קולאז׳ של קרן שביט בטרמינל עיצוב בת ים | יריד עיצוב ולייפסטייל ישראלי מקורי | 20-23.7

קולאז׳ של קרן שביט | יריד עיצוב ולייפסטייל ישראלי | המעצבת קרן שביט, משיטה ספינה של אופטימיות, נשית וצבעונית במרחבי הרשת וגם במציאות. הקיץ הזה היא תאסוף את כל אוצרותיה מהעיר התחתית בחיפה ותעגון לזמן קצוב, בבת ים, בטרמינל עיצוב - Design Terminal
מתי ואיפה: אהוד קינמון 32 בת ים | הכניסה חופשית | חניה בשפע במתחם

רביעי 20.7 | 16:00-20:00 | חמישי  21.7 | 10:00-22:00 | שישי 22.7 | 10:00 - 16:00 |
שבת | 23.7: יום אחרון | 10:00-18:09

הטבה מיוחדת למאשרות הגעה מראש - 15% הנחה על הקולקציה החדשה של קרן שביט ומעצבות הפופאפ.  ללקוחות רשומות ומצטרפות חדשות | להטבה הירשמי כאן > https://tinyurl.com/karen-shavit-summer
מה באירוע
חווית קולאז׳ שהיא משב רוח רענן, בועה קרירה ונעימה בשיא החום, הנאות קטנות של קיץ, מלוקטות ביד אוהבת ומוגשות כשהן עטופות בתבלינים מרעננים של הנאות והפתעות.
במתחם ממוזג ומאוורר של 2000 מ״ר, תוקם חנות פופאפ ענקית של קרן שביט. קולקציית קיץ משובחת שחוגגת נשיות שמחה, נוכחת ומשוחררת. בואי להתאהב בבגדים שאוהבים נשים בקשת רחבה של מידות וגוונים. כאלו שייפו אותך מבחוץ ויחזקו אותך מבפנים.
ביריד תושק קולקציה חדשה ומרגשת, תוכלי לאסוף פרטי קפסולה נחשקים, ג׳ינסים קיציים מרימים, שמלות קיץ בגזרות קוצרות מחמאות ועוד בגדים מגבירי שמחה - בהטבות מיוחדות לנרשמות מראש לאירוע. 
אם את אוהבת עיצוב מקומי חדשני, מואר, צבעוני וחייכני, זה המקום שתשמחי לבלות בו. ללקט פרטי עיצוב ואמנות מעולמות האופנה, עיצוב הבית והילדים, מוצרים מעלי חיוך של מיטב היוצרים המקומיים.
אופנה, טקסטיל, תכשיטים, נעליים, תיקים, ארומתפיה, מוצרי נייר, משקפי וינטג׳, אמנות ועבודות יד. קרמיקה, שטיחים, מנורות, רהיטים, כלים, עציצים, הדפסים, איורים והרבה אהבות שתרצו לאמץ.
עיצוב ישראלי במיטבו, בואו להכיר את היצירות והיוצרים: 
אמריה | גלית נוי, המעצבת והמייסדת של המותג AMRIA שמה לעצמה כמטרה, להגדיר מחדש את תחום הנעליים עבור נשים עצמאיות המנהלות אורח חיים אינטנסיבי הכולל עבודה, בילויים ואירועים אחרים.
המותג נותן מענה לאשה היוצאת בבוקר ליום עבודה ארוך, המסתיים בפגישת עבודה לא פורמאלית, ארוחת ערב רומנטית, או מפגש חברתי.
כל חומרי הגלם מיובאים מאיטליה, לרבות העורות, והאימומים, היצור מתבצע בטורקיה במפעל משפחתי מסורתי.
מזמינה אתכן למדוד ולהתאהב, לתבל את מלתחת הנעליים שלכן בנוחות ובסטייל ממכר (ובמחירי סופעונה מיוחדים לקולאז).
מטריאל גירלז | עדי טל ושי ג'רסי, הן קרמיקאיות מוכשרות, חברות ושותפות ליצירה, בוגרות המחלקה לקרמיקה וזכוכית בבצלאל והמחלקה לקרמיקה במכון לאמנויות תל-חי (בהתאמה). יחד הקימו את 'מטריאל גירלז', סטודיו משותף בו הן מגשימות מאוויים וחלומות, עוסקות בחומר, יוצרות ומלמדות.
מזמינה אתכן להכיר אותן מקרוב, את צמד היוצרות המרתקות הללו, שמשלבות בצורה מרחיבת לב בין הרוח והחומר.
גיטה  GITTA BAGS | 
לפני 22 שנה, המעצבת חגית נאמן גורני (אז – אמא צעירה), הוציאה לראשונה את תיק ההחתלה הראשון שלה. מהר מאוד הסתבר שתיקי ההחתלה החכמים והמעוצבים שיצרה, התקבלו ע״י הורים רבים בשמחה והפכו בין לילה לסיפור הצלחה.
התיקים פרצו דרך, בגלל שהצליחו לשלב בחוכמה פיתרונות מפנקים מחד ופונקציונאלים מאידך, בשילוב עם מראה אופנתי מעודכן. המוצרים של gitta תוכננו כדי לפנק ולהקל על הורים בעזרת פתרונות חדשניים וחכמים והם הצליחו, ביג טיים. בארץ ובעולם.
לא תמצאו את גיטה בגס בירידים, אבל הפעם הודעתי לחגית, שהיא תאלץ לחרוג ממנהגה ולהעניק להורים שבינינו חוויה מפנקת ומהנה.

