יריד עיצוב חדש בשוק הפשפשים - סיפור של חורף

אנחנו מאמינות שהכישרון והיופי נמצאים בכל מקום, צריך רק לדעת להסתכל, לזהות ולאסוף אותם, לבחור ולרכז, לבנות להם בית, להדליק את האור. להזמין אותך.

פתחו יומנים וסמנו בצהוב זוהר ואופטימי, בסופ"ש הקרוב, ימי ד'-ו', יריד עיצוב חדש פותח את דלתותיו בשוק הפשפשים ביפו: לייף סטייל מרקט - סיפור של חורף.

אחרי שנים שבהם נדדתי והתארחתי בבתים נפלאים ובמקומות מעניינים, מצאתי סוף סוף בית קבע מרווח ביפו שיוכל להכיל את כל הרעיונות, האירועים והמוצרים הטובים והיפים שלי ושל מעצבים נוספים.

לפני חודש פתחתי את "בית קרן שביט" ובו הקמתי Life Style Market ברחוב הראשי של שוק הפשפשים ביפו במבנה מרווח (200 מ"ר) ומואר. לופט תעשייתי המתפרס על שתי קומות, כשבקומה הראשונה הקמתי את חנות הדגל הקבועה שלי ובקומה שמעל גלריה מוארת, שמארחת יוצרים, חוויות ורעיונות.

הגלריה היא חלל עצום שמכיל תוכן מתחלף שאני יוצקת אליו ונפתח בכל פעם מחדש. אני נהנית בכל פעם להמציא אירוע שמענג אותי עם סיפור חדש.

את ההשקה של הבית החדש קיימנו בחנוכה, שם חשפתי לראשונה את פורמט היריד הקטן והאיכותי החדש שלי, את "הלייף סטייל מרקט של קרן שביט".

הלייף סטייל מרקט הוא קונספט סלון, שבו אני מארחת בגלריה ונותנת בכל פעם במה למעצבים ויוצרים מקומיים אחרים. המוצרים הם תמיד כאלו שקרובים לליבי, שמחדשים לי, שאני אוהבת לקחת איתי הביתה, שממשיכים לגרום לי לחייך לאורך זמן. כלים, טקסטיל, ספרים, יצירות אמנות, גופי תאורה, רהיטים ומלאכות יד.

אני נהנית לרכוש מוצרים חכמים לצד בגדים חכמים, כאלו שמבינים בדיוק מה שאני צריכה. איכות, פשטות, פונקציונליות, הרמוניה ויזואלית, התחשבות בזולת והעצמת האחר. בגדים מבדים טבעיים, עם גזרות מחמיאות ונוחות, עם כיסים ומגוון מידות.

חפצים שיש בהם נגיעה טבעית, עבודת יד, כוונה וטובה, מילה טובה ומגע אדם. מוצרים שיש מאחוריהם סיפור משמח, מעורר תקווה והשראה.

כבר 9 שנים שאני כותבת את הבלוג הזה, "טוב ויפה" ומשתדלת להתמקד ולשים בפרונט את כל מה שטוב ויפה בעיני. אני מאמינה בעשייה אקטיבית להעצמת הטוב והיפה הזה ועושה כל שביכולתי להפצתו בעולם. בדיוק מהסיבה הזו פתחתי את בית קרן שביט ביפו ואני רוצה להזמין גם אתכן, להצטרף אלי למסע.

הצטרפו אלי ואל חברי ליריד הלייף סטייל מרקט בשוק הפשפשים ביפו, לסיפור של חורף, עם שמלות החוויה המדוברות, בכל האורכים והמידות, גלביות, אוברולים, חולצות גולף עם פסים, מגפיים והפתעות, תובנות וחפצים, עיצוב טבעי ומקומי, ישראלי אמיתי מאיר פנים.

מתרגשת להזמין אתכן ליריד החדש Life Style Marketסיפור של חורף. אספתי 7 יוצרים מיוחדים ואהובים, שכל אחד מהם משמח את ליבי החורף.

המעצבת יעל הרמן מנמל יפו תציג קו חדש של נעלי יוניסקס איכותיות (עד מידה 46) בעבודת יד ובצביעות ידניות מונוכרומטיות יפיפיות.

חנות המלבושיה מיודפת מגיע מהגליל עם "גרביים של פעם" מכותנה, שת"פ מוצלח בין ערבים ויהודים.

