מסעות החורף של קרן שביט מגיעים בשבת ל"בית פוטו ארצי" בפרדס חנה

שמחה לבשר על פתיחת השנה עם אירוע חדש של "מסעות החורף" והפעם אתארח בבית מיוחד בפרדס חנה בשבת הקרובה - מסעות החורף של קרן שביט בפרדס חנה - כרכור.


רק עגנה ספינת האוצרות שלי בנמל קבע בשוק הפשפשים ביפו, וכבר בשבת הקרובה אני מפליגה אל הרפתקה חדשה של יום אחד, אצל חברים טובים ויפים בפרדס חנה.
זה שיש לך בית נהדר שאת נהנית לארח בו, לא אומר שאת מפסיקה לטייל בין חברים.


בשבת הקרובה ה-6 בינואר אגיע עם פורמט המכירות הנודד שלי "מסעות החורף של קרן שביט" להתארח בבית הכי מיוחד בפרדס חנה, בו התארחנו לפני שנה בדיוק.


החורף הגיע והעיר לי את חדוות הנדודים. גם בחורף הזה, כמו בשנים הקודמות, אני יוצאת למסעות, "מסעות החורף של קרן שביט". את הבחירה בין הכיף לצאת למסעות לבין התענוג להתפנק בבית, פתרתי בקונספט מנצח, מסעות לבתים של אחרים.


פעם בחודש אני מגיעה לבית מעורר השראה אחר שבחרתי ומקיימת בו אירוע קונספט המיועד (בעיקר) לקהל הנשי. סידרה מוגבלת של אירועי חוויה חד פעמיים, המשלבים בין אהבותי לאופנה, עיצוב הבית וקולינריה.


החורף הזה בחרתי בתים פרטיים מיוחדים ומעוררי השראה ברחבי הארץ (בעיקר באזור המרכז), בתים מכניסי אורחים, שניתן ללמוד מהם ומיושביהם. כל בית הוא סיפור וחוויה חדשה. לכל בית יש נרטיב מעניין אחר. בואו לגלות איתי מקומות מרהיבים ומעניינים.


בשבת הקרובה, ה-6.1.18 אני מגיעה לפרדס חנה, מושבה קסומה ומשופעת בפינות עם קסם ישן וטוב ובעיקר באנשים מקסימים. מושבה של אנשים אמיתיים.


זו הפעם השניה שאתארח בבית של חברים מקסימים, משפחת הרפז, ברחוב חרובים 19 (כן, כן, מרחק צעדים מ"גבריאלה ורות" המשובחים ומהחנות המופלאה "פלאות"), בבית הסטורי עם סיפור מיוחד, מאחוריו.


הבית הכי מסקרן ומעניין בפרדס חנה, בו שוכנת הבאר הראשונה של פרדס חנה והכיל את צלמניית "פוטו ארצי" המיתולוגית.
"בית פוטו ארצי" ההיסטורי, בו שוכנת הבאר הראשונה של פרדס חנה ושימש בהמשך גם כצלמניה המיתולוגית המקומית.


הבית שופץ ועוצב בטוב טעם תוך שמירה על אלמנטים מקוריים המשמרים את העבר ע"י המעצבת המוכשרת דגנית גור אריה, שיצרה מרחב מואר, חם ומזמין, עבור ויחד עם משפחת הרפז, בעלי הנכס, אספנים עם טעם משובח.
עוד על הבית, ניתן לקרוא בכתבה מורחבת שהתפרסמה במגזין נישה, לחצו כאן.

צפו בצילומים היפים של בועז לביא.


בדיוק בשעה 10:00, יפתחו דלתות הבית לקהל, אשר יוזמן להגיע לביקור רב השראה.
הזדמנות נדירה להכנס לאחד הבתים המיוחדים והיפים שנבנו בארץ, בית עם סיפור שזכה לטיפול נהדר של מיטב האנשים ובעלי המקצוע. בית עם מזל שעיצבה דגנית גור אריה. ביתם של דורון הרפז ויעל קרני.

בשבת ה- 6.1.18 יפתח הבית המיוחד הזה את דלתותיו ליום אחד בלבד, מהשעה 10:00 ועד 17:00 ויארח הפקת לייף סטייל מיוחדת במינה של קרן שביט - טוב ויפה. זו לא עוד מכירה ביתית רגילה, אלא חווית קונספט אינטימית, עשירה בתוכן ובהשראה.


אז מה בתפריט? רק חומרים טובים ויפים תמצאו אצלנו בקערה. הצעת הגשה איכותית ומפולטרת של אופנה, עיצוב הבית ולייף סטייל במייטבו המחבר בין עולמות תוכן נושקים ומשלימים: אדריכלות, אמנות, עיצוב, סטיילינג, קולינריה, אירוח, אופנה וטקסטיל.


