אירועי אוקטובר של קרן שביט

החופש הגדול ועונת החגים כבר אחרינו. החום הגדול נשבר וסוף סוף מתחילים להרגיש את שינויי מזג האוויר שמביא איתו הסתיו. החודשים האחרונים היו מלאי חגיגות, בילויים, טיולים וזמן בילוי עם המשפחה.

הסתיו ממלא אותי באנרגיות של השראה ואני עסוקה בלדמיין ולפתח את הקולקציות החדשות שלי. אלו הם ימים מאוד מרגשים, בהם אני מתמלאת בהשראה, אוספת חומרים ומתרגמת אותם לשפה ולמוצרים חדשים.

ההשראות תופסות אותי בכל מקום, בבית שלי בעמק יזרעאל, בסביבה הטבעית ובקן המשפחתי שלי, בדרכים ליפו, לסטודיו ולחנות שלי בשוק הפשפשים ובמסעות לגילוי מקומות חדשים מתגלים אוצרות מרגשים.

רגע לפני טפטופי הגשם וקולקצית חורף מדליקה ומעוררת חושים שנוחתת כאן, אני פוצחת באוקטובר-SALE עם הנחות נדיבות של עד 30% על כל שמלות הקיץ ובסבב של 4 מכירות וירידים ברחבי הארץ, הכולל 3 יעדים חדשים ורחוקים, שאני מגיעה אליהם לראשונה. הגליל העליון, תל מונד וירושלים.

פתחו יומנים סמנו מיקומים ותאריכים וסמנו בפייסבוק את האירועים שאתן רוצות לעקוב אחריהם:

עשרת: 6.10.18 – שבת 10:00-17:00, הגפן 25 עשרת (ישובי גדרות, בין גדרה ליבנה), בביתה של תמי שמעוני

גליל עליון: 12.10.18 – שישי 10:00-17:00, משתתפת ביריד המעצבים הגלילי במלון גליליון (כן, המלון הזה.. החדש והיפה מול צומת כח.. זה עם הכדור פורח), 40 דוכנים שווים של בגדים, תכשיטים, סטייל לבית, לילדים ולנפש.

תל מונד: 20.10.18 – שבת 10:00-17:00, הטופז 94 תל מונד (איזור השרון), בביתה של אורית שול.

ירושלים: 26.10.18 – שישי 9:00-14:00, מתארחת בחנות הצבעונית של Ginger Home בן שטח 13 ירושלים (ליד כיכר החתולות ומדרחוב נחלת שבעה)

תוכלו להנות מאוקטובר SALE בקרן שביט עד 30% גם בחנות היפיפה שלנו בשוק הפשפשים, עולי ציון 13 יפו

וגם באתר שלנו – קליק קטן והשליח בדרך אליכן. להזמנות טלפוניות ניתן לפנות גם לשירות הלקוחות שלנו 050-9474785 (ניתן גם לשלוח הודעת טקסט ויחזרו אליכן) או לחנות ביפו 03-9588888

הזדרזו המלאי מוגבל ולחמניות הסייל שלנו נחטפות במהירות על ידי נשים שנהנות להתחדש ולא מפספסות הזדמנויות שוות.



ומה יחכה לכן בעשרת, בביתה של גורו הסטייל תמי שמעוני בשבת הקרובה?
כל הטוב והיפה מהחנות שלי ביפו וצוות הסטייליסטיות האגדי מהחנות, שיסייעו לכן להרכיב לוק מחמיא וחיוך שלא דוהה. הזדמנות להתחדש במשהו איכותי ומרגש.

בילוי באחד הבתים היפים ומעוררי ההשראה בארץ, עם מזג אוויר סתוי ומושלם ופינות חמד בגינה מטריפה. בואו לבלות עם נשים מקסימות בארץ פינטרסט, תתמלאו בהשראה וברעיונות ותכירו חברות חדשות.

סייל נדיב על קולקצית הקיץ של קרן שביט עד 30%, טיפטופי קולקצית סתיו חורף חדשה.

לקט של אקססוריז ופרטי עיצוב מרגשים, שאני יוצרת ומלקטת ממעצבים אהובים. קבקבי עץ צבעונים, מגוון תכשיטים, מטפחות כותנה מודפסות, מוצרי נייר, ערכות יצירה, סבוני קלין בריח כביסה ועוד הפתעות משמחות.

התכשיטנית לינדה פרידריך תגיע מהסטודיו שלה בעין כרמל עם תכשיטי צורפות עדינים בהשראת מהטבע ובטווח מחירים נגיש ומפתה.

רותי בן ארצי תגיע מהסטודיו שלה NACCA במרחביה (עמק יזרעאל) עם סבונים וקרמים משובחים בעבודת יד, מחומרים טבעיים וחלב נאקות.

תמי הקוסמת שאחראית על קסם השיער המנצנץ שלי תגיע ותשזור שיערות מנצנצות גם בשיערכן. בואו לראות את הפלא הזה שהופך קש לזהב, אני כבר התמכרתי, מזמינה גם אתכן.


במטבח הבית שנגזר מהחלומות, תוכלו להנות מקפה ומאפים טעימים, מעשה ידיה של חן אלישע, שתגיע עם הקונדיטוריה הקטנה והשווה שלה Bake me away.

 
אל תפספסו את חנות העיצוב הקסומה 08, במרכז המסחרי הקטן שנמצא ממש מעבר לכביש (באלכסון לביתה של תמי). תמצאו שם מתנות קסומות שנבחרו בטעם טוב, ע"י נעמה שמן, בעלת החנות.

 

חודש נפלא לפנינו, מצפות לכן.