פופאפ שדה בעמק חפר | 9-11.6

בלב שדות ומטעים, בנקודת התצפית הכי יפה של עמק חפר שוכן בית הראשונים העתיק, ממול ביתן אהרון.

 לפני 18 שנים, עידן ואני, החלפנו משאלות ונדרים ויצאנו משם לדרך הכי משמעותית שעשינו בחיינו, אל עבר עתיד משותף ומתוק כל כך. רשמית כבר ערכנו חתונה מצומצמת חודש לפני כן בבית כנסת בנווה צדק בחוג המשפחה בלבד. אבל את הטקס שחלמנו עליו ואת המסיבה שערכנו בעקבותיו, הפרדנו לאירוע נוסף. היינו זוג צעיר, שגר בת״א וחלם על הקמת בית באיזור כפרי. חלמנו על חיים מוקפים בטבע ומרחבים. בחרנו במקום בגלל האווירה המיוחדת, הנוף הפנורמי אל עבר החלום המשותף וההשראה החזקה שהמקום הזה השרה על שנינו, רוגע, שלווה וגם רומנטיקה חלוצית. נעמי יוגב ליוותה וצילמה אותנו בתוך כל האינטימיות הנעימה של האירוע. יש תמונה שבה אנחנו מונצחים, בזמן שאני מתארת לעידן, איזה בית ואיזה חיים אני רוצה לבנות איתו. באורח פלאי, המשאלה שלי התגשמה וכיום אנחנו חיים, אמנם בעמק אחר, עמק יזרעאל, עם הנוף שבעינינו הוא היפה בעולם. מגדלים שתי נערות בין מרחבים חקלאיים, בנוף משובץ במרבדי שדות ומטעים.

כשחיפשתי מקומות מיוחדים עבור חנויות הפופאפ שלי, חברה המליצה שאכיר את בית הראשונות בעמק חפר.

אז הגעתי למקום וגיליתי שם מפעל חברתי מעורר השראה.

מסתבר שלצד בית הראשונים הוקם בית הראשונות, מיזם נשי פמיניסטי ופורץ דרך, ששוכן באותו המתחם ממש. 

בית הראשונות הינו מרחב עסקי משותף לנשים, שממוקם בעמק חפר, מול ביתן אהרון ובסמוך לבית הראשונים, באחד המקומות הקסומים בארץ.

ממרפסת הדק של בית הראשונות ומהנקודה הכי גבוהה באזור, מתפרש לו נוף קסום הצופה על העמק ועד הרי שומרון, מושבים, פרדסים ומטעים, יש שיגידו הטוסקנה של ישראל.

פרי יוזמה משותפת של המועצה האזורית עמק חפר וסופרסונס, עסק חברתי שפועל לקידום נוכחות נשית שוויונית בצמתי הכרעה והשפעה. חנה רדו היזמית החברתית ויו"ר סופרסונס, מובילה צוות נשי, מוכשר ונחוש שמחוייב לאג׳נדה.

הן מקדמות נוכחות נשים בדירקטוריונים, בפאנלים, בכנסים, בעולם העסקים, באקדמיה, בתקשורת, בפוליטיקה ועוד. בעזרת קשרים, חיבורים והזדמנויות הן פועלות מדי יום, כדי שנשים יהיו 50% בעמדות השפעה.  

הן מאמינות שכשנשים ייקחו חלק שווה בקבלת ההחלטות - העולם שבו אנו חיות יהיה בריא, נכון, חכם וטוב יותר.

משפט אפריקאי אומר- אם את רוצה להגיע מהר, לכי לבד. אם את רוצה להגיע רחוק - לכי ביחד.

כשהגעתי לבית הראשונות, מצאתי מקום מעורר השראה ונשים שאני רוצה לעשות איתן דרך. 

בחנתי היטב את בית העץ הרחב ואת הדק שמקיף אותו והתחלתי לצייר בדמיוני תמונת פנטזיה של חנות פופ-אפ חדשה ויחודית.

