מתנות לאשה שאת אוהבת, לעצמך – מדריך למשתמשת המחייכת

 

לכבוד השנה החדשה, נתבקשתי לכתוב לכן פוסט במסגרת שת"פ תוכן של נבחרת בלוגריות לייף סטייל מובילות ולרכז המלצות למתנות. בסוף הפוסט ממתינה לכן רשימת פוסטים חגיגיים ומשובחים במיוחד של חברותי המוכשרות.

ליקוט, אוצרות ובחירת פרטי עיצוב וחוויות הן התמחות שאני משלבת ביום יום בקריירה שלי. כמעצבת וכיזמית לייף סטייל הפקתי בשנה החולפת מעל 30 אירועים, ירידים וחנויות פופאפ, שמכילים בכל פעם אסופה שונה ואחרת של פרטי עיצוב מרגשים, בדגש על מקוריות ישראלית.

החלטתי שהשנה אתן לכן, קוראותי האהובות, מתנה מיוחדת במינה. הצצה לבאר שמרווה אותי, לגנרטור שמאפשר לי להטעין את עצמי. המתנות שאני מעניקה לעצמי, שגורמות לי להסתער על החיים בתשוקה ובהנאה.

כשקשה לי, כשאני עמוסה, עייפה ומבולבלת, אני מבינה שחסרה לי שאיפת "חמצן" נקי. ה"חמצן" שאני שואפת הוא אוסף חוויות משמעותיות ומהנות שמחזירות אותי לפרופרציות, מאזנות ומזרימות לי כוחות.

אני עובדת וחיה בקצב מהיר ומשתדלת לא להמתין למצבי קריסה. אני מקפידה לשזור בלוח השנה העמוס שלי גם אירועים (קצרים/ארוכים) נקודות אור שאני מצפה להן בהתרגשות, שבהן אני מתמסרת לחוויה ודואגת ל- well being שלי.

כשאני מאוזנת, שבעה ושמחה, אני ממטירה גם על הסובבים אותי אנרגיה חיובית וסוחפת אותם איתי. או כמו שעידן מיטיב לתאר את המצב: "כשאמא שמחה, כולנו נהנים". אני מאמינה שהעולם יכול לקום או ליפול על חיוך של אשה.

 אז הנה כמה רעיונות לחמש מתנות נהדרות שישמחו אתכן וגם יתרמו לסביבה: 

 משהו לברוח איתו – יום כיף / טיול / מסע

זמן אינטימי לבילוי, עם מישהו קרוב או עם עצמך. זה יכול להיות בילוי של כמה שעות במתחם "בואכה יודפת" בגליל, קפיצה קטנה לאמסטרדם, טיול לעיר התחתית בחיפה, או מסע פנימי בסיני, הכי כיף להגיע למקום חדש, להנות מחדוות הגילוי ומהחוויה ובעיקר להקשיב להלמות הלב שלכן ולהתאים אליו את הקצב באופן מושלם. 

אני אוהבת לנסוע למקומות מבלי לתכנן תוכניות גדולות ותוך כדי תנועה לברר ולהבין מה מתאים לי ומה מעניין אותי. משאירה המון מקום לאילתור וככה נחשפת תמיד לחויות חדשות, גילויים מרגשים ואנשים מעניינים חדשים.

משהו להתעטף בו – שמלת חוויה לעוף איתה

אני אוהבת להעיז וללבוש בגדים שמעוררים אצלי מגוון תחושות ורגשות. אני מושפעת מסרטים רומנטים ושמלות מציתות לי את הדימיון. יש את השמלה שסקרלט אוהרה תפרה מוילון קטיפה ישן במלחמה ואת ג'ולי אנדריוז עם שמלת הפועלות המסתובבת בצלילי המוזיקה וכמובן את יסמין המהפנטת באלאדין עם שמלת טווס נצנצים, מוגזמת ומהממת באקסטרים. 

שמלות מאיצות לי את הדופק. כשאני לובשת שמלה מעוררת חושים, כל בלוטות החשק שלי מתעוררת לחיים.

ארון הבגדים האישי שלי מכיל אוסף אקלקטי של שמלות חוויה מרגשות. זו יכולה להיות שמלה נזירית סגפנית, או בעלת נוכחות עזה. כל שמלה מאפשרת לי להמציא נוכחות אחרת, מרגשת ואני נהנית למדוד בכל פעם חוויה חדשה.

 

לפעמים כל מה שצריך זה להכנס לשמלה הנכונה והחוויה מגיעה בעקבותיה. קודם השמלה, אחר כך השמחה.