הצורפת יעלה לשם תגיע מהסטודיו שלה בכפר ויתקין עם תכשיטים מינימליסטים כובשי לב.

המעצבת אורית קובץ' תגיע ממושב סתריה עם פרטי טקסטיל ומוצרים מיוחדים לבית מודפסים בעבודת יד.

אמנית הקרמיקה קארין צור תפסע כמה מטרים מהארמון היפואי שלה בשוק הפשפשים ותפתח תנור רותח של אוצרות אמנות פיסוליים אורגנים וגופי תאורה קטנים ונהדרים.

אמנית המקרמה עדי אסף תגיע מפרדס חנה עם אוסף של יצירות טקסטיל מרהיבות שיקשטו את הקירות.

מעצב גופי התאורה יוסי קמחי יביא מהסדנא שלו בשוק היווני ביפו אוסף וינטאג' מרהיב של תכשיטי תאורה יחודיים. מנורות וינטאג' מיוחדות מכל העולם, אוסף למביני עיניין, מתוכו בחרתי להציג במכירה את המנורות שאני חושקת בהן לעצמי.

קארין צור היא קוסמת יפיפיה, שמתגוררת בארמון יפואי בלב שוק הפשפשים. במקום קדרת קסמים יש לה תנור קרמי ענק, אליו היא מכניסה תערובת חימר ומוציאה כלים ופסלים מכושפים, עם קסם וברק מיוחד.

כשחיפשתי קרמיקאית ליריד החדש שלי, קיבלתי עליה המלצה מחברה עם טעם טוב ששידכה. ורד מוסנזון, מנטורית ומורה שלי, הובילה אותי אל מפתן ביתה.

מה רבו הקסמים והיופי שעיני לגמו בשקיקה. אשה חייכנית ויפה, פתחה שער ברזל גדול, הזדנבתי אחריה, עלינו לגג ים תיכוני צבעוני, שהכיל כמה מבנים.

קארין לקחה אותי לסיור בביתה, ארמון יפואי מ- 1874, מקושט באורנומנטים, בטקסטיל עשיר, ריהוט מסוגנן ובפסליה המרהיבים. לכל מקום שהעין שלי נדדה, היא פגשה ביופי עשיר, עם גימורים גבוהים והרמוניה ויזואלית.

הבית היפיפה שקארין שיפצה במו ידיה לפני שנים רבות, משקף את טעמה המשובח, יכולותיה ואת קסמיה. פסלי קרמיקה מרהיבים שכמוהם לא ראיתי, יצרו נוכחות מרהיבה בפינות שונות בבית.

מהבית יצאנו שוב אל הגג והפעם המשכנו אל עבר הסטודיו שלה. על שולחן רחב נפרסו פסלים חדשים מקולקציה אורגנית ונהדרת. תפרחות שבנויות מפרטים מורכבים, עם מרקמים מרתקים, שכבות של חומר וצבע. הפסלים האורגנים של קארין, נראו לי פראיים לחלוטין ומצד שני, היה ברור שיש כאן שליטה מלאה ומיקצועיות מעוררת הערכה.

קארין פתחה בפני את התנור הענק שבסטודיו שלה והוציאה משם פסלים וכלים מרגשים. הכלים של קארין עוברים חיווט והופכים למנורות קרמיקה עשירות, שמשדרגות בקלות כל פינה בבית. נהנתי להתרשם מהרפרטואר העשיר שלה כיוצרת, הבנתי את הצורך שלה להמשיך ולחקור את מקור תשוקתה לאורך שנים, מה שהופך אותה לאמנית מאוד מגוונת.

הזמנתי את קארין להציג את עבודותיה בלייף סטייל מרקט הקרוב, שבניתי בתשומת לב רבה, סביב ההנאה מיופיו של החורף. הצמחים הפיסוליים והמנורות היפיפיות שלה, מסבות שמחה ביום חורפי לכ לב רגיש ואוהב.

קארין תביא איתה למכירה אוסף של פסלים אורגנים, כאלו ששמים במרכז החלל ולא מפסיכים להסתכל עליהם. גם את המנורות המיוחדות שלה, בצבעוניות חורפית נעימה, יגיעו איתה.

