חופשה רומנטית עצלה ברודוס, יוון – כך תעשי זאת בקלילות

הצעת הגשה לחופשה רומנטית וספונטנית, מפחיתת מתחים, לך ולבן הזוג
כך תעשי זאת – טיפים מעשיים

המתנה הכי יפה שתוכלו לתת לאנשים חרוצים בשיא העומס של השנה היא חופשה עצלה, עם התמסרות למנוחה והנאות הקטנות של החיים. חופשה בטיימינג הכי לא מתאים היא דליקטס שלצערי, רוב האנשים לא מפרגנים לעצמם.

יום ההולדת של האריה שלי הגיע בתחילת אוגוסט וכמו בכל שנה, זה תמיד בשיא העבודה והעומס אצלי.

השנה המימדים תפחו במיוחד. רק לפני שבועיים השקתי קולקצית גלביות ריזורט חדשה וסטודיו גדול בשוק הפשפשים ביפו ב"בית קרן שביט" החדש, תוסיפו לזה אירועי פופאפ בבתים פרטיים אחת לשבועיים, הפקות חג, צילומים ובילוי עם הילדות בחופש הגדול, בקיבוץ שלנו בעמק יזרעאל.

יום ההולדת של עידן נראה כמו הזדמנות נהדרת (שלא לאמר תירוץ מעולה) לפסק זמן איכותי, נטילת אוויר וחידוש כוחות לקראת השנה החדשה ועונת החגים העמוסה שבפתח.

בדר"כ אנחנו גונבים לילה אחד ביום ההולדת, אבל הפעם הרגשתי שיש לנו צורך ביותר מזה. את התובנה תיעלתי לשתי שיחות טלפון חשובות.

השיחה הראשונה לעדה ואורי שביט, ששמחו להתגייס למשימת הבייביסיטר ולפנק את שתי הנכדות האהובות בקיבוץ. הם נתנו את ברכת הדרך לחופשת יום ההולדת הספונטנית שהגיתי וסללו את הדרך ליוון.

השיחה השניה היתה לאורית לב חברתי, בעלת האתר "המומלצים של אורית" לקבלת המלצה עם תעודת ביטוח. אורית היא האחראית גם לחופשה המשפחתית בה בילינו בסנטוריני לפני כמה שנים וידעתי, שהיא האדם הנכון להתיעץ איתו בנושא.

רציתי יוון, מנותקת, קרובה, ישירה, מפחיתת מתחים, מפנקת ולא מרוששת. אורית, שהתגוררה בעבר ביוון ושמשה כמדריכת תיירים מנוסה, המליצה על טיסה ישירה של פחות משעתיים לאי רודוס.

ההמלצה שלה היתה להתרחק מהעיר רודוס עצמה ומהמוני התיירים והדילים והפנתה אותי לחופים היפים במזרח האי, באיזור לינדוס. הזמנתי טיסות ב-350$ לאדם וחיפשתי בבוקינג מלון בוטיק מפנק.

ההזמנה היתה מהיום לעוד 5 ימים ל-3 לילות. חיפשתי מקום שישבה את ליבי בלינדוס ומכיוון שלא מצאתי, הרחבתי מעט את רדיוס החיפוש. בין מאפייני החיפוש הגדרתי מרחק הליכה של לא יותר מ-10 דקות לים.

בין עשרות ההצעות ניצנץ לו כוכב אחד ומיוחד עם דירוג מקסימלי של 10/10, Ktima Natura  בכפר Stegna .

לא היה לי הרבה זמן לבדוק, זה נראה מצויין, קיבל המלצות חמות והתמונות נראו טוב. נותר רק חדר אחד והמחיר היה מצויין (כ-200$ ללילה, כולל ארוחת בוקר). הזדרזתי להזמין וגם סימנתי בהזמנה הסעה (חינם!) משדה התעופה.

