ימים טובים- יריד אביב מלא בהפתעות בבית קרן שביט בשוק הפשפשים

הנה באים "ימים טובים", ימים של חגים נעימים ורכים. ימים של פריחות משכרות, חידושים והתחלות מפתיעות.

גאה להשיק יריד עיצוב אביבי שכולו אופנה, עיצוב וסגנון חיים. יריד שמוקדש לישראליות ולהתחדשות יצירתית.

היריד יתקיים במשכן הקבע החדש שלנו ב"בית קרן שביט" בשוק הפשפשים ביפו, לופט תעשייתי מרווח ומואר שיכיל את כל ה"טוב והיפה" שאני אוספת ויוצרת בעצמי.

בבית הקבע היפואי החדש "בית קרן שביט", בלופט תעשייתי מואר ומרווח (200 מ"ר) ברחוב הראשי של שוק הפשפשים, יתקיים יריד חגיגי לכבוד פסח שיפתח ביום רביעי ה-14.3 וימשך עד תום חוה"מ, שישי ה-6.4.

אני מלקטת בעדינות וברגישות אוצרות עיצוב יחודיים וכשרונות חדשים צבעוניים וטובי לב. בואו להכיר מקרוב כשרונות ישראלים ממיטב המעצבים המקומיים, לפרגן לעיצוב ישראלי מקורי וליצור זעיר ומקומי.

לכבוד האביב שהגיע, ליקטתי, אספתי ואארח יוצרים שעושים לי אביב בלב, מהם תוכלו לרכוש מתנות חג יפיפיות עבור אנשים שאתם אוהבים (כן, גם עבור עצמכם, אהבה עצמית זה יופי!):


לילך גרמן - שפית וקרמיקאית עם כלים מיוחדים להגשה ולאירוח.

לילך היא שפית וקרמיקאית יצירתית, העוסקת למעלה מ-15 שנה בעריכת אירועי קייטרינג יחודיים תוך שימת דגש על רכיבי מזון איכותיים ומוקפדים ועיצוב מקורי המעצים את האוכל ואת אווירת האירוע.

בשנים האחרונות לילך מייצרת עבור עצמה ועבור אחרים כלי קרמיקה המיועדים בעיקר לאירוח והגשת מזון וכך משלבת בין שתי האהבות שלה.

הכלים שלילך מייצרת עשויים מפורצלן ומאופיינים בקווים עדינים ובצבעי פסטל, ונעשו במחשבה אסתטית ושימושית במשולב, לדוגמה, עוגיות מקרון בכלי ייעודי מוארך, עוגות קראנץ בתבנית מלבנית, סטנד אישי לקאפקייק ועוד.

לילך תביא איתה ליריד פרטים בהנחה, מבצעים על קניית סטים ( 4 כוסות וקנקן לדוגמא) וגם הנחות גדולות על כלים שיצאו עם פגם כזה או אחר אבל עדיין נראים ומרגישים נהדר.

טווח מחירים: 35 - 250 ש״ח


נדוניה – מותג משובח של טקסטיל רומנטי לבית בעבודת יד, מצעים, מפות, כריות ועוד.

מיטל סיון-שני, מעצבת טקסטיל שמשלבת בין אהבתה לוינטג', טקסטיל ועבודת יד. מיטל היא אספנית ואוצרת של פריטי וינטג' מקוריים, מהם היא מעצבת ויוצרת פריטי עיצוב לבית מחומרי גלם ישנים ומעניינים.

את מוצרי הטקסטיל המיוחדים מיטל יוצרת בעצמה, תוך שימוש בחומרי גלם וינטג' מקוריים שהיא אוספת ומלקטת בארץ ובעולם.

בין שלל המוצרים שמיטל תביא איתה ליריד, ניתן יהיה למצוא תמונות מודפסות במסגרות וינטג' מקוריות, תמונות חישוקים מודפסות, חישוקי תחרות, מוביילים, לוכדי חלומות, כריות מבדי וינטג', כיסויי מיטה, ו"תמונות צעיפים" - צעיפי וינטג' מקוריים שמוסגרו והפכו לתמונות. כל פריט הוא חד פעמי, יחיד ומקורי.

טווח מחירים: 100-2500ש"ח.

שימו לב: נדוניה תתארח ביריד לזמן מוגבל, בתאריכים: 6.4 – 23.3 בלבד.

מעפילים – מוצרי טיפוח אלטרנטיביים ומשובחים לגברים שאוהבים לשים לב לפרטים.

מעפילים הוא מותג לייפסטייל צעיר ואלטרנטיבי שנותן לגברים שאוהבים לשים לב לפרטים, את תשומת הלב שמגיעה להם. מוצרי טיפוח לגברים ברמה הגבוהה ביותר, המיוצרים באופן ידני, תוך שימוש ברכיבים טבעיים מאזור הים התיכון.