אם עדיין לא ביקרתם בגליל בחנות המקסימה "המלבושיה", זה הזמן לבקר אותם ביפו בשוק הפשפשים, כאן יתארחו ל-3 ימים. חנות שמתמחה במכירת גרביים טובי לב ויפיי מראה, עם כוונות טובות ועוד הרבה יותר.

לפני כשנתיים הוקם בישוב הגלילי יודפת מתחם ״בואכה יודפת״ המשלב מספר בעלי מלאכה לצד חנויות ייחודיות המוכרות את התוצרת.

בין היתר הוקמה חנות המלבושיה שבה הוחלט לתת דגש על תחום הגרביים כפי שהיה בחנות גרבי יודפת המיתולוגית. המלבושיה מציגה קולקציה גדולה של גרבי גברים נשים וילדים, והיא חנות איכות המתמחה בתחום הגרביים.

 

 

אם אתם כמוני- אוהבי גרביים מושבעים, הגעתם למקום הנכון. בואו להנות מגרביים איכותיים, מגוונים, צבעוניים, שקטים, רועשים... ובעיקר- המון ! גרביים.

המלבושיה תתארח ל-3 ימים ביריד החורפי שלי ביפו ותביא איתה 3 מותגי גרביים משובחים ומעניינים:

המותג הראשון מתוצרת מקומית: "גרבים של פעם" הוא תוצר מקסים של שיתוף פעולה יהודי-ערבי שהחזיר את עשיית הגרבים אל הגליל, בעקבות פניה של טכנאי סריגה מהכפר הסמוך למושב יודפת כאוכב, הוחלט לחדש את ימי הגרבים כקדם, לרכוש מכונות מיוחדות ולפתוח מותג משותף שיכניס פרנסה לאזור ויחזיר את העשייה ארצה.

המותג הוקם מתוך צורך וגעגוע לזמנים בהם היה מפעל גרביים ביודפת. הגרביים מעוצבים ומיוצרים בישראל, בגליל, גרביים איכותיים עם דיגומים שמחים, צבעוניים ומפנקים.

רבים מבני הכפר כאוכאב הסמוך ליודפת עבדו בגרבי יודפת, מוסטפא ויוסוף חג׳וג׳ שעבדו שנים רבות בגרבי יודפת החליטו במהלך 2016 להתחיל לייצר גרביים בכפר, הם רכשו 14 מכונות סריגה והקימו מפעל משפחתי קטן. יוסוף שהיה טכנאי סריגה ביודפת ולאחר מכן בדלתא מתפעל את מפעל הסריגה.

מוסטפא הציע לשתף פעולה בסריגה עבור חנות המלבושיה, ושכניהם החליטו לקחת את האתגר ובעזרת מעצבות מיודפת בנו קולקציה של גרבי כותנה מדוגמים בשלל צבעים. יחד החליטו לקרוא לקולקציה גרבים של פעם בהשראת הגרבים שיוצרו בעבר וקשה למצוא כיום הן מבחינת הדיגומים והן מבחינת האיכות. כיום הם מייצרים קולקציה שלישית ברציפות.

מחירי הגרביים של "גרביים של פעם" נעים מ-19.90 ש"ח לזוג ועד 29.90 ש"ח למארז של שני זוגות.

המותג השני, גרבי solmate- גרביים שהחלו מהרעיון- שהחיים קצרים מדי בשביל להתאים זוגות גרביים, לכל זוג יש שפה משותפת אך הגרביים אינם זהים אחד לשני.

הגרביים עשויים משאריות טריקו ממוחזרות ומאושרים ע"י תו תקן- Oeko-Tex, שדורש כי החומרים  יהיו חופשיים מחומרים מזיקים, שיבוצעו בכבוד לסביבה וכבוד לזכויות אדם.

הם גרביים מדליקים, צבעוניים שמחים וחמים, מחירם 75 ש"ח, הם אמנם יקרים, אבל מאוד איכותיים וישרתו אתכם היטב הרבה שנים.

יחד איתם יגיע עוד מותג, גרבי SIDEKICK, שהם חברה אחות של סולמייט אותו הסיפור מבחינת הכותנה הממוחזרת ולמען כדור הארץ, עיצובים אחידים אך מאד צבעוניים ומדליקים.