חנות עיצוב לזמן קצוב שמאגדת נשים, יוצרות ישראליות לכדי חוויה עוצמתית וחד פעמית. אוצרות נשית במיטבה וחיבור שיוצר חוויה טובה וגדולה מסך חלקיה.

פופ-אפ שדה, כמו פרח ריחני וקסום שפורח לזמן קצוב, עם נוף חקלאי מסחרר לב. וברוח החיבור עם בית הראשונות, בחרתי עוד חמש יוצרות מיוחדות שיתלוו אל האירוע הקרוב שלי, פופ-אפ שדה בעמק חפר.

נשים ישראליות, יוצרות משובחות, שאני מתרגשת מהיצירה שלהן, רוכשת מהן בעצמי ונהנית מהחברה ומהאישיות שלהן. חמש מופלאות, אחיות לדרך, שיצטרפו אלי להרפתקאה חדשה ומרגשת.

קבלו את מסדר האחיות שלי, ותכירו את שותפותי לאירוע הזה:

תמי | פיית הנצנצים האהובה תגיע בשישי, 10:00-16:00 לשזור לכן גלאם בשיער. תמי מאוד מבוקשת ולא ניתן לקבוע תור, כדאי להגיע מוקדם.

קא ארומתרפיה | אוצר של תערובות שמנים קסומות ממתכונים עתיקים שמטפחות את הלב ואת הנפש. שמנים אתריים טהורים וברי קיימא המבוססים על מתכונים עתיקים מרחבי העולם.


בואי לגלות פורמולות שמנים המבוססות על שיטת טיפול עתיקה בצמחי מרפא ארומטיים, ולהכניס רגיעה, שלווה, אופטימיות, אנרגיה ואהבה לחייכן.

איריס גיא | מעצבת תכשיטים בעבודת יד ובעיצוב נקי ומינימליסטי, עם אלמנטים גיאומטריים, קווים רכים ונקיים, בשילוב כסף מושחר וזהב 18 קראט, במראה אורבני ייחודי ומתוחכם לנשים וגברים. 

תמר נואמה | תכשיטנית ישראלית בינלאומית, שחזרה לאחרונה משהות של 15 שנים בדאלאס. אני עוקבת אחר היצירה שלה כבר שנים באינסטגרם ויום אחד היא ביקרה אותי בחנות בחיפה וסיפרה לי שחזרה הביתה. 

 

מי שהניעה ודחפה בעוצמה את החזרה לישראל, היתה ביתה, דבש, בת ה-8, שממש רצתה לגור ליד סבתה האהובה בישראל.

אז תודות לדבש המתוקה, כולנו נהנות. לתמר יש קו תכשיטים יוצא דופן, באיכות וביצירתיות שלו. בקו אורגני שלא ראיתי כמותו, מוקפד ואלגנטי. שילוב שכבש אותי ואני מרבה לענוד את תכשיטה ולקבל תגובות נלהבות.

נרגשת להציג בפניכן בהופעת בכורה ארצית, יוצרת מוכשרת ואישיות שמרשימה אותי באופן אישי. 

 תמר תגיע מהסטודיו שלה בעין הוד ותמכור לראשונה בישראל את הקולקציה שלה. אין סיבה שרק האמריקאיות יהנו מהכישרון האדיר הזה. דניה ויינר | צלמת אוכל והבלוגרית המוכשרת שאתן מכירות כבר הרבה שנים מהבלוג המשובח ״מתכוניישן״. היא מספרת שהתגלגלה לצילום כי לא ידעה לצייר אבל בזמן הקורונה, משהו אחר קרה לה. דניה התנסתה והתאהבה בצבעי מים. ציירה את מה שהיא הכי אוהבת, חומרי גלם ומתכונים מעולמות הבישול והתוכן האישיים שלה. להפתעתה הגדולה זה לגמרי הצליח לה. כשנפגשנו לפני כחצי שנה, היא הראתה לי בחשש את איורי האוכל והמתכונים שלה, מלאי רגישות ויופי ואני כמובן נכבשתי וגם הייתי בין הראשונות שרכשו.


