הזמנה לבילוי איכותי בשבת הקרובה בוילה קסומה ברשפון

שמחה להזמין אתכן להצטרף אלי אל מסעות החורף שלי ולהגיע בשבת הקרובה, ה-25.11.17 ל"חנות הפופאפ של קרן שביט", והפעם תרשו לי לקחת אתכן לטיול שבת במושב המתוק רשפון, הממוקם על כביש החוף, בין הרצליה לפולג. 

זו לא עוד מכירה ביתית רגילה, אלא חווית קונספט אינטימית ומהנה, עשירה בתוכן ובהשראה. במהלך השנים האחרונות ערכתי מאות אירועי עיצוב וסגנון חיים ואני נהנית בכל פעם להפתיע מחדש את עצמי וגם אתכן, חברותי, שמצטרפות אלי בהנאה ומלוות אותי במסעותי.

הצעת הגשה איכותית ומפולטרת היטב של אופנה, עיצוב הבית ולייף סטייל במיטבו המחבר בין עולמות תוכן נושקים ומשלימים: אדריכלות, אמנות, עיצוב, סטיילינג, קולינריה, אירוח, אופנה וטקסטיל.

 אז מה יפתיע הפעם בתפריט החוויה? רק חומרים טובים ויפים תמצאו אצלנו בקערה.

הפעם אתארח בבית מיוחד במינו. וילה מרווחת ברשפון, שתוכננה ע"י האדריכל אריה פרייברגר בסגנון ים תיכוני. בביתה הפרטי, הקסום והמיוחד של נעמי עשת, אספנית בעלת טעם משובח ומיוחד שמטיילת ומלקטת אוצרות בעולם, והאשה שעומדת מאחורי חנות העיצוב המיתולוגית ברשפון "חנותא".

נעמי תפתח לראשונה לקהל את ביתה המיוחד, מלא בשכיות חמדה וביצירות אמנות ותחשוף לראשונה אוצר מרגש שליקטה. קונטיינר ענק, מלא ברהיטים ובפריטי עיצוב שהגיע מחו"ל, יפתח ויחשף לראשונה באירוע.

"חנותא" היא מוסד ותיק ומוכר ברשפון שהקימה אלישבע כהנר, שנפטרה לפני חמש שנים, ביחד עם נעמי עשת. חנותא מכילה אוסף משובח של פרטי עיצוב ואמנות, רב תחומיים. מרהיט ועד תכשיט. כל מה שנעמי רוצה לעצמה, היא מביאה לחנות הקסומה שלה בפינה ירוקה ניסתרת, השמורה ליודעות סוד (פססס... פססס... תתקרבו, רחוב הפרחים 25 רשפון).

נעמי מסתובבת בעולם כבר שנים, מלקטת פיסות יופי, מייצרת ומשגרת לרשפון. השבוע הגיעה מכולה עצומה מלאת רהיטים וחפצים יפיפיים (!!!) שיוצרו עבורה בהודו. תכולת המכולה תיחשף לראשונה במכירה שתתקיים בביתה בשבת, אני כבר הצצתי והתאהבתי, בטוחה שהאוצרות הללו יחטפו במהירות.

בואו לבלות איתנו ביום חורף שימשי, לטייל בגינתה המטופחת והעצומה של נעמי, בתערוכת עיצוב עשירה ומיוחדת שתקום שם ליום אחד בלבד ולבחור לכם פירטי ריהוט יוצאים דופן, שיקשטו את הבית שלכם, כלי קרמיקה של יערה ניר כחלון, פרטי טקסטיל, מנורות, חנוכיות, חפצים יפים ועוד. חפצים יפים שיגרמו לכם לרצות להשאר בבית החורף, לצד אופנה ואקססוריז שיגרמו לכן לרצות לצאת ולבלות.

ממליצה לכן לצלם בביתכן פינות ביתיות שזקוקות לריענון ולהביא איתכן את הצילומים לאירוע. נעמי והצוות שלה ישמחו להציע לכן איך לרענן ולעצב מחדש את הפינות האלו.

מזמינה אתכן להכיר את קולקצית החורף האורבנית החדשה והמשובחת שלי Work & Play הכוללת מגוון עצום של שמלות חוויה, חולצות, אוברלים וסרפנים בטווח מידות רחב (34-52). פרטי לבוש שינעימו את החורף עם מלתחה כייפית, רעננה, מחמיאה ומעודכנת בגזרות שמבינות את רזי הגוף הנשי ובצבעי יסוד בסיסיים ומלאי חיים.

בגדים ושמלות מחמיאות, נעימות ומתחשבות. כולם מבדים טבעיים ולכולם כיסים מפנקים. אל שמלת הגלביה המפורסמת שלי נוספו עוד פרטי לבוש ושמלות חברות, כל אחת מותאמת למבנה גוף אחר. השמלות מגיעות במגוון מידות נדיב, מחמיאות לקימורים ומותאמות למבני גוף שונים.

כל הטוב והיפה מהחנות בשנקין ומהסטודיו שלי בעמק יזרעאל, יגיעו איתי ועם צוות הסטייליסטיות המקסימות שלי, שיסייעו לכן להרכיב לוק מנצח ולב מחייך.