את ההשראה לעיצוב הגרביים הם מקבלים מהטבע, עם אהבה לעיצוב ותשוקה לאיכות. סיידקיק היא חברה אמריקאית מפורטלנד, המחוייבת ליצור מקומי בארצות הברית.

מזמינה אתכם החורף הזה להתפנק לעודד ייצור מקומי איכותי ויפה.

הצצה אל תוך הבית שלי בעמק יזרעאל, חושפת קצת מנשמתי. יש הרבה חפצי וינטאג' שאני אוספת שנים בשווקים ומביאה אל מאורתי.

אני יודעת שלנשים מיוחסות תכונות ליקוט, אבל במקרה הזה מדובר בציידת. כי וינטאג' איכותי מוצאים רק כששני פקטורים נפגשים. ההזדמנות ניתנת (הפריט משוחרר למכירה) והציידת מבחינה בו (ומבצעת בזריזות רכישה).

ביתי מכיל את כל רגעי הקסם הללו, בהם הבחנתי בפריט (שאני לא מוכנה שיהיה שייך לאף אחד אחר!) וקיבלתי החלטה מהירה לרכוש אותו ולאוספו אל ביתי.

מקום של כבוד יש לאוסף מנורות הוינטאג' בביתי. אין לי אף מנורה בבית שהיא לא וינטאג' מרגש ואיכותי. זה אוסף שהולך ומשביח עם השנים. אם אני רואה מנורה שאני לא עומדת בקסמה וביופיה אני מביאה אותה הביתה ואז נפרדת מקודמתה. ממש כמו ציר איכותי שמתבשל לאיטו על האש והזמן רק משביח אותו.

לפני 5 שנים, כשעיצבתי את הבית, נוצר לי צורך גדול בקניית מנורות. השמועות הובילו אותי לבית המלאכה יוסי קמחי לשוק היווני ביפו, שנמצא בסמוך לשוק הפשפשים. מערת עליבאבא קסומה ומכושפת נתגלתה לי, שם מצאתי אוצרות.

במערת המנורות של יוסי קמחי גיליתי אוסף מתומצת, נועז ואינטיליגנטי של מנורות וינטאג' מרגשות. האוצר הכי גדול והמרגש מכולם נחבא בין המנורות, אבל התגלה לי לאט לאט. האוצר הגדול היה אספן המנורות עצמו, עם ניצוץ בעיניים, ידע ותשוקה לוינטאג' שהתפרצה בכמויות.

מצאתי את עצמי חוזרת לבית המלאכה של יוסי, שוב ושוב ושוב. בכל פעם הבחנתי במנורה מדהימה אחרת שעיני לא ראו קודם. בין מנורה לקפה לעוד מנורה, נרקמה ביני לבין יוסי חברות אישית עמוקה. יוסי הכיר לי את עולם מנורות הוינטאג' ושם התגבשה גם אהבתי ליפו. בכל יום רביעי כשהייתי מגיעה לת"א הייתי מסיימת את הערב על הגג ביפו אצל יוסי. הפכנו לחברי נפש ואני מאוד אוהבת ומעריכה את האיש הזה.

יוסי הוא גם זה שמצא עבורי את החלל המדהים ששכרתי ביפו.

כשליקטתי יוצרים ליריד הקרוב ביפו, היה לי ברור שאת האור למקום יכניסו מנורות הקסם של יוסי. זה לא היה קל כי יוסי הוא דעתן וגם עקשן גדול, אבל בסוף הצלחתי! שכנעתי את יוסי להוציא מהמאורה שלו את האוצרות שהכי מרגשים אותי.

אני מתרגשת לספר שמעצב גופי התאורה יוסי קמחי יביא מהסדנא שלו בשוק היווני ביפו אוסף וינטאג' מרהיב של תכשיטי תאורה יחודיים. וינטאג' מכל העולם, אוסף למביני עיניין, מתוכו בחרתי למכירה את המנורות שאני באופן אישי חושקת וחומדת לעצמי.

 

 

התכשיטנית הבינלאומית יעל הרמן הפכה בשנים האחרונות למעצבת נעליים מובילה עם טביעת יד יחודית, ומלמדת את כולנו שיעור ביופיו של השינוי. איך להקשיב ללב ולדייק יצירתיות.

