השקת קולקצית ריזורט חדשה – ב1.8 וסטודיו חדש בשוק הפשפשים, ב4.8 בבית יצחק

ביום רביעי ה-1.8.18 תושק קולקציה חדשה של גלביות מודפסות וסטודיו חדש באירוע חגיגי בחנות ביפו. בשעה 12:00 החנות תיפתח לקהל ונחשוף קולקציה חדשה ומרגשת של גלביות מודפסות וסטודיו חדש ומלא בשיתופי פעולה עם מעצבות ואמניות ישראליות.

האמנית והצלמת תמר קרוון צילמה 20 נשים מגוונות בגילאים שונים (19 עד 72). במקום דוגמניות רגילות, קרן בחרה נשים יפות ועוצמתיות שהיא מכירה באופן אישי, בחיי היום יום שלה, כדי לתת במה ליופי נשי ישראלי רב גוונים. השמלות מגיעות במגוון הדפסים יחודיים שקרן עיצבה ובמגוון מידות (34-52).

אמנית הנייר מירב פלג עיצבה חלון ראווה מרהיב בהשראת גני המג'ורל במרקש.
באירוע ההשקה הקהל יוזמן לעלות לקומת הגלריה, להצצה נדירה לסלון ולחלל האירוח הפרטי של קרן ביום פתוח של חוויות בסטודיו האישי שלה,"בית לחלוצות", שעבר ממוזיאון החלוצים בקיבוץ יפעת והתמקם בקומת הגלריה בבית קרן שביט ביפו.


לצד הסטודיו, עוצב חלל לבילוי ולמשחק, סלון עוצר נשימה, כזה ש״יגרום לכל גבר שיתקרב אליו, להתגרד באי נוחות״, ובו יתקיימו הרצאות אינטימיות ומפגשי השראה מגוונים לנשים.
כמי שחיה ונושמת עיצוב ישראלי על כל גווניו, קרן שביט תאפשר בקרוב לנבחרת של יוצרים צעירים מקומיים, להתארח כסטאז׳רים בסטודיו האישי שלה, תלווה ותדריך אותם באופן אישי באינקובטור של לייף סטייל, שוקק חיים ועשייה יצירתית.


הסטודיו תוכנן באופן כזה שהוא כולל מספר עמדות עבודה, לצד עמדת עבודה מרכזית וקיר ענק של השראות חיות. תצוגה חיה של פירטי אספנות וספרים שניתן ללמוד מהם.
האירוע משופע בפינוקים ובהפתעות קטנות שקרן מכינה עבורכן במיוחד ליום זה.
בואו להיות הראשונות שנהנות מהקולקציה המעולה הזו, הכמויות מוגבלות והזריזות נהנות.

רביעי, 1.8, פתיחת דלתות 12:00 בצהריים עד 18:00, בואו לבלות איתנו, רח׳ עולי ציון 13 יפו.
הקולקציה תושק גם באתר, מוזמנות להזדרז ולהזמין לכן שמלה כלבבכן




בשבת ה- 4.8.18 תתמקם החנות היפואית של קרן שביט באזור עמק חפר, למשך יום אחד בלבד, בוילה מרווחת, ממוזגת ומפנקת עם גינה עצומה ובריכה, בביתה של מעצבת הפנים איילת מאיק סלופסקי.



זו כבר מסורת וזה בית שאנו שבות אליו לאחר שנה, כדי להשיק את קולקצית הריזורט החדשה והמדהימה, מהדורה קייצית מוגבלת של שמלות גלביה מודפסות מכותנה עם הדפסים מקוריים שלא תמצאי בשום מקום אחר בעולם. 


מה במכירה?


השקת קולקצית הריזורט החדשה, קולקציה מרהיבה של שמלות ומטפחות מבדי כותנה דקיקים, מותאמים לאקלים מדברי עם הדפסים צבעוניים מקוריים שקרן עיצבה בעצמה. מומלץ להקדים ולהגיע, יש מעט מכל הדפס, שלא תפספסו את ההדפס הרצוי למידתכם.


נבחרת השמלות המנצחת של קרן שביט עם כל להיטי הקיץ החדשים והותיקים. שמלות כותנה עם כיסים שאוהבות נשים במגוון מידות (34-52), בגזרות להיט נחטפות, מחמיאות ונוחות ועם בדים בהדפסי כותנה 100% מקוריים שלנו, שלא תמצאי בשום מקום אחר. השמלות נמכרות בבלעדיות רק אצלינו ומיוצרות בכמויות קטנות.

יש סטנד מיוחד של שמלות בהנחות מעונות קודמות וגם 10% הנחה על הגלביות הפירחוניות לנשים מקולקצית "דרך הפרחים".



בחצר הבית, מתחת לעצים ובין התבלינים, תוכלו להנות מרגע של זמן איכות, מקפה עם חברה טובה בפינת חמד. הקונדיטורית איילה ענבר תפתח שולחן מפנק וטעים במיוחד. יהיו גם דברים טובים לקחת הביתה.