המוצרים של מעפילים נוצרו בהשראת זיכרונות נוסטלגיים על ארץ ישראל ואירופה, תוך נבירה בסיפורי המעפילים, כאשר כל מוצר נקרא על שם ספינת מעפילים אחרת.

מאחורי המותג עומדים שני אחים מקסימים, יונתן קרן, מנהל שיווק לשעבר, שהחל לייצר שמן לזקן לשימוש עצמי, וגילה כמה גדול הביקוש לא רק למוצרים שנועדו לטיפוח הזקן, אלא גם למוצרי רחצה, עיצוב שיער וקרמים שמיועדים קודם כל לגברים. אליו הצטרפה אחותו מור קרן ויחד יסדו והקימו את מעפילים.

 לפני כמה חודשים השיקה מעפילים את פעילותה בארה״ב וכבר זכתה לסיקור נלהב מכלי תקשורת כמו הניו יורק טיימס, פורבס ונוספים.

אגלה לכם בסוד, שאצלנו בבית, המוצרים של מעפילים ממלאים את המדפים ובכל הזדמנות שאני מוצאת ועידן לא שם לב, אני חומדת אותם לעצמי. כי אין על ניחוחות יוניסקס של יערות, אוקינוסים ועצים ובטח אין על אלו שהם גם טובים וגם חתיכים וארוזים נפלא. מזמינה אתכם להכיר ולהתמכר בעצמכם.

טווח המחירים: 49-122 ש״ח.



השקה ראשונה של יוצרת מקומית:
רותם טל – תכשיטי קרמיקה פיסוליים בעבודת יד בהופעת בכורה.

רותם טל היא מעצבת צעירה ופורצת דרך, בעלת מותג תכשיטים חדש עם כתב יד שונה ומיוחד. היא מאמינה ודוגלת בשימוש בחומרים איכותיים ועמידים. את התכשיטים היא מיצרת מקרמיקה תעשייתית בעבודת יד, ובכך מגלה צורות מיוחדות, לא מוכרות עם גימורים מעניינים.

בעקבות טכניקת הייצור היחודית, התכשיטים חלולים, קלילים ונעימים לענידה. החומר הקרמי התעשייתי שרותם עובדת איתו, הוא ייחודי לעולם התכשיטים, ובכך הם בולטים ומיוחדים מהשאר, בנוסף קו העיצוב נקי ומתובל בהומור מעודן.

סידרת הכנפיים שבתוך הקולקציה היא מפתיעה וסוחטת מחמאות. בסדרה זו, גם יהלום וגזר קיבלו כנפיים! מתוך סידרה זו הלבבות המכונפים הם להיט שנחטף.

במכירה תושק ותוצג קולקצית התכשיטים הראשונה שלה ובתוכה מספר סדרות: הסידרה המכונפת, סידרת חיות הבר, סידרת הקשתות וסידרת חלוקי הנחל.

טווח המחירים:  120-350 שח. כל המחירים מיוחדים להשקה של הקולקציה ביריד.


חשיפה ראשונה של יוצרת מקומית:
טבורטה – רהיטים קטנים ו"לא מחייבים" למשחק בבית.

טבורטה הוא סטודיו לעיצוב וייצור רהיטים "לא מחייבים" אשר אפשר לשחק איתם ברחבי הבית ולשנות את המיקום שלהם לפי מצב הרוח ולפי העיצוב של החדר. אלו הרהיטים הקטנים שמעניקים לנו תחושה חמימה של בית.

 

יעל בראון, המעצבת התעשייתית, שמאחורי המותג מאמינה שממש כמו בחיים האישיים שלה, לא צריך לשבור קירות בשביל לעשות שינוי גדול, אפשר להוסיף לבסיס, לבית שלנו, את השינויים הקטנים שמוסיפים צבע חדש לכל לחלל.

כל רהיט בטבורטה מיוצר בעבודת יד ולכל אחד המראה הייחודי שלו. הרהיטים עשויים מעץ בירץ' חזק ואיכותי שנצבע בלכה שקופה אשר שומרת על הגוון הטבעי הבהיר של העץ. הטקסטורה העדינה של הבירץ' משולבת עם ההדפסים האפריקאים הצבעוניים אשר מעניקים תחושת אושר וחמימות בחדר.

טווח מחירים: כריות- 90-130 ש״ח, שרפרף- 550, שולחן קפה- 750,  הדום אחסון- 1050 ש״ח.

הנחה ליריד: רהיט שני ב-10%, רהיט שלישי ב- 20% (הזול מביניהם)


טקסטיל לבית של Jemma – מוצרי 100% כותנה בעבודת יד מהישוב יודפת שבגליל.

