קרן שביט מגיעה לבואכה יודפת להילולת קיץ בהרים

בחמישי הקרוב מזמינה אתכם לקרן שביט מגיעה ליודפת להילולת קיץ בהרים, האירוע יתקיים באחד המקומות היפים בארץ, מקום שאני מתאהבת בו בכל פעם מחדש, מבלה בו וקשורה אליו באופן אישי, במצפה יודפת שבגליל התחתון.



נרגשת להצטרף אל חברי בבואכה יודפת - מתחם תיירות גלילי, ולחתום את מסורת ערבי הקיץ הנעימים באירוע חוויה יחודי לכל המשפחה, "קרן שביט מגיעה ליודפת להילולת קיץ בהרים“.


מזמינה אתכם לבלות איתנו בהילולת קיץ שתמשך 3 ימים, ב 25-27 ביולי. ההילולה תפתח בחמישי בין הערביים (17:00-22:00) ב'בואכה יודפת' - מתחם בילויים וקניות גלילי פסטורלי, הממוקם בינות עצי אלון, וצופה אל נוף עוצר נשימה בישוב יודפת שבגליל התחתון.



ביום חמישי 25.7 בין 17:00-22:00, נשיק את החגיגה הקייצית שלנו - חופש ושמחה בהרים, מסיבת חברים של DJ קרן רון, עם ריקודים על גג המתחם.
ולמי שטרם הכיר/ה - קרן רון, מנגנת בחתונות, פסטיבלים, מסיבות טבע וכמובן, במתחם, עם גרוב מוזיקלי רחב ועשיר. לכל מקום שהיא מגיעה, היא מביאה שמחה, אינטליגנציה מוזיקלית, אנרגיה, פשטות ואהבה.

במקום ניתן למצוא חנויות טקסטיל, צורפות, תוצרת מקומית, מוצרי יצירה, פריטים לילדים, מעדניה, בית קפה, מאפיה וכמובן את יער הקופים.
בכל בוטיק תחכה לכם הפתעה נעימה, שהכינו עבורכם במיוחד לאירוע. מוצרים משמחים, אמנים אורחים, או מבצע משמח.



לכבוד האירוע נפתח במתחם חנות פופאפ מיוחדת ל-3 ימים בלבד. נגיע עם קולקצית הגלביות והשמלות מהארמון ביפו ונתמקם במפלס העליון, במרכז המבקרים, מול מתחם האוכל ובסמוך לחורשה.

יחד איתי יגיעו צוות הסטייליסטיות האגדיות שלי ולקט של אקססוריז משלימים ממבחר משובח של מעצבים.

לקראת הגעתי, ריכזתי עבורכם מדריך המלצות קטן שמתמקד בדברים הטובים והיפים שאתם לא רוצים לפספס כשאתם באזור.
הישוב השיתופי יודפת נמצא במרחק של חצי שעה מביתי (שעה וחצי מתל אביב) בגליל התחתון שם תמיד יפה וירוק.

צילום: שרהלה גור לביא

תל יודפת
בכניסה לישוב נמצא תל יודפת העתיקה שהוכרז כגן לאומי על ידי רשות הטבע והגנים.
בכביש הגישה ליישוב יודפת כ-150 מטר ופונים שמאלה בדרך סלולה, המגיעה לאחר כקילומטר לרחבת החניה שלמרגלות תל יודפת.



במקום מוצעים מסלולי טיולי בדרגות קושי שונות, נופים אין סופיים, ארכיאולוגיה ושרידי היסטוריה שמספרים את סיפורה של תל יודפת. תחשפו לסיפורי קרבות נועזים מהתקופה החשמונאית, בתקופה בה שכן שם ישוב יהודי קדום.

יער הקופים יודפת
בכניסה לישוב תמצאו את יער הקופים, שהוקם כפינת חי עבור ילדי יודפת כבר בשנות השבעים ובשנות התשעים נפתח לקהל הרחב.
כיום, בנוסף לחלקות הקופים, יער הקופים משמש מקלט לחיות רבות המגיעות ממקומות שונים בארץ. כל הווייתו סובבת סביב אהבת חיות וטבע, החיות ביער חופשיות להתקרב ולהתרחק כרצונן.

אני מזמינה אתכם לבוא, להסתובב בנחת בשבילי היער, לפגוש ולהכיר את החיות וליהנות מחוויית טבע אחרת. 
04-9801265, שעות פעילות: א'-ה' 9:00-16:00 , שישי 9:00-15:00, שבת 10:00-16:00



בואכה יודפת
מתחם הבילוי הגלילי 'בואכה' יושב בכניסה ליודפת ומנוהל ברובו על ידי נשים מלאות בעוצמה, שיוצרות אווירה ייחודית ומזמינה למבקרים מהאזור ומהארץ לחוות את הרוח של יודפת. מקום שמטעין אותי באופן אישי בהשראה ובאנרגיות טובות שנותנים לי כוחות.