  משהו לללמוד ממנו – לימודי העשרה

בכל שנה אני בוחרת לי קורס של לימודי העשרה, לומדת, נהנית ומכירה אנשים מעניינים. אני אוהבת ללמוד ולהעשיר דרך קבע את ארגז הכלים שלי. הקורסים שאני בוחרת ממלאים אותי בהשראה ונותנים לי כלים מעשיים חדשים.

בשנה שעברה זה היה קורס של "יוצאים לאור" לכתיבת הסיפור האישי שלי והפיכתו להרצאה והשנה בחרתי להתמקד בלרענן את יכולות האיור שלי ולמצוא מחדש את הקו האישי שלי.

המאיירת והקומיקסאית רחלי שלו "האמא עם הפסים" מעבירה קורסים אינטימיים בחלל מטריף במתחם חצר השוק בפרדס חנה. במהלך 16 מפגשים, חד שבועיים, אני נפגשת עם קומץ נשים מקסימות ויחד אנחנו מתרגלות חשיבה איורית ומתנסות במגוון טכניקות מהנות.

המטרה היא להכיר ולהתידד עם הקו האיורי האישי שלנו. ללמוד לשלוט בו ולשכלל אותו באופן שיוכל לשמח ולשמש אותנו.

משהו לרקוד איתו – מוזיקה שמפעילה את הגוף

אני רוקדת המון, גם סתם כך באמצע היום. שמה פלייליסט אהוב וסוחפת את הבנות שלי לריקוד משותף במטבח.

מנגנת תקליט רומנטי בפטיפון ומושכת את עידן לסלואו לילה בסלון בחסות החשיכה עם אורות מעומעמים מסביב, אחרי כוסית לימונצ'לו במטבח.

 גיליתי שאני נרגעת ממתחים ונהנית לתת לגוף להיסחף אל ריקוד בעקבות מוזיקה שמעוררת בי רצון לזוז.

הופעה חיה של להקת האחיות האהובה עלי A-WA היא מתנה נהדרת שאני תמיד שמחה לתת לעצמי. האלבום החדש שלהן BAYTI FI RASI (ביתי בראשי) בעקבות מסעה של סבתן מתימן לישראל, הוא חגיגה של מקצבים שלא משאירים אותי אדישה. לרקוד בהופעה שלהן זו חוויה מעשירה.

  משהו להקשיב לו – תוכן הוא עדיין המלך

ספר / מגזין / פודקאסט / הרצאה, לפתוח את הראש לרעיונות חדשים, למחשבה פורצת תודעה שמובילה ולהתפתחות ולפריצת דרך חדשה.

לאחרונה עשיתי מנוי לירחון נהדר: EPOCH TIMES, מגזין מרחיב דעת, מעורר מחשבה 

גיליתי רצועת פודקסטים מרתקת של הפסיכולוגית, הסופרת והמוזיקאית שירלי יובל יאיר על פסיכולוגיה חיובית (אל תפספסו את הפרק של לייזה פאנלים הנהדרת).

הכנתי ערימת ספרים משובחת ליד המיטה, ערימה שכל הזמן עולה ויורדת. אני קוראת בעיקר בטיולים ובנסיעות, אבל לפעמים מצליחה גם לגנוב קצת זמן בגינה על הערסל.

נהנית מהרצאות, בעיקר של נשים חכמות. אוהבת את ההרצאות של חוקרת האופנה יערה קידר, להקשיב לחברותי עדי יופה - טרנדולוגית בתחום השיווק, ונתלי יצחקוב, טרנדולוגית האופנה.

 

 לשנה החדשה אני מאחלת לכן לאהוב את עצמכן יותר. לא במובן הנרקיסיסטי, אלא במובן המכיל, הדואג והעוטף. תדאגו לשלומכן, לרווחתכן ולשלוותכן ונסו לשלב ביום יום שלכן כמה שיותר מתנות משמעותיות עבורכן.

 מצרפת כאן רשימת פוסטים מפוארת פרי שת"פ של בלוגריות לייף סטייל מוכשרות ומהממות. כל אחת צרפה כאן את המיטב שלה, המלצות מקסימות, שעושות נעים בלב.

הפוסט של איילה CV - שוקעת בחן

הפוסט של קרן בר - Karen B

הפוסט של תמר מור - Tamarmor

הפוסט של עמנואלה - Miss Mandala

הפוסט של הילה - תלתלים

הפוסט של לימור אורן - Limororen4u

הפוסט של אביבית - הכל טוב

הפוסט של נועה - I’m on a leave

הפוסט של לובה - Fashion Tails

טוב ויפה | קולקציה חדשה