נאסוף את אוצרותינו ונגיע מיפו עם כל הטוב והיפה שעיצבתי ואספתי. קולקציית בגדי חורף אורבנית חדשה Work & Play הכוללת מגוון עצום של שמלות חוויה, חולצות, אוברלים וסרפנים בטווח מידות רחב (34-52).

פרטי לבוש שיסיעו לך לעבור את החורף בנעימים עם מלתחה כייפית, רעננה, מחמיאה ומעודכנת בגזרות שמבינות את רזי הגוף הנשי ובצבעי יסוד בסיסיים ומלאי חיים.
הבגדים מתחשבים ומגיעים בטווח מידות רחב 34-52, עשוים מבדים טבעיים, עם כיסים, שנתפרים בארץ ביצור מקומי.


בנוסף יגיעו איתי גם את מגפי הסיליקון הצבעוניים, בתקווה שיהיו שלוליות רבות לקפץ בהן, מבחר אקססוריז (תכשיטים/ צעיפים/ גרביונים), ערכות יצירה, ספרים, סבונים והפתעות מרגשות,
יחד איתי יגיעו צוות הסטיליסטיות שלי, כדי שהחורף הזה יעבור בצורה נעימה במיוחד.


פטיסרי צרפתי של מאפים אלוהיים (מתוקים/מלוחים) יתמקם במטבח הבית ויפנק את האורחים בקפה משובח, שוקלטה ובמאפים קטנים ומושחתים. פרדסוכרה הוא בית מאפים חדש קטנטן ואיכותי שהקימה בפרדס חנה השף קונדיטורית רוני הרצנו שלמדה והתמחתה בפריז.


רוני הרצנו היא פרדס חנאית גאה מבטן ולידה, ילידת פרדס חנה ואוהבת אותה מאד. לרוני יש עוד אהבה גדולה בלב, אהבה לפריז, העיר הרומנטית בעולם. בפריז היא למדה קונדיטוריה בבית הספר פרנדי בתוכנית הבין לאומית, שם גרה שנתיים, עבדה למדה והתעצבה כאשת מקצוע וכאדם.


כשחזרה לארץ עבדה במספר מקומות (כמו יקב תשבי, היבואנים של שוקולד ולרונה) ובישלה בראש את העסק שלה.


לפני מספר חודשים פתחה בפרדס חנה את פרדסוכרה, מקום משלה, והיה לה ברור שתעשה בו בדיוק את מה שלמדה ומה שהיא אוהבת כל כך, פטיסרי צרפתי. לכן גם קראה לעסק פרדסוכרה- פרדס כסמל למקום ממנו היא באה ויוצרת (כשפרדס זה מבחינתה שם נרדף לישראליות ולא רק לפרדס חנה), וסוכרה- מתוק בצרפתית.


פרדסוכרה או Pardesucré הוא תוצאה של אותו תהליך עיצוב וגיבוש, והוא ממש משקף את מי שהיא. במטבח היא מנסחת את עצמה כשילוב בין הוייב הפרדס-חנאי הזורם נגיש וכיפי, לדיוק ולהקפדה הצרפתיים. השם שבחרה לעסק, ומה שהיא עושה בו כל יום, מנסים ליישב כיף ודיוק יחדיו. הקינוחים והמאפים שהיא יוצרת מוכיחים שלא חייבת להיות סתירה.


רוני מאד אוהבת את הדיוק הצרפתי ומקפידה על אסתטיקה וגימור ברמה גבוהה, אבל חשוב לה גם תוך כדי להכניס לזה משהו מהוייב המקומי, שהוא יותר חם ושובב, עם קריצה. יפה ומדויק, אבל נגיש ושמח. מהמקום הזה אני מתחברת למוצרים שלה, שלטעמי זה בדיוק מה שהם.

במכירה בשבת יהיו קינוחים בסגנון צרפתי (טארט שוקולד מריר, פחזניית תות-וניל, טארט לימון אגוזי לוז, וקינוח בננה חמאת בוטנים), מאפי שמרים מתוקים ומלוחים, ושוקולטה וקפה. אני ועידן טעמנו את כולם, את כל סוגי המאפים והתמוגגנו מהם אחד אחד, גם מהמתוקים וגם מהמלוחים.


ושוב עולה שאלת השאלות, בדבר רזונן של הצרפתיות. איך זה שהן אוכלות אוכל מושחת ומלא בטעמים ובקלוריות ועדיין מצליחות לשמור על דקיקות אלגנטית?
התשובה כנראה נמצאת כמו בכל סוד מוצלח אחר, בסוגיית המינון. קטן ומושחת מענג את הנשמה ולא מזיק לגוף.


בואו לפרגן ליוצרים ישראלים, בבית היסטורי ומיוחד ולהנות איתנו משבת קסומה. שבת 6.1, 10:00 - 17:00, חרובים 19 פרדס חנה - כרכור. לכל הפרטים הצטרפו לדף האירוע: http://bit.ly/2lsoVhd