את הימים הבאים העברתי בניסיונות לא לגלות לעידן (שנכשלו כעבור יומיים, כי אני גרועה בדחיית סיפוקים) ובהכנות לנסיעה. ההכנות לחופשה הן כבר חלק מהחופשה.

סידורים אינטנסיביים במישורים שונים (משפחה ועבודה) וגם תשומת לב לעצמך.
תחזוקה מואצת (טיפול עשרת אלפים): פדי/מני, פן, פוני וקניות מפנקות לשידרוג החוויה.

אני אוהבת לקנות בארץ, יש כאן מוצרים טובים, יפים וחכמים. המזוודות החכמות והיפות של Rollink  לכדו את תשומת ליבי. יפיפיות, איכותיות ופרקטיות, כשלכל אחת תוסף אלקטרוני חכם.

התאבזרתי בשני טרולים בטורקיז ובצהוב עם מטען מובנה, סופר חזק לנייד ובמזוודה צהובה גדולה עם משקל אלקטרוני מובנה בידית, לשקילת המזוודה.

עברתי בסטימצקי ובחרתי לי ספר טוב, שמתאים לחופשה רומנטית ביוון.

ניצלתי היטב הנחה בשופרא ורכשתי כמה זוגות משובחים.

ניסיתי לבחור רק זוג משקפי שמש אחד ב you&eye, בוטיק משובח למשקפיים בשנקין, אבל לא הצלחתי (יצאתי עם שלוש...).

הספירה לאחור התקדמה במהירות, שעתיים לפני היציאה מהבית ארזתי הכל. המלתחה שלי התבססה על כל קולקצית הריזורט החדשה שלי: 14 שמלות כותנה דקיקות וחסרות משקל (כ-100 גר' משקל כל שמלה) ו-14 מטפחות בנדנה תואמות.

את השמלות ובגד הים ארזתי בטרולי, עם עוד כמה פרטים חשובים, למקרה שהמזוודה לא תגיע ליעדה ואת החלל הרב שבמזוודה הגדולה מילאתי באביזרי אופנה יפיפיים שכיף לקחת לחופשה. נעליים, תכשיטים, תיקים, סלים, מגבות וסבונים מפנקים של מעפילים. כל הדברים המשובחים שאספתי לחנות שלי יצאו איתי לדייט יווני.

מה נותנים לאשה שיש לה הכל? עוד! המזוודות היו נוחות מאוד ואיפשרו תנועה על 4 גלגלים מסתובבים, ללא מאמץ, כך שלא התקשתי לסחוב.

לא היססתי מלמלא אותן בכל הדברים שאני הכי אוהבת (המזוודה כאמור, סוחבת הכל). אני נהנית להיות מוקפת באפשרויות רבות ובזמן אמת, מבררת עם עצמי מה הכי בא לי ללבוש וכך מייצרת לי בכל פעם חיבורים חדשים ומהנים.

בשדה התעופה ברודוס אסף אותנו סוקראטס, איש מקסים ולבבי שהסיע אותנו אל הצימר שלו בכפר דייגים על רצועת חוף יפיפייה.

לא ממש הבנתי את זה כשהזמנתי, אבל להפתעתנו ולשמחתנו הגדולה הסתבר שכל המקום הענק, שיושב על שטח של דונם, כולו מכיל יחידה אחת בלבד, וילה כפרית מהממת כולה לרשותינו לשלושה ימים!

ניכר שחשבו שם על כל פרט ופרט. מכונת קפה משובח, מגבות סנסציוניות בנוחותן של לורה אשלי, סבונים בעבודת יד, ספריי נגד יתושים, ספרי מרגיע לאחר עקיצות (לא נעקצנו...), מטבח מאובזר כמו שלא ראיתי מעולם ביחידת אירוח עם פרודוקטים משובחים לבישול.

סוקרטס השאיר אותנו בוילה ונפרד מאיתנו. חקרנו כל פרט במקום והתענגנו מהאיכות ומהמחשבה על הנוחות שלנו.

