IMAGINE – מצעים שנעים לחלום איתם

זה היה  באחד מימי הסגר הראשון, כשהשמים נראו קודרים ומאגרי החירום של התקווה כבר כמעט ואזלו לחלוטין.

חבוטה מעוצמת מהלומות החיים האחרונות ורגע לפני יאוש טוטאלי עמוק, מהמצב ומהנסיונות האינסופיים להאבק בו ולהמשיך לקיים את העסק העצמאי שלי, קיבלתי שיחת טלפון מפתיעה.

קרן אור בתוך כאוס וחושך, שנטעה בי אופטימיות זהירה. מנת חמצן משמעותית של תקווה לאופק חדש, הזדמנות להתפתחות של מפעל חיי.

על הקו היה יעקב הרפז, המעצב הראשי של "ערד טקסטיל", ענקי הטקסטיל (שרכשו את ״מגבות ערד״ הישראלים הותיקים) תעשיינים בינלאומיים, שמייצרים טקסטיל סופר איכותי, למלונות בוטיק מהמעולים ומהפורסמים בארץ ובעולם.

הסתבר לי שבשנים האחרונות, ערד החלה ליצר מוצרים גם עבור השוק הפרטי, שמחפש מוצרי טקסטיל מיוחדים איכותיים לעיצוב הבית.

בעקבות הקורונה, אנשים רבים החליטו לשדרג את חווית השינה שלהם ולהשקיע בקניית מצעי איכות מפנקים, ולהרגיש בביתם כמו בבית מלון יוקרתי.

ערד פנו לקומץ מכובד של מעצבות ישראליות, כדי שיעצבו את מצעי החלומות שלהן ויהפכו אותם לליין מסחרי ביצור האיכות המפורסם שלהם.

התרגשתי לקבל את הפנייה הזו וטסתי חזק ומהר על כנפי הדמיון. החלטתי שאם כבר אני זוכה להזדמנות כזו, להדפיס את חלומותי הכמוסים על מצעי סאטן איכותיים ורכים, זה לא יהיה רק 100% כותנה, זה יהיה גם 100% מעוף, דמיון ויציאה מתבניות חשיבה מקובלות.

היה לי ברור שאלו לא יהיו מצעים לבנים וסולידיים, לא בשביל זה אני כאן, אלא בשביל לחלום רחוק ולקחת למסע על כנפי הדמיון שלי גם אחרים, נוספים, כאלו שהתעופה לא תמיד מגיעה להם בקלות.

העולם הישן שלי מלא במצעי כותנה לבנים ורכים, אוסף נדוניות וינטג' שהתגלגלו לידי שסיפקו לי רכות ונחמה, כשהייתי שבה אל ביתי ממסעותי הרבים, הרחוקים והמרגשים.

בעולם החדש שאני בונה לעצמי היום, אני מכונסת בביתי בקיבוץ גבת, בעמק יזרעאל ומבלה כאן ובסטודיו שלי את רוב זמני.

בעקבות שינויי העולם והצורך שלי לגרום לו לעבוד איתי (ולא נגדי) אין מקום בחיי למצעים לבנים ומרגיעים, אני רגועה בביתי והלב שלי שואף לעוף למרחקים ולהרפתקאות מרגשות.

בתקופה כזו, כשהעולם משתגע, הנוודית ההרפתקנית שבי עדיין שואפת לצאת למסעות אבל מבינה שכרגע הכי כדאי לי לעוף למרחקים מהבית הטוב והבטוח, בעיקר על כנפי הדמיון.

הבנתי שהמצעים שאני רוצה להתעטף בהם, צריכים לעורר את חושי ולהצית את דמיוני, כשאני מגיעה למיטה הפרטית שלי. אין מקום שמעיף אותי יותר מהמיטה שלי ושל בן זוגי. זו נביעה של יצירה, של אהבה ושל תשוקה שיוצקת חיים ומשמעות בחיינו.

את קולקצית המצעים שדימיינתי בחלומותי, תרגמתי לציורים ולכתמי צבע, שהלכו והתגבשו לשפה עשירה, עם אמירה עיצובית חזקה ושונה מכל מה שהכרתי.

עיצבתי סביבת שינה טבעית (נטורליסטית), שמעוררת את כל החושים ומעודדת את הדמיון והיצירתיות. הציורים עוצבו בהשראת צמחיה ובעלי כנף ישראלים מקומיים, עם קריצה קטנה לילדותי התמימה בשנות השבעים.

הצבעוניות שהרכבתי היא טבעית ונועזת בו זמנית. מצד אחד הרמונית ומרגיעה, ומצד שני בעלת אומץ לערבב ולבחון מחדש מערכות יחסים שמתקיימות בין מרקמים וצבעים.

צבע מהטבע - צבעוניות מעוררת רגש ומחשבה, שמורכבת מפיסות צבעוניות  בהשראת טבע פראי וישראלי שסובב את חיי היום יום שלי בעמק יזרעאל. תכלת של שמים, ירוק של סוקולנטים, שדות, מטעים וכתמי צבע בהשראת נוצות ציפורים, יונים וטווסים.

יכולתי לבחור בבטוח ובמסחרי וליצר קו מצעים לבן, עם פרחוניות וינטג' רכה שממש יהיה לי קל למכור ולהזרים פרנסה בטוחה לעסק שלי. אבל כמו תמיד, גם הפעם, החלטתי להקשיב לליבי ולא לבחור במובן מאליו. אני מאמינה שאם כבר מסרו לך כדור, תכווני רחוק וגבוה.

