קרן שביט חוזרת לשינקין | 25.4-6.5

היא חוזרת. הגיברת. עם הלייף ועם הסטייל. המעצבת קרן שביט מגיעה לתל אביב עם חנות קונספט חדשה בלב הפועם, בשינקין 30. פופאפ אורבני לשבועיים, מיד לאחר פסח 25.4-6.5 | א-ה: 10:00-20:00 | ו׳ 10:00-16:00.
חנות עיצוב לזמן קצוב, חגיגת אופנה ישראלית על זמנית במיטבה.

שנתיים לאחר שסגרה את החנות המיתולוגית בשוק הפשפשים, קרן חוזרת לסיבוב קצר (שבועיים) בתל אביב ומביאה איתה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב והכי יפה, את קולקצית הקיץ החדשה שלה.

קולקציה בהשראת החיים הטובים, שחוגגת נשיות נהנתנית, דעתנית ומשוחררת.
עם בגדים נוחים ונוכחים, שאוהבים נשים בקשת רחבה של מידות, גוונים ודעות.

בגדים שמגבירים את החשק לחוות. בגדים חכמים שנוצרו באהבה ובמחשבה על הפרטים הקטנים, החשובים.
אל הגלביות המפורסמות ושמלות הלהיט המחמיאות, מצטרפת קולקציית ג׳ינס קייצית חדשה שאוספת היטב ומחמיאה לכל גזרה.

מזמינה אותך להכיר ולהתאהב בקולקציה החדשה ובעיקר בעצמך, כשאת מחייכת למראה.

הזדמנות חד פעמית לציידת הזריזה והחדה, לשים יד כבר בתחילת העונה על פריטי קאלט נחשקים ומשובחים, שנחטפים במהירות, פרטי חריש שמככבים לאורך זמן בארון שלך.
לקולקציה החדשה שלנו יצטרפו גם פריטי חריש קיציים בסייל משמח במיוחד (עד 50% הנחה כבר בתחילת העונה!), 100% כותנה משובחת, רכה, נעימה ומאווררת, שתמיד נעים, טוב ויפה ללבוש.
בואו לבלות איתי במחוזות ילדותי, בשכונה התל אביבית שבה אני מרגישה בבית. יש לי בלב אהבה גדולה לשכונה שבה אימי גדלה. געגוע לבית סבתא בסמטת לאן (מאחורי עיתון דבר), לרחובות הקטנים והציוריים לבאוהאוס של תל אביב הישנה.
זכרונות נעימים מהתקופה שחייתי שם כסטודנטית לעיצוב בשנות ה-90, מהבית הראשון שבניתי עם עידן בתחילת שנות האלפיים, מחנות הפופאפ הראשונה ומחנות הדגל הראשונה, ליד אורנה ואלה.
לחזור לשנקין, זה תמיד מרגיש כמו בית. יש לי פרספקטיבה ארוכת שנים על שנקין. אני זוכרת את הרחוב בתקופות שונות, אני עדה שזוכרת את פניו המשתנות. את המוסדות שכבשו וכיכבו ונמוגו, מלאת הערכה לאלו שנשארו. רחוב ארוך, מרוצף באוסף מרתק של חנויות ובתי קפה. שוקק חיים, מוקד עניין מתמשך.
קאלט שינקינאי שיזכר לעד: מעדניות של אוכל יהודי, הסנדוויצ׳ים של איציק ורותי, קפה תמר, קפה כזה, קדן, פלסטיק פלוס, אורנה ואלה, אובססיה, לחם ארז (הסניף הראשון), חנות הצעצועים של שושנה, בני זאבי, האוזן השלישית ועוד רבים וטובים שצמחו שם.
ואני ביניהם, עם זיכרונות של פרקי חיים שמחים במקום הזה. עוברת ושבה. שינקין תמיד בלב. כמה נעים לחזור למחוזות ילדותי, מוקפת ביצירה שלי, שממשיכה לבתים חדשים.
בואו לחגוג איתנו עצמאות במסיבת רחוב שמחה בשינקין | שינקין 30 תל אביב, 5.5, 10:00-19:00 | עיצוב ישראלי מקורי, כחול לבן, בירות ישראליות איכותיות, מוזיקה מרימה וחברה נשית משובחת.

טוב ויפה | קולקציה חדשה