אוגוסט של לימונצ׳לו

חודש אוגוסט הוא החודש הכי שנוי במחלוקת בשנה, הוא מחלק את האנשים לשני סוגים מובחנים. יש את אלו שמקטרים ואת אלו שמבלים.
עבורי חודש אוגוסט הוא תקופת רתיחה, עם פעילות עסקית מואצת וכל פירור זמן שאני מגייסת מוקדש לבילויים עם המשפחה. אני עובדת חזק ומבלה עוד יותר!

החוכמה היא לג'נגל ולהנות תוך כדי. מי שמצליחה לג'נגל ולהנות, היא מלכה אמיתית. כזו שיצר החיים והיצירתיות שלה גוברים על כל מכשול. מלכה אמיתית יודעת להפוך לימונים ללימונדה וקליפות לימונים ללימונצ'לו.

אז איך הפכתי את חודש אוגוסט לחודש הלימונצ'לו? הנה רק 3 דוגמאות קטנות:

כוסית ראשונה: ספא אמא בגינה – משחק מענג שאני משחקת עם בנותי בגינה ובבית.

כאמא לשתי גורות לייף סטייל מתבגרות, הקמנו לנו "מחנה" שנקרא "ספא אמא" בגינה האחורית בחצר הבית. מתחת לעץ השזיף הנדיב ולגפן עמוסת האשכולות, הצבתי שתי מיטות שיזוף, בסמוך לשיכשוכית הטבעית.

בשעות אחר הצהריים, אנחנו יוצאות לרעות בגינתנו ומדמיינות שאנחנו נמצאות בספא קסום בטבע, באיזה ריזורט. משמיעות מוזיקה מרגיעה, טובלות רגלים במים, נהנות מפירות צוננים, מטיפולי יופי (מסיכות פנים טבעיות) ומסאז'ים (ליטופים ממריצים) שאני מספקת.

אפשר גם לקרוא ספר. אני נהנית משירי האהבה של ביאליק. קוראת לעצמי ומדי פעם משתפת אותן בטקסט יפה.

בספא אמא, בחסות המים, הטבע והליטופים, כל הסודות יוצאים. מתגנבים ממחבואם. אנחנו משתפות אחת את השניה ונהנות מאינטימיות נשית במיטבה.

כוסית שניה: חופשה רומנטית עם הבעל – מלון אמריקן קולוני במזרח ירושלים

כבר אמרתי שאוגוסט זה חודש נהדר לזהות דם כחול? בני מזל אריה, מזל המלוכה, חוגגים יום הולדת באוגוסט ובניהם גם בעלי, עידן. ככה יוצא שבכל שנה אנחנו גונבים לעצמינו סופ״ש חצוף ורומנטי, בשיא עונת המלפפונים.

יש לנו מסורת רבת שנים לחגוג את יום ההולדת באוגוסט כמו מלכים. בשנה שעברה בילינו ביוון כאן, גם השנה התלבטנו ובסוף החלטנו לותר על המעבר בנתב"ג ולעלות לבירתנו, ירושלים. 

הילדות הופקדו אצל סבתא בנס ציונה ואנחנו ברחנו לקרירות של הרי ירושלים, למלון הכי רומנטי שמצאתי, מלון American Colony Hotel המיתולוגי, כי מה שטוב ללורנס איש ערב (שהתארח וכתב כאן את סיפרו) בטוח טוב גם לנו.

חוויה אותנטית שמרגישה כמו חו״ל משובח, אבל הכי ישראלית ומשלנו.
 המלון ממוקם במושבה האמריקאית שבמזרח ירושלים, במבנה עתיק של ארמון עותמאני שהפך לפני 120 שנה לבית מלון ע״י קהילה אמריקאית ממוצא שבדי. 

המלון התפרסם כמוסד יוקרה מיתולוגי ונהנה מסקס אפיל של קהל מיוחד שפקד אותו, דיפלומטים, מרגלים, מדינאים, עיתונאים ואנשים שמושכים בחוטים.

לכבוד יום ההולדת בחרתי לנו את החדר הכי רומנטי שמצאתי, סוויטת פאשה קיצית, עם כניסה מהפאטיו וטרסה פרטית גדולה שפונה לבריכה. החדר שימש בעברו העותומאני כמעון קיץ של אחת מנשות הפאשה בארמון.




אנחנו נהננו מסופש אסקפיסטי ואלגנטי באווירה מעוררת חושים ודמיון, ארוחות נפלאות, מסאז׳ים, טיולים קטנים, רכיבה על סגווי בעיר העתיקה ומחוצה לה, חיזיון לילה מרהיב במוזיאון מגדל דוד, שווקים ועבודות יד. מארג יחודי שמשלב מנוחה והרפתקאות, בדיוק במינון שהתאים לנו.