מהרגע שהחלטתי להענות לאתגר, הרגשתי כמו הסטודנטית הרעבה לעיצוב, שהייתי לפני 25 שנה במכון הטכנולוגי בחולון, שמקבלת את פרוייקט חלומותיה וקופצת על ההזדמנות ליצור מציאות חדשה. להמציא עולם חדש ולא מוכר, שישמח ויצמיח אותי ואת האנשים שאני אוהבת ורוצה להעשיר בחוויות.

זה היה תהליך מורכב וארוך, של פיתוח, עיצוב ויצור חסר פשרות, כזה שמתעכב, לומד ומשפר תוך כדי תנועה כל פרט ופרט.

המצעים הם כרטיס הכניסה שלי לעולם חדש של יצירה ועוד הרבה דברים נפלאים יכולים לצמוח ולהתגשם, אם תתמכו ביצירה הזו, תרכשו אותה ותכניסו אותה אל ביתכם וחייכם.

אני מגישה לכם מפתח לגן קסום ומלא באפשרויות, אבל מה שיקרה מעכשיו והלאה נתון בידיכם.

אני קוראת לכם לתמוך במיזם המצעים שלי ולהכניס אותם אל חייכם, במטרה לשפר את מצב הרוח ולהתעטף בטוב וביפה.

יש לי חלום להמשיך וליצר טקסטיל לעיצוב הבית, שלי ושלכם. מפות, שטיחים, מגבות חוף, טקסטיל לגינה ועוד. עיצוב משמח, שמשפר את המצב רוח ומלווה אותנו בחיי היום יום. להכניס אל תוך הבית קסם טבעי ומיוחד.

אבל כדי שהקסם הזה יתרחש כבר באביב הקרוב, אני זקוקה לגיוס שותפים נוספים לחלום, שירכשו את המוצרים שעיצבתי ויעזרו לי לסלול את הדרך ולשכנע את שותפי בערד, להשקיע בי וליצר את המוצרים הבאים שאני כבר חולמת להכניס אל הבית.

ליין המצעים שיצרתי בשת"פ עם ערד כולל שני סטים שונים. אתם מוזמנים לבחור בדגם היונה, או בטווס, או בשניהם.

כל דגם מכיל למעשה שני עיצובים שונים, הדפס דו צדדי על הציפיות והציפה, שמאפשר להפוך כל סט לשני סטים שונים.

צד אחד מודפס בהשראת ציפורים (יונה/טווס) והצד השני בהשראת צמחים. הם משתלבים זה בזה בצורה מפתיעה והרמונית ויוצרים אפשרויות רבות של צרופים.

זה הזמן לנצל הזדמנות מיוחדת לזמן מוגבל לרכישה באתר שלי ב-25% הנחה, במקום 900 שח - 675 שח בלבד > bit.ly/KarensXArad

אני יודעת שזה סכום משמעותי, אבל מאמינה שהתמורה משמעותית יותר מהמחיר. בתקופה שאנחנו לא יוצאים הרבה מהבית, אפשר ורצוי להכניס את החוויה אל המיטה הפרטית. בעזרת המצעים וקו הבישום המשלים, תוכלו לעצב מחדש את חדר השינה ולהרגיש כמו במלון בוטיק יוקרתי, השקעה שתשאר איתכם, תלווה לאורך זמן, תשמח ותעשיר אתכם.

 

להשלמת החוויה רקחתי קו בישום שמשלים ומעצים את ההנאה. ניחוח יחודי, יוניסקס שמותאם בו זמנית לנשים ולגברים, ניחוח מלא באנרגיות חדשות של שמחה, שמעורר את כל החושים.

הניחוח מבוסס על פריחת התפוז הונציאני, ברגמוט, בתמהיל יחודי, טבעי ופראי של עלים, תבלינים, צמחים ושורשים.

החיבור בין הצבעים וההדפסים, עם מרקם כותנת הסאטן הרך והמלטף ובשילוב הניחוח הטבעי והנעים, יוצרים חוויה משמעותית שמפעילה בו זמנית את כל החושים.

קו הבישום כולל: נר ארומטי בצנצנת, שמספיק לשעות בערה רבות, תרסיס לבישום טקסטיל ומילוי במארז חיסכון גדול, לשימושים חוזרים בתרסיס, זהירות, זה ממכר.

הצעת הגשה: לפרוס את המצעים, לבשם אותם בתרסיס הבישום, להדליק נר ריחני, לצאת מהחדר למקלחת נעימה, או לאמבט מפנק (ממש כמו במלון), לחזור לחדר ולשקוע אל תוך מצעי הכותנה הרכים והמלטפים, אל תוך חווית שינה עטופה בדמיון, שתשגר אתכם לעולמות רחוקים.

תנו לקסם מקום בחייכם, פתחו דלת לדימיון וליצירתיות, מנסיוני, זה מתגמל. כשאנחנו מודעים לתכנים שאנחנו מכניסים לחיים שלנו, זה מוביל אותנו קדימה.

קולקצית המצעים והבישום IMAGINE צולמה בשתים מתוך שלושת יחידות האירוח המושלמות "מליסנדה" בעכו, בעיר העתיקה. בעלת מליסנדה, היא מיכל מטלון, מעצבת פנים מהטובות במחוזותינו, שעיצבה וחשבה על כל פרט ופרט.

צילמה, האחת והיחידה: יפעת גולן

סטיילינג משובח לצילומים: הדר גולדמן

הדרכת איפור (שלי ושל אושרת): דליה בניטה

תודה מיוחדת לנורית פורן, מנחת סיורים מודרכים, שהביאה אל הצימרים שלנו בראנצ' משובח ופינקה את הצוות במטעמיה המשובחים של פאטמה, בשלנית עכואית מופלאה.

טוב ויפה | קולקציה חדשה