נרגשת לחשוף בפניכם יצירה רעננה ומפעימה של יוצרת אדירה, תוכלו להכיר מקרוב את דניה, למשש ולהתרגש מהיצירה שלה בחנות הפופאפ הבאה. 

קרן שביט | בתזמון מושלם, בדיוק בזמן ליריד, קולקציית שמלות הקיץ החדשות שלנו, שעדיין לא עלו לאתר, מגיעות איתנו לפופאפ. שמלות קיץ יפהפיות בשלל גוונים והדפסים, מבדים טבעיים, נושמים ומכילים, עם כיסים הכרחיים, בגזרות מחמיאות שמלוות את הגוף ברכות. 

הזדמנות חד פעמית לנרשמות ליריד לרכוש אותן ב-15% הנחה עוד לפני שהושקו בחנות הדגל ובאתר. 
הירשמי כאן להטבה >> 

 

וגם קולקציית הג׳ינס המשובחת שלנו: יצרנו את הג׳ינס הכי מחמיא, אוסף ונוח שיש. לשמחתנו גם אתן חושבות ככה, הג׳ינסים נחטפים כמו לחמניות טריות.
הבאנו מלאי חדש והמידות נגמרות במהירות (34-48).

שמלות עלמה דור 2.0, שמלת ״כל יום - כל היום״, בצבעים מרהיבים, בדים טבעיים, גזרה שתמיד מחמיאה, חגורת בד וכיסים הכרחיים בצדדים. 

שמלות גלביה מפשתן משובח, רך וקריר, החברה הכי טובה שלך לקיץ הזה.

וגם קימונואים מסאטן רך ונשפך, וחולצות פשתן מכופרות.

הזדמנות חד פעמית לרכוש את הקולקציה החדשה שלנו בהטבות משמחות, עוד לפני שהיא מגיעה לחנות הדגל, וגם לקבל הנחות מכל מעצבות הפופאפ, הירשמי כאן >> 

מגיעות לאירוע שלנו בבית אהרון ורוצות אחר כך להמשיך ולמתוח את גבולות החוויה? יש לי כמה הצעות מפתות עבורכן, להמשך הבילוי.

 אחרי שהצטיידתן בפרטי לבוש חדשים בפופאפ שלנו, ממליצה לכן לסור למתחם ביתנ׳ס, שם תמצאו שתי המלצות שוות.

שופרא ביתן אהרון 

כנסו לשופרא, יש שם סניף מעולה וגדול, שמחזיק את כל מותגי הנעליים שבחורה עם סטייל וחיבה לנוחות יכולה לחלום עליהן. למי שעוקבת אחרי אני ממש לא צריכה להציג את המותג, אתן ודאי יודעות שמדובר באהבת אמת גדולה שלי. בשנים האחרונות המותג ביסס את עצמו כמוביל באוצרות נעליים מהעולם ואצלי במגירות הנעליים הוא שולט. 

תודות לשופרא, אנחנו נהנות ממותגי איכות כמו טריפן, יונייטד ניוד, ג׳פרי קמבל, ארו, גולה ועוד. 

אני מצרפת לכן קישור לפוסט משובח שעלה באתר של שופרא, שם יצאתי למסע רכישות נעליים שתואמות לקולקצית הקיץ החדשה שלי, עם המלצות רותחות על דגמים משובחים, שעובדים נהדר עם הקולקציה החדשה שלנו.

אזהרת מסע, שתו מים קרים לפני הכניסה לפוסט >>> 

כידוע לכן, בכל סניף של שופרא יש אוסף אחר, מהמגוון העצום שיש להם און ליין. (לינק לאתר) אני מאלו שאוהבות, למשש, להריח ולמדוד את הנעליים ולשמחתי אוסף הנעליים שבסניף ביתנ׳ס תמיד מצליח לקלוע לטעמי ולרגש.