כוסית שלישית: מסלול אבובים בבניאס – יום כיף משפחתי מגבש בצפון

בתאריך יום ההולדת של עידן הגשמתי חלום ושחזרתי שייט אבובים עם משפחתי בעקבות טיולי הילדות שלי בנחל בשדה נחמיה.
בכל שנה ביום הולדתי ובכל הזדמנות שנתנה לי, היתי נוסעת עם משפחתי (גם בבגרותי) לעשות מסלול אתגרי של שייט אבובים בבניאס עד לשפך הירדן בקיבוץ שדה נחמיה.

מסלול ירוק, שמרגיש כמו בג׳ונגל פראי, שנסגר לצערי לפני כמה שנים, בגלל בעיות של ביטוחים.
למיטב ידיעתי אין שום מקום מוסדר בארץ בו ניתן להזמין שייט אבובים ולצערי הילדים של היום, כמעט לא מכירים את החוויה המדהימה הזו.

השנה, לכבוד יום ההולדת של עידן חיפשתי חוויה משמעותית ומהנה שנוכל לחוות יחד יום משמח עם כל המשפחה.
התקשרתי לאיש שלי בצפון, איזי, ג׳יפאי מומחה, עם ראש טוב, שמכיר כל פינה בין הגליל העליון לרמת הגולן ובקשתי ממנו להחיות לי זיכרון של שייט אבובים משפחתי, עם עידן והבנות שלנו.
בקשתי ממנו לתכנן עבורינו יום של שמחה, שישלב במינון הנכון בין מסעיר לרגוע. איזי התכונן לטיול ובדק את המסלול עם אשתו והילדים, שבוע קודם.

בבוקר האירוע הוא חיכה לנו בנקודת האיסוף, העמיס אותנו, את האבובים והציוד ולקח אותנו בתוספת הג׳יפ של רן (השותף שלו להרפתקאות) לפינת חמד קסומה שממנה התחלנו את השייט.

לפני הירידה למים, הם הכינו לנו ארוחת בוקר טעימה שכללה, גבינות, ירקות, לחם טרי ומלא פינוקים.
השייט היה מרגש ומסעיר. הזרימה השנה היא החזקה ביותר שיצא לי לחוות וכל אחד מאתנו התישב על אבוב והפך להיות כלי שייט עצמאי בנחל, מונע ע״י זרמי מים חזקים.

המסלול היה אתגרי יותר ממה שזכרתי, גם בגלל הזרמים וגם כי הצטברה המון צמחיה במהלך השנים, מאז שהוא נסגר לתנועת מבקרים.
נהננו ממסלול מכשולים בגן עדן. לא היו אנשים כמעט בכלל, פה ושם ראינו פיקניק על גדות הנחל.

הילדות תפקדו מדהים, גילינו שיש לנו שתי נערות עם כישורי השרדות טובים. הן זיהו סיכונים וידעו לעקוף אותם, התמודדו נהדר עם השטח והרבה הרבה אדרנלין ואושר היו שם.
בין לבין, עצרנו להתרעננות, להתחרדנות בשמש, פינוקי פירות ואיזי שלף לנו בירות קרות. חתן יום ההולדת
נהנה כמו ילד, לא נתנו לו לעשות כלום.

ההגדרה היתה מראש, לפנק את אבא כמו שיח! האיש שמפנק אותנו כל השנה, יהנה ביום הולדתו מפירותיו המתוקים.
מילים ותמונות לא יכולות לתאר עוצמת החויות.

עלינו על הג׳יפ של איזי שלקח אותנו בדרכים יפיפיות, בנופים חקלאים מטריפים לפינת קסם פרטית שהמתינה לנו נקודה יפיפיה על שפת הנחל.
תוך כדי נסיעה, אכלנו תירס מתוק מהחיים, שקטפנו בדרך והשמחה היתה גדולה.

כשהגענו לנחל, המתינה לנו זולה מפנקת שכללה מחצלות, מזרונים וכריות. בזמן שאיזי טייל איתנו, רן הגיע עם הציוד ואפילו הדליק גריל פחמים.
שתינו, אכלנו, נחנו, צחקנו. עשינו טרזן למים והשתעשנו בנחל. חזרנו עייפים ומאושרים הביתה עם חוויה משמעותית שלא נשכח לעולם.

תודה לאיזי המדהים, שסיפק בפשטות, באיכות ובנינוחות את מה שפינטזתי עליו, יום מאושר. תודה לרן, שהרים את ההפקה המהממת הזו עם איזי, מצפים כבר להרפתקאות הבאות עם שניכם.
לפני שנה הכרתי את איזי ואת רן, הם הדריכו אותנו בטיול משפחה נהדר (שכתבתי עליו כאן). מאז התאהבנו בהם כולנו, היום הם חברים ואנחנו נהנים לבלות יחד איתם.