עד לפני 5 שנים, יעל הרמן היתה תכשיטנית מוכרת שהציגה בגלריות, בתערוכות בינלאומיות ובמוזאונים בלונדון וניו יורק. היא היתה בת 58 ורצתה חוויות והתנסויות חדשות.

במקום לצאת למסע בהימאליה, היא החליטה ללכת אחר אהבה ישנה שלה, והתחילה לימודים בבית הספר לעיצוב נעליים ״הגילדה״. תחום הנעליים סחף אותה  לגמרי והיא גילתה בו את "ההימאליה" שלה.

 

 

בעוד התכשיטים שיצרה, מינימליסטיים ככל שהיו, אופיינו בתחכום - שילוב של חדשנות טכנולוגית, חומרים שונים ועבודת יד של צורפות, כשהתחילה לעשות נעליים היא חזרה דווקא אל הפשטות, לעבודת יד ללא תפירה וללא שימוש בדבקים.

היא התחילה מכפכפי-עץ (נפלאות, שרכשתי וחרשתי), בנגזרת של שתי גזרות-בסיס, פסים ישרים של עור ברוחבים שונים, וגיזרה המחלקת את האימום לאורכו. הייצור בעבודת יד מתבצע כולו אצלה בסטודיו ביפו העתיקה, בנמל על המים.

השנה הגשימה חלום נוסף - קולקציית קפסולה של נעלי גברים לנשים - Genderless במידות 36 עד 46. העיצוב מינימליסטי-קלאסי, עם שימת דגש על דיוק העיצוב ואיכות החומרים. התהליך החל בבחירת צורת הנעל - האימום. יעל בחרה לעבוד עם אימום איטלקי, המשדר בו זמנית רוך וקשיחות, מתעגל בשפיץ ללא עובי ומאפשר לה לסיים את הנעל ברכות.

 

היא משתמשת בעורות טבעיים, המעובדים בחומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים קשים המזהמים את הסביבה. הגזרות מדייקות את גזרות האוקספורד והדרבי הקלאסיות, בעיקר. הסוליה עשויה גם היא מעורבתוספת שכבה של גומי, המוסיף הן עידון והן נוחות.

מספר יחידות מצומצם מכל דגם היא צובעת בעבודת יד בלבן מסוייד ובמשבצות של שחור על עור טבעי-ניוד. הנעליים בלבן מסוייד הם הכוכבות של הקולקציה ומהוות את מוצר הדגל של הקולקציה, והמותג ככלל.

יעל מאמינה ב- Slow fashion ומתאימה את קצב ההתפתחות של העסק שלה בדיוק למה שנעים לה ולסדר גודל שמשרת אותה. הזמנה גדולה מחו"ל לא מבלבלת אותה. היא יוצרת בנחת וברוגע ראויים להערצה, מתוך היכרות עם הקצב שנוח לה

השקט, הנועם, הצניעות, הפשטות, החומרים הטובים והנוחות, מועברים מיעל הישר ליצירה שלה. הנעליים המיוחדות שהיא מכינה בעבודת יד מכילות את כל הטוב והיפה הזה, שיעל יוצקת לתוכם. מוצר חכם, של אשה בשלה, שקוראת נכון את החיים. בדרך שנכונה לה.

ליריד תביא איתה יעל את נעלי ה-ג'נדרלס (יוניסקס חסרות זהות מינית) במידות 36-46 (!) ומתאימות גם לגברים וגם לנשים. עם העיצוב, האיכות והגימור המשובח. מחיר זוג נעליים: 785 ש"ח ו-985 ש"ח, לנעליים צבועות ומצויירות ביד.

עוד תביא איתה יעל גם תיקים משובחים וקבקבים.

אורית קובץ היא מעצבת טקסטיל, שלקחה את החלום שלה קדימה והקימה מותג עיצוב שמתבסס על עבודת יד -אורקהאחרי שנים של תכנונים, חלומות והחיים שלקחו אותה לכיוונים אחרים, היא הופכת רעיונות למוצרים מיוחדים.

הסטודיו הביתי שלה נמצא במושב סתריה, שליד רחובות, והטבע אופף אותה ומשפיע גם על היצירה שלה. אמנות, רישום, טבע ואורבניות ליוו אותה כל חייה וכיום הם מקבלים ביטוי בסדרה של הדפסים עדינים ומקוריים פרי יצירתה.