 יעלה לשם דגן התכשיטנית המופלאה, תצטרף אלינו עם תכשיטים חדשים שתרצי לחבק ולארוז לחופשה.



תהיה גם עמדת שזירת חוטי זהב בשיער, שערות מנצנצות שמוסיפות עיניין וברק. בואו לראות איך תמי שוזרת והופכת קש לזהב. אני כבר התמכרתי, מזמינה גם אתכן.



רותי בן ארצי מסטודיו Nacca - Handmade Soaps תגיע ממרחביה עם סבונים טבעיים ומעולים בעבודת יד. מודה שהתמכרתי לניחוח ולאיכות של הסבונים שלה המיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד – שמן זית, שמן קוקוס, חמאת שיאה ושמנים אתרים, בואו גם אתן להכיר ולהתמכר.



תוכלו למצוא במכירה גם את בגדי הים השלמים והמחטבים של עינת קליפר, סנדלים של סולטווטר, מגבות חמאם דקיקות מכותנה, סבוני clean בריח כביסה, מטפחות בנדנה מכותנה מודפסת, סלים, כובעי קש והפתעות שיהפכו את הקיץ ממעיק לנחשק. 

בואי לבילוי נשי ואיכותי עם מישהי שאת אוהבת. בונדינג נשי ואותנטי עם חברה, בת משפחה, או עם עצמך. בואי לבלות עם נשים מחייכות, זו גם הזדמנות משובחת להכיר חברות חדשות.



קולקצית הריזורט יוצאת בכל שנה ב-1 באוגוסט. בשורה משמחת ומרעננת בדיוק בזמן כשהטמפרטורות רותחות, הלחות גואה ואין רצון וחשק ללבוש שום דבר אחר מלבד בד דקיק 100% כותנה.
זו קולקציה של שמלות חופש מאריג כותנה דק ולא שקוף בגזרת הגלביה המפורסמת והאהובה.
שמלה שהאוויר עובד דרכה, בעלת מבנה יחודי שמזרים אוויר מלמטה ומצנן אותך כשאת בתנועה.
כל שמלה שוקלת כ-100 גר' בלבד, והיא תופסת מקום מזערי בתיק סופ"ש, או במזוודה.
שמלות מבד רך ונעים עם כיסים נדיבים. כל אלו הופכים אותה לאידאלית. ליום יום בקיץ וגם לחופשה.

אני מאמינה במגוון.  גזרה אחת שמכילה מגוון.  שמלה אחת למגוון נשים.
מגוון מידות - טווח רחב של 7 מידות 3XL -XS  מקביל ל 34-52, מגוון הדפסים, מגוון צבעים למגוון נשים.



קולקצית הריזורט עוצבה כסידרה שלמה והוליסטית של הדפסים מקוריים, בקו מודרני מינימליסטי בהשראת קבנות, בתי נופש בעולם. גני המג'ורל במרקש שבמרוקו, אריחים פורטוגליים, מקלעות קש פולינזיות וויאטנמיות, מניפות נייר יפניות ובאטיקים אפריקאים.
ההדפסים מיוצרים בחו"ל, במפעל משפחתי קטן בשיטות מסורתיות בעבודת יד, על שולחנות הדפס בצבעים עזים במיוחד.

השמלות והטקסטיל מעוצבים בארץ. הטקסטיל מיוצר בחול ונשלח בחזרה לישראל. האריגים שמגיעים נגזרים ונתפרים בישראל.
הקולקציה מכילה מגוון רחב של שמלות גלביה עם שרוול ¾, או עם שרוול קצר, מטפחות לראש, שנכרכות כטורבן ומעט חולצות גלביה שיגיעו לקראת החגים.


צילומי הקולקציה, הצלמת והמצולמות:
הצלמת והאמנית, תמר קרוון צילמה 20 נשים שונות ומגוונות, בגילאי 19 עד 72 ואפילו תינוקת בת 10 חודשים. המצולמות אינן דוגמניות מקצועיות, אלא נשים יפות ומגוונות שקרן איתרה ומכירה באופן אישי. היה לנו חשוב להראות יופי במקומות לא קונבציונלים, ממש מתחת לאף. מניפה רבה של יופי נשי ישראלי מגוון.
בין המצולמות: המסעדנית ננה שריר, האמנית סמדר אליאסף, לקוחות, חברות, בנות, אמהות, נכדות ועוד.


תפסי חברה ובואי לבלות איתנו בחגיגה אופנתית אמתית.

רביעי הקרוב, 1.8, החל מ12:00, בחנות בשוק הפשפשים ביפו, רח׳ עולי ציון 13. השקת קולקציה חדשה וסטודיו פתוח.

שבת, 4.8, 10:00 - 18:00, קרן שביט משיקה קולקצית ריזורט בבית יצחק, דרך השרון 105, בית יצחק.

נתראה. 

טוב ויפה | קולקציה חדשה