בכל פעם כשיש לי כמה שעות פנויות, כשבא לי לחגוג, או שכשאני בחולשה מנטלית וזקוקה לזריקת אנרגיה ואמונה בעולם, אני נכנסת למכונית ונוסעת ליודפת. 
זה יכול להיות עם חברה, עם הבנות, או משפחה. זה מקום שאני נהנית ואוהבת לנסוע אליו גם לבד.

שם מרוכז מקבץ קטן, מדוד ומדוייק של חנויות שאני נהנת לקנות בהן, קולינריה מטריפה, טבע ירוק ופורח עם נוף שפותח את הריאות ויותר מהכל, חבורת נשים יצירתיות ומהממות, שבנו כאן מרקם של חוויות מזינות.

רוח משותפת של ערכים המתמקדים בייצור מקומי, בקיימות והרבה אהבה ותשוקה לדבר, הם שמובילים את נשות 'בואכה יודפת'. כולן הגיעו מתוך הרפתקנות ותשוקה. לכל אחת מהן, החנות היא ה'בייבי' שלה. חלקן התחילו מאפס, וצמחנו מתוך אהבה לדבר.



בשנים האחרונות זכיתי להכיר ולהתחבר איתן. ברחבה המרכזית שליד המעדנייה, פקק של בקבוק יין טוב נחלץ, כוסות מושקות, נישנושים נפרסים, נשות המתחם יוצאות, כל אחת מחנותה ואנחנו פוצחות בבילוי נשי ונהדר שמלווה בהרבה צחוק ובעיניין הדדי.

הולך בתל - חנות מקומית
מיכל קסירר, יזמית קולינרית עם "הולך בתל" חנות יין ומכולת קהילתית של דברים טובים, שהגיעה מהמרכז עם רקורד מרשים ומנהלת את המתחם בחן ובנועם. 
את החנות 'הולך בתל' קשה להכניס לתבנית של חנות רגילה, היא בעצם חגיגה מקומית. החנות מציעה מגוון מוצרים מפתיע, החל מיינות משובחים מהארץ ומחו"ל ועד מוצרים משובחים המיוצרים ביודפת: שמן זית ודבש וכן ריבות, סבונים ומוצרי טיפוח המיוצרים באזור.



ביום חמישי מיכל, שהיא גם מומחית היינות של המתחם, תחכה לכם עם דוכן של בלו נאן מבעבע ומוזהב בדיוק כמו שאנחנו אוהבות. היין המבעבע מיוצר בשיטת Charmat המסורתית. המבעבע הייחודי של בלו נאן במהדורה חגיגית מיוחדת המכילה שבבי זהב אמיתי 24 קראט. ארומתי, איכותי ומאוד מרענן. היין מופק מענבי טרביאנו ושרדונה מאזור הריין בגרמניה. 
לאורך כל הימים יהיה יין לבן ואדום למכירה בכוסות.

ג׳מה Jemma
ימימה בר כרמל, מעצבת ובעלים של Jemma, חנות טקסטיל לבית ופריטים משלימים לעיצוב הבית. טקסטיל איכותי שהיא מייבאת מהודו, לצד רהיטים מעץ ממוחזר המיוצרים על ידי בן זוגה, וכלי אמייל איכותיים. חנות עם פרטי עיצוב וכלים יחודיים, שלא תמצאו בשום מקום אחר בארץ, כזו שתרצו לנסוע אליה, במיוחד לגליל.
האסתטיקה והצבעוניות בחנות הן מלאכת מחשבת וזו אחת מהחנויות היותר יפות שאני מכירה ואוהבת.



הגר - בוטיק יד שניה
הגר סלומון גולן, עם חנות יד שניה שאני לא מפסיקה לקנות בה. בוטיק איכותי לבגדי יד שניה. בחנות מגוון בגדי נשים איכותיים הנבררים בקפידה. כל פריט הוא ייחודי והמבחר משתנה כל הזמן.

Moi work+shop
סאנה וחביבה מ-MOI, קולקטיב מעצבות בסגנון נורדי, עם אסופה מצטיינת של מוצרי נייר והדפסי אמנות, צמחים ירוקים והפתעות משמחות.
החנות היא לוח השראה, שבו הן נותנות דרור וביטוי ליצירתיות של כל אחת מהן, ולערכים האסתטיים של המותג. הן מארחת מוצרים של מיטב המעצבים והמאיירים הישראלים, ומותגים בין לאומים אשר משיקים עם הקו של היצירתי עיצובי של MOI.



המלבושיה - הרבה יותר מגרביים
אביב גלאון, מנהלת את המלבושייה, חנות שהוקמה מתוך געגוע לימים שביודפת היו מייצרים גרביים. ביחד עם הביקוש הבלתי פוסק לגרביים והקמת המתחם המסחרי החדש, הוחלט לחזור ולמכור גרביים, חנות שמוכרת גרביים, אבל לא רק.



