״סיפורי בדים״ - קרן שביט מארחת יוצרות בשוק הפשפשים

מתרגשת להזמין אתכם לפתיחת תערוכת טקסטיל בגלרית הלייף סטייל החדשה שלי בשוק הפשפשים ביפו וגם לבשר על הסופר סייל החורפי שלנו. כל קולקצית החורף בהנחות של 50% - 30%, גם באתר.

אני מאמינה בחיבורים יפים בין אנשים טובים ובלהביא עשייה משמעותית, אל קדמת הבמה. כשהקמתי את "בית קרן שביט" החדש ביפו, ידעתי שארצה לארח בגלריית הלייף סטייל שלי יוצרים מקומיים. כאלו שעדיין לא שמו לב אליהם מספיק, אבל יש להם טונות של כישרון ופוטנציאל ממשי.

בקומה השניה, ממש מעל חנות הדגל שלי, ביפו, בשוק הפשפשים, הקמתי גלריה של לייף סטייל, המארחת אחת לחודש, מקבץ יחודי של יוצרים ל-10 ימים.

בעבודת אוצרות יחודית, אני בונה בכל פעם סיפור חדש, קרוב לליבי, נאמנה לטעמי ולערכים שלי. אוספת בפינצטה נבחרת של יוצרים שמרגשים אותי, מתאימים לנרטיב שבניתי ומפרים אחד את השני.

ב-14 בפברואר, פתחתי שוב את הגלריה ל-10 ימים בלבד והפעם אספר סיפור חדש, "סיפורי בדים".

חמש  אורחות מיוחדות ומוכשרות שחיות את עולם הטקסטיל, כל אחת מהכיוון המעניין שלה. כל אחת ועולם הבדים שלה. כל אחת היא אישה מיוחדת שבודה ויוצרת את העולם הססגוני שלה.

בואו לבקר את האורחות האהובות שלי, אולי תכירו גם אתם עולם חדש וממש כמוני, תתאהבו.

תמר ברניצקי – מעצבת ואמנית טקסטיל מקורית, מכניסה את הטבע הביתה עם קולקציה חדשה לבית ואביזרי אופנה.

חני שדה – hsBodyTalk , בגדי תנועה ססגוניים שנעים איתם.

גוליבייבי – איריס מיכאל עם נעלי טרום הליכה טבעוניות וטקסטיל לפעוטות בעבודת יד.

בטי מארץ הוינטאג' – בוטיק הוינטאג' הנודע של ענבל לויטס הצבעונית מרמת הגולן עם שפע של פריטים נוטפי שיק וסטייל בייבוא מיוחד מאמסטרדם.

Shulili שולי גויטיין, מעצבת בין לאומית של תכשיטי עור תלת מימדיים בטכניקה יחודית.

אחרי 8 שנים שבהן הקמתי פורמטים שונים של מכירות לייף סטייל משובחות, אני מתרגשת להשיק ביפו את הדבר הגדול הבא. אירוח אישי של 5 יוצרות מקומיות מיוחדות, בגלריית הלייף סטייל החדשה שלי.

בתוך אוקיינוס אירועי העיצוב בארץ, בחרתי לפתח פורמט אירוח חדש, אינטימי, אישי ומקורי. "הלייף סטייל מרקט של קרן שביט" בבית קרן שביט החדש בשוק הפשפשים ביפו מתמקד בכל פעם באסופה מרגשת של יוצרות, שחיבורן יחד מספר סיפור חדש ומסעיר. סיפור שמעניין ומרגש אותי באופן אישי ואני שמחה להכיר לכם.

אתמול פתחתי את הגלריה שמעל לחנות הדגל שלי ביפו והפעם אני מספרת "סיפורי בדים". סיפור של 5 יוצרות ישראליות מקומיות שיצירתן מוקדשת לטקסטיל. ענבל, שולי, איריס, חני ותמר, יקבלו במה רחבה ומוארת ויוכלו להכיר לכם, כל אחת את הסיפור והעולם שלה.

חמש נשים, שיצאו למסע אמיץ, כל אחת בדרכה, להפוך את האש והתשוקה שלהן ליופי וליצירה, למקצוע ולפרנסה. זהו מסע שמעטות צולחות אותו, בזכות חיבור נדיר של כישרון, אמונה עצמית, דבקות בדרכן, נחישות ועבודה קשה.

 

זו זכות גדולה עבורי לאסוף בכל פעם, חבורה חדשה של יוצרות ישראליות מקוריות ולאפשר להן להציג את יצירתן בדרך הכי יפה שיש. לקחת את הקרם דה לקרם, לחבר מרכיב משובח אחד, עם מרכיב משובח אחר. ליצור טעם חדש, בעזרת החיבורים, לחבר בין אנשים ליצירה, ללמידה, להנאה.

תמר ברניצקי, החליטה להיות מעצבת טקסטיל במדינה ששכלה לפני שנים תעשיית טקסטיל משגשגת. רבים ניסו להזהיר אותה לא לפסוע בדרך שגדולים וחזקים נפלו בה. ההזהרות הללו לא הרפו את ידיה, הם רק חיזקו את תשוקתה האדירה לבטא את עצמה.

כיום היא בעלת סטודיו לעיצוב טקסטיל, עובדת עם מעצבים מובילים, מציגה בתערוכות מוערכות ומתפרנסת מעיצוב בדים. תמר תגיע לגלריה עם קולקציה חדשה ומרגשת של מוצרי טקסטיל לעיצוב הבית. בואו להכיר את האשה, הכשרון וההשראה.