אלרון וימימה בר מיצרים בהודו מוצרי טקסטיל רכים ואיכותיים לבית בסגנון כפרי בוהמייני, שמודפסים ב"בלוק פרינט" שיטת הדפס עתיקה מסורתית. יש להם חנות יפיפיה במתחם מסחרי משגע במושב הגלילי המשובח יודפת ושתי חנויות אינטרנטיות.

המוצרים עשויים כולם בעבודת יד, ומחומרים טבעיים בעיצוב בלעדי ובסגנון ייחודי: מפות, כריות, וילונות, שמיכות קווילט, כיסויי מיטה ועוד בצבעוניות עדינה ונעימה.

בנוסף הם מייצרים רהיטים מעץ ממוחזר בסגנון ראסטיק.

 למכירה יביאו איתם: מפות, כריות, שמיכות, וילונות, תיקים, כיסויי מיטה ורהיטים מעץ ממוחזר.
טווח מחירים:15 - 2000 ש״ח.

שימו לב: ג'מה ומוצרי הכותנה המשובחים שלהם יגיעו לזמן מוגבל, בתאריכים: 25.3 – 6.4 בלבד.

ביריד האביב, תושק קולקצית האביב הרב תחומית החדשה של קרן שביט, "דרך הפרחים".

שמלות, גלביות, טקסטיל ותכשיטים שעיצבה בהשראת ימי התום, סוף שנות ה-60 / תחילת שנות ה-70.

הקולקציה מבטאת את הגעגוע לתקופת תור הזהב של ישראל הצעירה, עם פריחה של תיירות ומתנדבים מרחבי העולם, שנהרו לקיבוצים ומצאו כאן מדינה אמיצה ואופטימית, בהירת מחשבה שבאה באריזה אחת עם  אידיאלים וערכים, התקופה שאליה נולדתי. ימים טובים להתגעגע אליהם.


בקולקציה שמלות כותנה בגזרות בקבוקיות נשיות חכמות, מחמיאות ופרקטיות. לכל השמלות יש כיסים והן מגיעות בטווח מידות רחב 52 – 34.

שמלות הגלביה המפורסמות, מיוצרות מאריגי כותנה דקים עם הדפסים, מאיורים שאני מעצבת בעצמי. את עיצוב הטקסטיל אני מפתחת בסטודיו הממוקם בתוך מוזאון חלוצים בקיבוץ יפעת, בעמק יזרעאל, בסמוך למקום מגורי.

העיצוב נשלח להודו ומודפס במפעל משפחתי בטכניקות מסורתיות בצבעים עזים וחיים, על אריגי כותנה דקים ורכים, שעברו אשפרה מיוחדת ומקנים להם מגע נעים ורך. האריגים המודפסים נשלחים לארץ והשמלות נגזרות ונתפרות בישראל.

את ההשראה לאיורי הבדים אספתי מפריחות העמק, מהשדות ומהמטעים המקיפים את ביתי.  השפה האיורית שלה נגזרת ממחקר מעמיק על דפוסי פרחים משנות ה-60/70. סגנונות איור ישנים, שמתפתחים לקו גרפי מעודכן, המתאים לטרנדים חובקי עולם בתחומי עיצוב שונים.


פלטת הצבעים היא עזה ומובהקת. מורכבת מאוסף של צבעי הקשת בהשראת הטבע. אדום פרג, צהוב תירס, כתום גזר, ירוק חיטה, כחול שמים ועוד. חיבורי צבעים נועזים עם עדינות והרמוניה.

כחלק מתפיסת העולם ההוליסטית והרב תחומית שלי, עיצבתי גם קולקצית קפסולה קטנה של עגילי פרחים רטרואים, מאוסף יחודי של חומרי גלם שאספתי, משנות ה-70. החיבור הויזואלי בין השמלות לעגילים יוצר שלמות והרמוניה עיצובית מתוחכמת. נועזת ומעודנת בו זמנית.


בואי ועשי לך "ימים טובים", תפסי חברה ובואי אלינו לשוק, ליצר חוויות חדשות וזמנים טובים להתגעגע אליהם.

היריד יתקיים בין התאריכים 14.3-6.4 ויארח יוצרים ישראלים מקוריים מכל רחבי הארץ.

לכל הפרטים הצטרפו לעמוד האירוע: http://bit.ly/2D3Ucx7

רחוב עולי ציון 13, שוק הפשפשים, יפו

שעות פתיחה:

ימים א'-ה'- 10:00-18:00

יום ו'- 9:00-15:00

לשירותכם מגוון חניונים מסודרים באזור שוק הפשפשים, חלקם בתשלום וחלקם חינם.

חניוני בלומפילד (חמש דק׳ ברגל), בתשלום.

חניון שוק הפשפשים, בתשלום.

חניוני נמל יפו - חינם.

מוזמנת לבקר במקום שלנו,

בשוק הפשפשים ביפו, עולי ציון 13. מחכות לך.

ובאתר - WWW.KAREN-SHAVIT.COM