קבענו לנו כלל שהוביל את רוח החופשה לכל אורכה. לא עושים שום דבר מורכב יותר מאכילה, שינה, קריאה, רביצה, טבילה ואהבה.

מה שלא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה.

הים נמצא במרחק הליכה של 7 דקות מהבית והחלטנו לשכור טוסטוס, כדי לא להתאמץ...

המקרר התמלא בכל טוב, יינות, ירקות, פירות, גבינות ועוד דליקטסים ולא היינו זקוקים לדבר מלבד הביחד שלנו. צפינו בכוכבים, השקמתי לזריחות יפיפיות שעלו מהים (ואח״כ נרדמתי שוב על הערסל).

בכל יום בחרתי לנו חוף אחר, המים היו צלולים ושקופים ומזג האוויר הכריח אותנו לשמור על עצלות ממושכת.

בין נישנוש לנישנוש, השתדלנו לפתח רעב ונהננו ממטבח עשיר בטעמים, פירות ים, סלט יווני אלוהי והרבה אלכוהול.

מסעדות שאהבנו במיוחד:
טברנה עם אוכל מקומי מעולה, קלאסיקות מהמטבח היווני עם אוריינטציה לים, taverna maria על רצועת החוף stegna.
מסעדה נוספת stegna kozas מטבח עם טעמי ים עשירים אלוהיים.

מה שהפך עבורי את החופשה למושלמת הייתה המלתחה הנפלאה שלי. נהנתי להרכיב בפשטות וקלילות בכל פעם לוק אחר, שסחף אחריו תגובות אוהדות מהעוברות והשוות.

את ההשראות ממסעותי בעולם הפכתי לקולקציית טקסטיל שלמה ומושלמת שעיצבתי והתמזגה בשלמות בכל פריים ופריים.

קולקצית הריזורט המושלמת נמצאת ב״בית קרן שביט״ בשוק הפשפשים ביפו.

הקולקציה זמינה לרכישה באתר ומגיעה בזריזות עם שליח עד הבית -> www.karen-shavit.com

טווח המידות נדיב ומותאם למגוון נשים 34-52. כל שמלה שוקלת 100 גר׳ מכותנה דקיקה ואיכותית בהדפס בלעדי מקורי.

בשבת הקרובה, אפציע עם אירוע של חנות פופאפ מטורפת שתוקם ליום אחד בלבד באזור רחובות, בביתם של יעל ואורן אבלה במושב כפר ביל״ו ב׳. בית מהמם ביופיו ובמרחביו, מלא באור בעיצוב איטלקי משובח.

כדי שהחזרה תהיה חלקה כמה שיותר, הפעם בחרתי לוקיישן שמשלב בית עם ריזורט. 

אחוזה של יופי, בית חדש שאני מגיעה אליו לראשונה, כדי להשיק את קולקצית הריזורט החדשה והמדהימה, מהדורה קייצית מוגבלת של שמלות גלביה מודפסות מכותנה עם הדפסים מקוריים שלא תמצאי בשום מקום אחר בעולם. שמלות שתלבשי בשמחה ותרגישי בחופשה.


בואי לבילוי של התנתקות מהשגרה, הקיפי את עצמך בטוב וביפה שיצרתי עבורך. הרשי לעצמך להתמלא בהשראה ובאנרגיה, להתכונן ולתכנן את החופשה הבאה.

האירוע יתקיים בבית מקסים, מואר וממוזג, השקת קולקצית הריזורט החדשה, אופנה ועיצוב ישראלי, חברה טובה, קפה משובח, מאפים נפלאים ומסיבת חופשה.

שבת ה-18.8.18 בין השעות 10:00 - 17:00. רח׳ הזית 10, כפר ביל״ו ב׳.
אז תפסי חברה ובואי לבלות איתנו, כל הפרטים וההפתעות בעמוד האירוע.

מצפה לחבק חברות ותיקות ולהכיר חברות חדשות. 

טוב ויפה | קולקציה חדשה