).



בר קוקטלים שיוסיף טעם, צבע ושמחה.



במטבח הבית תהנו מקפה ומאפים של השפית איילה ענבר.



כל הטוב והיפה מהחנות ביפו יגיעו איתי ועם צוות הסטייליסטיות המעולות שלי, יחד נסייע לכן להרכיב לוק מנצח וחיוך שלא דוהה.

שמלות שלנו אוהבות נשים מכל הסוגים, הגילאים ובכל הגדלים. גזרות מחמיאות, נעימות ומתחשבות. כולן מבדים טבעיים ולכולן כיסים נדיבים. אל שמלת הגלביה המפורסמת נוספו עוד שמלות חברות, כל אחת מותאמת למבנה גוף אחר. השמלות מגיעות במגוון מידות (34-52), מחמיאות לקימורים ומכילות מבני גוף שונים.

מכירות עיצוב הכוללות את קו ההלבשה היחודי שלנו, שמלות וגלביות של קרן שביט, נוחות, מחמיאות, בטווח מידות (34 עד 52) מבדים טבעיים עם כיסים ועוד אקססוריז ומוצרים משפרי איכות חיים, שישמחו אתכן הקיץ.

בואו להכיר את 8 הגזרות המנצחות, שלא מפסיקות לגרוף מחמאות. אל הגלביות המפורסמות הצטרפו עוד שמלות להיט חדשות.

שמלת רמה השובבה עם קשת בלב, שמלת יעלי קיצית ורומנטית ללא שרוולים, שמלת לילי אובר סייז מכותנה, שמלת קאפרי השיקית, שמלת עלמה המחמיאה, גילי מקסי עם הפסים בצבעי קיץ חדשים, גזרת אודרי ההנשית והחדשה ועוד הפתעות מרגשות ומשמחות. לכל מכירה מתווסף מלאי חדש.

בואי לבלות זמן איכות נפלא עם חברה, שכבר המון זמן רצית ולא יצא.  מסיבה שחוגת את החיים ומובילה את סצנת אירועי מכירות העיצוב בישראל בשנים האחרונות.



זה המקום להתאבזר באופנה משובחת, בהשראה ובפינוקים, לפרגן לנבחרת של יוצרות ישראליות במיטבן ולעודד המשך יצירה מקומית.



כל הטוב והיפה הזה, ועוד הפתעות קטנות ונעימות, ימתינו לכן באביחיל בשבת הקרובה, ה-9.6.18 בין השעות 10:00 - 17:00. בואו לבקר אותנו, נשמח להכיר חברות חדשות ולחבק חברות ותיקות.

אז תפסי חברה ובואי לבילוי.
לפרטים על מסיבות הקיץ כנסו לדף האירוע 

מכירה באביחיל, שבת ה- 9.6.18
מהשעה 10:00 עד 17:00
רשמו ב-waze : ההגנה 6 אביחיל
משפחת שטרנברג, מול הדואר.




ביום ראשון יעודכן גם האתר עם הדגמים החדשים,
מוזמנות לבקר אותנו גם באתר ולרכוש באון ליין.



 

טוב ויפה | קולקציה חדשה