קולאז׳ של קרן שביט | יריד עיצוב ולייפסטייל ישראלי

האביב מקדים השנה עם יריד העיצוב והלייפסטייל קולאז׳ של קרן שביט שחוגג 12 בטרמינל עיצוב בת ים. אירוע הקאלט שהפך לקלאסיקה על זמנית שסוחפת המונים, חוזר ומתמקם בביתו החדש, בטרמינל העיצוב בבת ים. 

נתחיל מהשורה התחתונה: בהתרגשות גדולה אני מזמינה אתכן לקולאז׳ של קרן שביט | יריד עיצוב ולייפסטייל ישראלי.

איפה: טרמינל עיצוב בת ים | אהוד קינמון 32. מתי: רביעי - שבת | 23-26/2 רביעי 23.2 16:00-20:00 | חמישי 24.2 10:00-22:00 שישי 25.2 10:00-16:00 | שבת 26.2 10:00-18:00

 

דמיינו לונה פארק של החיים הטובים והכל משלנו, זמין ונגיש ומתחת לאף, בבת ים. 

בועה אסקפיסטית במבנה מעורר השראה, מרווח ומאוורר, בטמפרטורת בועה מושלמת שבנוי מחומרים טבעיים ושפע אור רך. להיות בארץ ולהרגיש בחו״ל. קרוב ובעברית.

קולאז׳ של קרן שביט הוא תמונת פנטזיה של מציאות משופרת, המורכבת מהרבה פרטים, טובים ויפים. חיבורם מגדיל ומעצים את ערכם לכדי אירוע חוויה בלתי נשכח לאוהבי החיים הטובים.

חוויה רב חושית המשלבת אוכל טעים, חברה נעימה ותוכן מעניין, המעודד יצירתיות, סקרנות ולמידה.

אירוע מתמשך של 4 ימים המתמקד באיסוף מדוייק של פריטים הכרחיים, שמשולבים לתמונת קסם אחת.

תמונת קולאז׳, שהמעצבת קרן שביט הרכיבה בפינצטה, אצרה וטוותה מהחומרים הכי טובים שמצאה, שגירו את דמיונה ושימחו את ליבה.

 מה ביריד:

חנות חנות פופ-אפ ענקית של קרן שביט שכולה נשיות משוחררת ונוכחת, עם בגדים שאוהבים את גוף האשה.

קרן שביט תחשוף ותשיק באירוע את יריית הפתיחה של קולקציית הג׳ינס החדשה של המותג, הכוללת 3 דגמי ג׳ינס קלאסיים, ווסט ושני אוברולים, במגוון רחב של מידות וצבעים.

מידות אמת נדיבות 36-48. תני לנו להפתיע אותך, אבל רק לטובה, גם מידה 50 תתגלצ׳ בכיף למידה 48. כי לכל אשה מגיע להרגיש שובבה ומשוחררת.

הקולקציה החדשה כוללת גם בגדי גוף אוספים ונוחים, שאורזים היטב את הקימורים, חולצות פשתן מכופתרות וקימונואים מסאטן רך ונשפך במגוון הדפסים מקוריים של המותג.

קולקציית החורף המופלאה של קרן שביט תימכר ביריד בהנחות משמחות במיוחד.

קולקציה עשירה ומגוונת, בעיצוב מקורי וייצור מקומי בכמויות קטנות. 100% כותנה משובחת, גזרות מכילות, עם כיסים, שמלות שלא ישפטו אותך, ופריטי חריש שישמחו וילוו אותך בנינוחות, קלילות ויופי בכל שעות היום.

מקסמי את הסייל: מי שתירשם ותאשר הגעה לאירוע מראש, תוכל ליהנות מקופון שיקנה לה אקסטרה הנחה על קולקציית הסייל שלנו.

באירוע הקולאז׳ יושקו בשורות עיצוב מקומיות חדשניות, יחשפו מעצבים חדשים ויכונסו מעצבים ותיקים, אבל רק כאלו שממציאים את עצמם מחדש.

שדרת מעצבים ומעצבות, כוכבים נוצצים בשמי העיצוב בארץ, שקרן אוהבת במיוחד ובחרה לצרף למתחם הפופ-אפ שלה.

אופנה, תכשיטים, תיקים, טקסטיל, אקססוריז ורהיטים לבית, איורים, הדפסים ותמונות קיר, מוצרי קרמיקה וזכוכית, גופי תאורה, מוצרי נייר, צמחים, מראות כלי בית, מצעים, ספסלים, בובות, יצירות אמנות שונות ואפילו יודאיקה מודרנית.

 

בנוסף למעצבי הפופ-אפ, כ-15 ממעצבי הטרמינל יפתחו את דלתות הסטודיו שלהם לקהל, ויציעו קולקציות קפסולה בעיצובם שיימכרו בבלעדיות באירוע.

במפלס העליון מתחם שלם של מעצבים צעירים מבטיחים, שנבחרו מתוך מאות מעצבים, ממיטב מחלקות העיצוב בארץ, לחממות המעצבים של טרמינל עיצוב בת ים. בואו לראות את הנשמה הפועמת של דור העיצוב הצעיר, אלו שהתשוקה בוערת בהם, למרות הקושי מסביב.

תמי הפיה, שוזרת הנצנצים האהובה תגיע גם היא, אם חשקתן בנצנוצים משמחים בשיערכן, הקדימו להגיע. תמי תהיה רק בימים רביעי 16:00-20:00 | שבת 10:00-18:00 והיא מאוד מבוקשת.

קולינריה:

אוטו יין - בר היין הנייד הראשון והיחיד בארץ, עם יינות איכות שנבחרו בקפידה.

אייל גימשי - מטבח נייד ועגלת קפה, עם אוכל משובח של השף המוכשר שקרן מביאה איתה הישר מעמק יזרעאל.

המלצה שלי - בואי רעבה.

המקום מארח שתי תערוכות אומנות:

תמיר שפר | מאייר, צייר, מעצב ואומן, העומד בראש המחלקה לתקשורת חזותית בחולון, מציג תערוכה שהיא סיפור קומיקס תלת מימדי, ובו יצירות מצויירות, פסלים צבעוניים ומיצבים אינטראקטיביים.

שי שניידרמן | TEXTILEMANN בוגר המחלקה לעיצוב טקסטיל שנקר 2015. בתערוכה מבוססת טקסטיל. בשפה עיצובית יחודית, המדברת בדיאלקט אמנותי מובהק, אך מונחית על ידי כורח חומרי אמיתי וצורך אישי בפתרונות מקוריים, פונקציונליים ולא קונבנציונליים.

מזמינה אותך לקחת חלק בחגיגה שלנו, הרפתקאת לייפסטייל מרגשת ומעוררת, בקולאז׳ שקרן שביט יצרה עבורך.

הכניסה חופשית וללא תשלום, יש חניה בשפע ממש במתחם, 5 דקות מאיילון.

טרמינל עיצוב בת ים | אהוד קינמון 32

רביעי 23.2 16:00-20:00 | חמישי 24.2 10:00-22:00
שישי 25.2 10:00-16:00 | שבת 26.2 10:00-18:00

מצפה לחבק חברות ותיקות ולפגוש חברות חדשות ♡