כל הדפס מתחיל ברישום על נייר, בהשראת ממצאים יומיומיים מהסביבה הקרובה שלה.

הרישומים עוברים למחשב ומעובדים לפרינטים המודפסים על בדים טבעיים (פשתן וכותנה) בהדפסה דיגיטלית, ידידותית לסביבה. בנוסף ישנם פריטים כמו תיקי הבד שעוברים צביעה ידנית מיוחדת, מה שהופך כל פריט כזה ליחיד במינו.

הבדים המודפסים והצבועים הופכים בסטודיו הביתי שלה לשלל מוצרים - מפות שולחן, ראנרים, סינרים, כריות, נרתיקים, תיקים ועוד.

כל פריט נעשה בעבודת יד על ידה, בתשומת לב מירבית לפרטים. סוג עבודה זה מאפשר לייצור של סדרות קטנות כאשר כל פריט הוא יחיד במינו.

התכשיטנית המעולה יעלה לשם השתתפה בעבר במספר מכירות ביתיות שלי ותמיד התכשיטים שלה נחטפים במהירות כמו לחמניות טריות.

מה שאני הכי אוהבת ביצירה של יעלה, זה שברור לה שהיא לא חוזרת על עצמה. היא יוצרת מלאת מעוף ולכל תכשיט יוצקת ריענון וחידוש. המסע הזה של יעלה אל מחוזות חדשים של צורות וחומרים הופך אותה למעצבת רב גונית, שמחדשת את הקולקציות שלה בתדירות מאוד גבוהה.

הסגנון של יעלה הוא קז'ואל מגניב ולא מתאמץ, עם טוויסט מיוחד שמאפיין את כתב ידה. הגימורים הם גבוהים והמוצרים פונים לקהל רחב של לקוחות, צעירות ובוגרות. המחירים, ממש כמו התכשיטים, עדינים וידידותיים.

יעלה היא בכלל בוגרת שנקר בעיצוב טקסטיל. מעצבת סקרנית שבאופן טבעי, עניין אותה לטעום מתחומים מגוונים. היא עבדה במשך שנים כסטייליסטית ואז החליטה לשנות התמחות ולמדה במשך כמה שנים צורפות באומנית.

התכשיטים שלה מושפעים באופן טבעי מעולם האופנה. היא עובדת בעיקר בצורפות של כסף ואבנים טובות משולב עם עור, חוטי כותנה, סיליקון וחומרים משתנים.

עדי אסף היא אמנית טקסטיל מפרדס חנה המתמחה במקרמה, בקו עיצובי המיחד אותה. לפני שנה היא הגיעה אלי לסטודיו עם יצירות אמנות מיוחדות המיועדות לתליה על קירות וכבשה אותי במלאכת היד הקסומה שלה.

המקרמה מתכתב נפלא עם סגנון הבוהו ומנצח בשילוב צמחייה.

עבודת המקרמה מחוברת לאלמנטים מהטבע ולמלאכת יד עתיקה ששום מכונה לא יכולה להחליף.

היצירה שלה מתחילה מלמצוא ענפים מיוחדים עליהם היא קושרת את חוטי הכותנה. החיפוש אחר חומרי הגלם וחבלי הכותנה המושלמים אף פעם לא מפסיק.

עדי תגיע עם יצירותיה הגדולות לעיצוב הבית ואתן תוכלנה להכיר אותן וגם לרכוש לכן יצירת אומנות שתשדרג כל בית עם מראה בסיסי ופשוט.

לסיכום:

מה?

קרן שביט עוגנת בנמל של קבע עם ספינת האוצרות ומזמינה אותך ל-3 ימים של יריד יוצרים מקומיים.

לייף סטייל מרקט של קרן שביט - סיפור של חורף

בבית קרן שביט החדש / בשוק הפשפשים של יפו

17-19 בינואר 2018

איפה?

עולי ציון 13, שוק הפשפשים, יפו

מתי?

ברביעי עד שישי, 17-19 בינואר 2018

שעות פתיחה:

יום ד', ה-17 בינואר 10:00-18:00

יום ה', ה-18 בינואר 10:00-18:00

יום ו', ה-19 בינואר 9:00-15:00

 

כל הפרטים בדף האירוע, כאן: http://bit.ly/2EpECNb 

בואו בקר אותנו ברביעי עד שישי הקרובים.

להתראות