עוד אורחת נהדרת תציג באירוע ברשפון. הפעם הזמנתי את התכשיטנית נעמה ברוש. כשעיצבתי את קולקציית הביגוד החורפית הצבעונית work & play, ידעתי שאני רוצה עוד מעצבות חברות, שיחד נוכל להשתעשע ולעבוד. עם המעצבת נעמה ברוש, שאני אוהבת ומעריכה אני תמיד שמחה להשתעשע.

תכשיטי הנוכחות מלאי החיים שנעמה מעצבת עשויים משילוב שכובש אותי. צבעוניות נועזת ומפתיעה, הומור עצמי, קומפוזיציות מקוריות, שימוש יצירתי במגוון חומרים והקפדה על גימורים איכותיים.

כיוצרת וכמעצבת אני יודעת לזהות אצל נעמה את האותנטיות של הקו האישי המובהק שלה ולהעריך את ההתפתחות של התכשיטים הללו לאורך שנים, למחוזות יצירתיים חדשים. מורגש שנעמה עצמה ניזונה מההתרגשות שבמחקר ובחידוש התמידי שלה, מה שהופך אותה לרלוונטית תמיד.

בנסיעתי האחרונה, לפני שבועים לניו יורק, הצטיידתי בכמה תכשיטי קונספט של נעמה ושיחקתי עם שילובי הצבעים של הקולקציה שלי. כמות התגובות והמחמאות שקיבלתי ברחוב מאנשים שלא מכירים אותי הייתה מדהימה ומפתיעה. הסתובבתי ברחוב עם עגילי הקונספט שזכו להתעניינות ואפילו צילמו אותי איתם. במיוחד אהבו את העגילים, שהם פריט מאסט בחורף הזה.

נעמה תגיע עם קולקציה משובחת של תכשיטי נוכחות מלאי הומור וצבע. קולקציה מוקפדת שנהנית לשחק יחד עם קולקצית הביגוד שעיצבנו לחורף הקרוב. החורף הזה יהיה צבעוני ורטוב.

עוד פריט חובה במלתחת החורף הקרובה הוא ללא ספק מגפי גומי בצבעי יסוד חזקים. שמחה לבשר שיחד עם הגשם, בדיוק בזמן הנכון הגיעו כל המגפיים הצבעוניות שכל כך חיכיתן להם. בשבת הקרובה נשיק לראשונה את קולקצית מגפי הגומי הצבעוניות של קומי, בצבעוניות מדוייקת ומותאמת לקולקציה שלנו.

המידות 36-41, בצבעים: אדום, צהוב, ירוק, אפור ושחור, מחיר: 269 ש"ח. המלאי מוגבל והצבעים מהממים, בואו לבחור לכם ממתק לחורף.

עוד הפתעה מרגשת ומשמחת במיוחד היא בית קפה יחודי שיוקם באירוע ליום אחד בלבד. קפה מעיינה - בית קפה שמוקם ליום אחד וממוקם ממש בלב הגינה של נעמי עשת, בתוך מתחם מעיינה, המכיל בריכה חמה לטיפולי מים.

מזמינה אתכן להתענג על תפריט עשיר ומשובח של מטעמים וגם מטיפול מים מפנק - וואטסו. המים שבמעיינה בעלי טעם וצלילות של מי מעיין, אז אל תשכחו להביא איתכן הפעם גם בגד ים.

ליבי עשת, הבעלים לשעבר של "קפה גופרמן" ברשפון (שנסגר לפני שנתיים) היא מטפלת מים מקצועית ומעולה, שמנהלת את מתחם טיפולי המים, מעיינה, בחצר ביתה של נעמי. באירוע בשבת הקרובה, ליבי תפנק אתכן בתפריט עשיר לאורך כל היום, הכולל מוזלי עם גרנולה ביתית, קפה משובח, צ'אי הודי, שייקים טבעיים, כריכים טעימים, סלטים, מרק וגם קוסקוס ביתי בצהריים. מציעה לכן להגיע רעבות, כי יהיה כאן כיף, נעים וטעים.

במהלך האירוע תוכלו להזמין טיפול מים קצר ומענג, כך שמומלץ להתאבזר בבגד ים ועדיף להזמין את הטיפול מראש כדי להבטיח את מקומכן. צרו קשר עם ליבי 0544941202 והזמינו לכן טיפול.

זה המקום להתאבזר באופנה משובחת, בפרטי עיצוב ייחודיים לבית, בהשראה ובפינוקים. לבלות זמן איכות נפלא עם חברה שכבר המון זמן רציתן ולא יצא. לפרגן לעיצוב ישראלי במיטבו ולעודד המשך יצירה מקומית.

אל תפספסו את האירוע הקרוב, הכנו לכן כמה הפתעות מרגשות. עיקבו אחר דף האירוע בפייסבוק, בכל יום נחשוף כאן הפתעות מרגשות.

כל הטוב והיפה הזה, ועוד הפתעות קטנות ונעימות, ימתינו לכם רק בשבת זו, ברחוב החרוב 7 רשפון. שעות: 10:00 - 17:00.

בואו לבקר אותנו, נשמח להכיר חברות חדשות ולחבק חברות ותיקות.

טוב ויפה | קולקציה חדשה