אם יש לכם פנטזיה פרטית על יום של כיף בטבע בצפון, דברו עם איזי והוא יארגן לכם טיול של החיים. אני חייבת לציין שהמחירים שלהם מאוד הוגנים והתמורה רבה ומשמעותית.
מדובר בבחורים חרוצים, שעובדים עם הלב שיקשיבו לכם ולקצב הרצוי לכם ויעשו הכל כדי שתחייכו ותהיו מבסוטים.
פרגנו לעצמכם בילוי משפחתי, בילוי רומנטי, או חווית צוות מגבשת ולא תצטערו. ממליצה להרים טלפון ולהתחיל לחלום על חוויה באיזי 052-7703609

מזמינה אתכן להרים איתי כוסית לימונצ׳לו אחרונה לסיום החופש הגדול בשבת 24.8 באירוע הקיץ הנודד שלנו: קרן שביט מרימה עוגן בראש פינה

הפעם אתארח בצפון, בראש פינה בביתה של חברתי, מעצבת הפנים ואושיית הסטייל סמדר גרוסמן. בוילה ממוזגת ויפיפיה במתחם הצימרים והאירוח הפרטי שלה, נאסוף חברות מוכשרות למסיבת סיום צבעונית ושמחה בה נחגוג בשיא הסטייל את סיום החופש הגדול.

בואו להכיר את שמלות החופשה הצבעוניות, שאוהבות נשים בכל המידות. מגוון שמלות שמחמיאות לקימורים ומבינות גוף של נשים. שמלות מכילות וקלילות עם כיסים מתחשבים, צבעוניות מגוונת והדפסים מקוריים.
100% כותנה, מתאימות לאקלים הים תיכוני. שמלות חריש ממכרות, שתהנו ללבוש עוד ועוד.

 

קולקצית הקיץ מתובלת באקססוריז שאני אוספת ממעצבים ישראלים מוכשרים. סלים, מגבות ים, כלי קרמיקה, תיקי קש, כפכפים, מוצרי טיפוח, תכשיטים ועוד.



אל תפספסי את קבקבי עץ שבדיות מקוריות בצבעים מדהימים ו סנדלי saltwater האגדיים יחכו לכן גם בצבעים והעיצובים הקלאסיים והאהובים וגם בדגמים חדשים ומרגשים. סנדלים שהפכו מזמן למאסט בכל מלתחה קייצית של מבינות עניין.



בואי להכיר את אסופת היוצרות המיוחדת, שבחרתי להזמין להציג באירוע:

מעצבת התכשיטים תמי אשד תגיע עם מותג התכשיטים המינימליסטי שלה T Squared Tami Eshed תכשיטים אורבניים גאומטריים, מודרניים, תלת ממדים ואלגנטים כולם בטכניקה של צורפות קלאסית.



פנטזיה מרוקאית חצור הגלילית - אימפרית היבוא המרוקאי מחצור הגלילית, תגיע עם אוסף משובח של פרטי לקט בוהו שיק משובחים. פריטים לבית, אביזרי לבוש, טקסטיל, קש ועוד המון הפתעות משמחות.

רונית שמולה קסטנבנד, שוזרת שלוקחת את אהבתה לפרחים ויוצרת אקססוריז לשיער מפרחי משי. אביזרי שיער מלאי שמחה שמוסיפים צבע וחיוך נשי.

רותי המקסימה מ Nacca - Handmade Soaps, תתארח עם הסבונים הטבעיים ומוצרי הטיפוח הנפלאים והאהובים שלה שהיא מכינה בעצמה מחומרי גלם משובחים ובריאים.



בנוסף תקיים רותי במקום סדנה כייפית להכנת סבונים: סדנת הכנת סבונים שקופים מעוטרים בפרחים מיובשים מקסימים.
הסדנאות יתקיימו בשעה 11:00 ו - 15:00.
מתאימות למבוגרים ולילדים מגיל 5, בעלות 50 ש״ח למשתתף.



בואי להנות מפינוקי גוף ונפש מיוחדים לאירוע:
מירב, רפלקסולוגית ומטפלת מוסמכת, תפנק עם טיפולי רפלקסולוגיה, ראש, צוואר וכתפיים.

אם חשקה נפשכן בשערות זהב עדינות ומנצנצות, בואו בשבת לתמי, שמגיעה לכאן במיוחד כדי לשזור לכן את הפלא הזה. אני כבר התמכרתי, בואו לטעום מהיופי הזה.


מיכל הקונדיטורית שלנו תפנק בבית קפה צרפתי משובח הכולל מאפים משובחים מעשי ידיה וקפה איכותי.

בואו לבלות איתנו בבועת החוויה שיצרנו. אירוע אינטימי, ביתי עם כל מה שצריך ובעיקר עם וייב מטריף.

מצפה להכיר חברות חדשות ולחבק חברות ותיקות.
שבת, 24.8, 10:00 - 17:00, רח׳ פטר פביאן 21, ראש פינה.
לכל הפרטים הצטרפו לעמוד האירוע פה.

בנתיים, קחו את הגלביה לחופשה, הצטלמו איתה ואולי תזכו בגלביה במתנה... פרטים בקרוב

אני מאחלת לכן חודש שבו תשכילו להנות מהפירות שלכן. תחייכו אל אוגוסט והוא יחייך אליכן בחזרה. תשתו הרבה לימונצ'לו ותהנו מאהבה, עבודה, ילדים ובילויים.

סאלוט!

 

טוב ויפה | קולקציה חדשה