מזמינה אתכן לעבור שם ולהצטייד בלוק משלים, שישדרג לכן את הקיץ.

הגעתן למתחם ביתנ׳ס, רכשתן נעליים בשופרא ואתן עדיין רעבות? אחת המעדניות הכי טובות בארץ מסתתרת לה במתחם הכפרי המתוק הזה.

 המעדנייה בביתנ׳ס

מעדניית שף משפחתית, שמכינה כריכים מעוללללים מחומרי גלם משובחים. יש לה מעריצים שמגיעים מרחוק במיוחד עבור הכריכים. תוכלו למצוא שם קפה משובח, לחמים טריים, גבינות, ממרחים, נקניקים ועוד.

הסנדוויץ הכי מפורסם שלהם נקרא ״הר בשר״ ולא בכדי.

אפשר לאכול במקום, אבל הכי מומלץ זה לקחת את זה ארוז ולעשות פיקניק קטן באחת מפינות החמד הקסומות של בית הראשונות/ים. למעדניה >>>  

שמורת בית הראשונים

מסלול טיול קצר ומעגלי עם נוף מרשים לעמק חפר, שמתחיל במצפור רמי, בבית הראשונים.

 משק הלברכט – גינת אוכל בביתן אהרון | סדנאות בישול, חנות וגינת אוכל גינת אוכל של משק הלברכט הוא מיזם משפחתי של אב וביתו. תמי הלברכט-חסון, קונדיטורית ואביה,  עדו הלברכט, כימאי, חובב גינון, הקימו גינת ירק ניסיונית שהלכה וגדלה והפכה למיזם הכולל  גינת ירקות אורגניים, הנקטפים מדי יום היישר מהאדמה, בוסתן פרי, משתלה, חנות בה נמכרים מוצרי הגינה והמשתלה לצד מוצרים משלימים, עגלת קפה ומזנון, סדנאות בישול ואפייה ומבחר חוויות בטבע.

בנוסף מתקיימות בגינה פעילויות כל המשפחה, בראשן הפנינג פעילות לכל המשפחה, מדי שבת,  במהלכו הילדים מסיירים בגינה ולומדים מה גדל בה, מכינים, מיצים מפירות הגינה או מכינים מאפים בטאבון. כתובת: רחוב הבאר, מושב ביתן אהרון | פתוח גם בשבת | לאתר משק הלברכט >>>  

ברטה – עגלת קפה

בחווה האורגנית ״אורגני גרין״ בביתן אהרון תמצאו את ״ברטה״ עגלת קפה משובחת עם אוכל אורגני מעולה. קפיצה קטנה מבית הראשונות, והעונג כולו שלכן. 

 MAMA | עגלת קפה נהדרת בחופית מיקום פסטורלי משגע, אוכל טעים, קפה משובח, אווירה מחוייכת ומקסימה.

איילת ומור, שתי אמהות מקסימות ויצירתיות, חברו למיזם לטובת הקהילה. שיפצו עגלה ישנה ליד בית העם של חופית, הפריחו שממה ויצקו אהבה אל תוך עגלת הקפה הקסומה.

הרעיון המרכזי הוא מפגש וחיבור בין שכנים, מקום נעים בטבע, מפגש נינוח ונעים, פסק זמן מחיי היום יום הלחוצים.

היה להן חשוב גם שהערך התזונתי יהיה גבוהה והאוכל גם בריא וגם טעים.

תפסי חברה טובה, ובואי לאירוע חוויה שנתפר בדיוק למידותייך, עם מעצבות מקומיות שמרגשות אותי באופן אישי, קולקציה חדשה, והנחות משמחות לנרשמות.

חמישי 09.6 10:00-21:00 | שישי 10.6 10:00-16:00 | שבת 11.06 10:00-19:00

בית הראשונות | ביתן אהרון.
לכל הפרטים, היכנסי לעמוד האירוע >> https://bit.ly/KarenS-BeitHarishonot

טוב ויפה | קולקציה חדשה