איריס מיכאל סיימה לימודי תקשורת חזותית בבצלאל ועסקה כמה שנים בעיצוב גרפי. היא מעצבת מוכשרת שיכלה להתפרנס ממתן שירותי עיצוב גרפי, אבל היתה לה תשוקה בוערת לאהבה לתפירה בעבודת יד, אותה ירשה מאמה.

כאמא ל-3 ילדים, היא החלה לתפור להם מוצרים, שרצתה לעטוף אותם בהם. מוצרים עדיני מראה, בעיצוב מקורי שלה. את הבדים שלא הצליחה למצוא, החלה להדפיס בעצמה. היא גילפה במו ידיה חותמות של איורים שציירה והחלה להדפיס את הבדים בטכניקה הכי עתיקה שיש. כי כשאין פיתרונות, תמיד שווה לחזור למקורות. כיום היא מוכרת את מוצריה בעיקר בחנות און ליין.

ב-10 הימים הקרובים, תוכלו לפגוש את איריס, החיוך הביישני שמאחורי מכונת התפירה ומוצרי הטקסטיל המקוריים שלה, ב"סיפורי בדים", בתצוגה החדשה שבגלריה. תכירו את המוצרים שגרמו לה לעזוב עבודה בטוחה ולהפוך תשוקה לקריירה.

ענבל לויטס היתה מנהלת רכש בחברה ישראלית בינלאומית בקיבוץ בצפון. את הגרוב המטורף שלה ואת חוש הסטייל המחוצף שלה, היא השקיעה בעיקר בלהלביש את עצמה. לפני שנה החליטה לעשות סיבוב חד ולשנות כיוון. היא פתחה את "בטי בארץ הוינטג'", בוטיק לבגדי וינטג' אמסטרדמי, שהחלה ליבא משם על פי טעמה.

הנסיקה של ענבל היתה מהירה ואדירה. האישיות הכריזמטית המיוחדת שלה, הכישרון והתשוקה הובילו אותה אל מסע מרתק משל עצמה. השמועה עשתה כנפיים במהירות, על האישה המיוחדת מרמת הגולן שמלבישה את בנות ארצנו בבגדי וינטג' קוליים עם גרוב אמסטרדמי משובח. היא פתחה קבוצה מצליחה בפייסבוק "המרפסת של בטי" ויצרה קהילה גדולה, אוהדת ומחבקת. כל אירוע שהיא לוקחת בו חלק, הופך למסיבה מדליקה.

בואו להכיר אמא לשתי בנות קטנות, שנותנת להן יום יום דוגמא אישית על איך לא מסרבים לחלומות. גם אם הם רחוקים, גם אם צריך להגיע אליהם עם מטוס. ענבל תביא איתה מרמת הגולן, קולקציה מטורפת, שתאפשר לכן לבנות סטייל אישי מיוחד ולגלות את עצמכן. אל תפספסו את האשה והתופעה, שמתוך כל אוספיה המשובחים, היא היא האוצר האמיתי.

שולי גויטיין, היתה מעצבת נעליים מובילה, באותה חברה שענבל עבדה בה, בצפון הארץ. אין הרבה מעצבות נעליים בארץ, שעוסקות בתחום בחברות מסחריות גדולות. היא נחשבה כברת מזל, היתה לה משרה טובה ומעניינת, שבה החזיקה שנים רבות.

ובכל זאת, יום אחד היא החליטה שהגיע הזמן להביא את הכישרון שלה לביטוי גם בשדות נוספים. היא עזבה את עבודתה ופתחה סטודיו לעיצוב תכשיטים מעור. היא המציאה טכניקות יחודיות ועיצוב מקורי חכם, המבוסס על אורגמי וצורות הנדסיות.

בואו להכיר אשה חכמה, מוכשרת, נעימה ומיוחדת וללמוד ממנה על חשיבה מקורית. התכשיטים הגאומטרים שהיא מיצרת נמכרים במוזאונים ובגלריות מובילות בלונדון וניו יורק. דווקא כאן, היא פחות מוכרת, כך ששמחתי על ההזדמנות להכיר לכם אותה.

חני שדה יצאה עם משפחתה לרילוקיישן בברזיל וגילתה את עצמה מחדש. הצבעים, הטעמים העזים ושמחת החיים הברזילאים, הסעירו לה את כל החושים. היא הוקסמה מהנשים הברזילאיות שאוהבות את גופן גם אם הוא לא מושלם, המסרה לתשוקותיה והסבה את עיסוקה מעיצוב פנים למורה למחול.

כשחזרה ארצה לאחר 11 שנים בברזיל, פיתחה קו של מוצרי תנועה לנשים כמוה, שאוהבות צבעים. בואו להכיר את הג'ינג'ית הסוערת הזו וללמוד ממנה איך לרקוד את החיים בצבעים.

בואו לפרגן ליוצרות ישראליות מקסימות, ממש משלנו. יוצרות שהלכו אחר הלב, כנגד הרבה אתגרים שניצבו בפניהן כאלו שמנסות בכל כוחן לממש תשוקה, לצד פרנסה. בואו להכיר אסופה מרגשת של נשים עוצמתיות ונהדרות.

סיפורי בדים / 14-23 בפברואר 
בגלריה של קרן שביט בשוק הפשפשים, עולי ציון 13, יפו.
ימים א' - ה' / 18:00 - 10:00
ימי ו' / 15:00 - 9:00
כל הפרטים בעמוד האירוע: http://bit.ly/2BII6x8
נתראה.

טוב ויפה | קולקציה חדשה