״טוטסי״ - מטבח מעדנייה
אביטל שדות היא הבעלים של המעדנייה הכי טעימה בארץ עם הסנדוויצ'ים הכי משמחים בעולם! במעדנייה יש מדפים עמוסים כל טוב: ריבות, חמוצים וכבושים אחרים, עוגיות, מאפים. רחת לוקום ומעדן קרמל שקדים ממטבחה של טוטסי.



ובנוסף גם, חומרי גלם איכותיים מהעולם ומיטב תוצרת הארץ: נקניקים, תבלינים, קפה, זיתים, חלבה מעולה.
והכל טרי, משתנה ומתכתב עם עונת השנה.
אצל טוטסי תאכלו את הכריך הכי טעים שאכלתם אי פעם! רצוי עם בירה ליד וישיבה ברחבה שממול, שצופה על הרים ירוקים, בנוף גלילי מושלם.



אונקיה
חנות ובית מלאכה לתכשיטי זהב וכסף בעבודת יד. בחנות מגוון רחב של תכשיטים פרי יצירתה של הצורפת ובעלת החנות, מור בן יהודה, וכן תכשיטים של מעצבים ומעצבות נוספים שנבחרו בקפידה תוך שימת דגש על מקוריות ועבודת יד מוקפדת. הסטודיו מתמחה בעיצוב אישי של טבעות נישואין ואירוסין תוך שיתוף הזוג בחווית העיצוב והיצירה. 



קפה יודפת
שרון פרז מנהלת את בית הקפה עם הנוף הכי יפה בארץ, עם תפריט גלילי-חלבי המשתנה לפי עונות השנה, ארוחות בוקר וצהריים, מאפים, סלטים וקינוחים בליווי קפה משובח, יינות האיזור, בירה מהחבית ומיצים סחוטים.



האוכל מוכן מחומרים טריים הנרכשים מחקלאי האזור. המקום ידידותי לטבעונים, וניתן לקיים בו אירועים.
שעות פעילות: א'-ד' + שישי 8:00-15:00 , ה' 8:00-21:00, שבת 9:00-15:00.

חלב עם הרוח
אחת מגולות הכותרת הקולינריות של המתחם היא המחלבה ובוטיק הגבינות האורגניות של חלב עם הרוח.
חלב העיזים, המגיע מחוות העיזים של אמנון ודליה בהר השאבי הסמוך.

בחנות ניתן לרכוש גבינות מסוגים שונים כמו: שברייה - מצופה עלי גפן; פחימה - מצופה בפחם; פמפדורה; עיזבלה. ועוד רבות ומשובחות.
לאחרונה התווספה לחנות גלידת יוגורט חמצמצה, ומייד קטפה את התואר אחת מחמש הגלידות הטובות בארץ.

לחם עשהאל
המאפייה של המתחם. כל הלחמים והמאפים נעשים במקום. הלחמים הינם לחמי שאור, הנעשים בעבודת יד בשיטה מסורתית מקמחים מלאים ואיכותיים. נעשות שתי אפיות ביום, אפיית בוקר וצהריים כך שלאורך כל היום יש לחם טרי.
 

בנוסף ללחמים ישנם מאפים נוספים: חלות בשישי, ביגלה, ג'בטות, בגטים, עוגות שמרים נפלאות ועוגיות. 

החנויות במתחם הן על טהרת אנשי האזור ומשקפות את רוח המקום - פשטות, איכות ומקצועיות. כל חנות והחיבור המקומי שלה.
אין אף חנות מיותרת בפאזל השווה הזה ויש כאן כל מה שאני מחפשת וצריכה.
שעות הפעילות של רוב העסקים במתחם: א'-ה' 9:00-17:00, שישי 9:00-15:00, שבת 10:00-17:00.

בואו לבלות איתנו בהילולת הקיץ המשובחת שתכננו לכם, אווירה מעולה, עיצוב ישראלי, תוצרת מקומית איכותית ובעיקר כיף גדול!
חוויה ייחודית לכל המשפחה.

באירוע תוכלו להנות מקולקציית הקפסולה "ג'אפה אואזיס", בהשראת עיר הנמל העתיקה, בתקווה שהיא שתגרום לכן, להתרגש מקסמה של יפו ולהתאהב בה מחדש.
מהדורה קייצית מוגבלת שעוצבה בהשראת גן העדן היפואי, הכוללת שמלות גלביה מכותנה. שמלות שתלבשו בשמחה ותרגישו בחופשה עם הדפסים מקוריים שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם.

שמו בוויז: בואכה יודפת.
שעות פתיחה: 
חמישי 25.7 | 17:00 - 22:00, שישי 26.7 | 9:00 - 15:00, שבת 27.7 | 10:00 - 17:00. 
נשמח לחבק חברים ותיקים ולהכיר חברים חדשים.
לכל הפרטים הצטרפו לעמוד האירוע: bit.ly/karen_yodfat

טוב ויפה | קולקציה חדשה