חגית תשיק ביריד קולקציה חדשה נפלאה. תיקים אופנתיים, מתוכננים היטב, עם חלוקה חכמה לתאים, גישה נוחה לציוד ופינוקים יחודיים.
תמי אשד | הישר מהסטודיו המטריף שלה ביפו העתיקה מגיעה אלינו T Squared Tami Eshed מעצבת מוכשרת ואשה מדליקה!
תמי מעצבת ויוצרת תכשיטים מינימליסטיים, גאומטריים, מודרניים, תלת ממדים ואלגנטים בטכניקה של צורפות קלאסית.
אני ותמי זה סיפור אהבה ארוך, במשך השנים אספתי ממנה תכשיטים משובחים, שאני ממשיכה לענוד ועדיין להתלהב.
תמי המקסימה, היא יוצרת פורה, מלאת כישרון ותשוקה, שלא מפסיקה לגוון ולהפתיע את הסובבים ואת עצמה. יש בקו שלה נועם שמשלב בחן, אינטלקט וקלילות, ממש כמו תמי עצמה.
בואו לבחור את התכשיט הבא.
מאיה מור | יוצרת בעקבות מסעות חיפוש אוצרות בטבע. במסעות האלו עיניה לוכדות את האוצרות המיוחדים במינם, שיוצר הטבע. ברגע הגילוי היא מבינה כמה יופי יש בהם ואיזה פוטנציאל טמון בהם, להפוך לפריט עיצובי מרהיב לבית. עבודותיה מושפעות מהגוונים הטבעיים והשקטים שבטבע מסביבה.
מאז ומעולם התחברתי ליופי שבישן, הדהוי, זה שאפשר לראות עליו את החיים שעברו עליו, עם שריטות, פגמים ואופי – ההפך מהמושלם והתעשייתי. המותג שלה, מאיה מור, משקף את האהבה הזו שלה. כל יצירה היא אחת במינה, נוצרת מחומרים שהיא מוצאת ביערות, נחלים ובחופי הים.
בואו להכיר יצירה עדינה ומרגשת ויוצרת שיש בה קסם של טבע.
קא ארומתרפיה | KA הוא מותג של מוצרי Wellness, אוצר של תערובות שמנים קסומות ממתכונים עתיקים שמטפחות את הלב ואת הנפש.
שמנים אתריים טהורים וברי קיימא המבוססים על מתכונים עתיקים מרחבי העולם.
תערובות שמנים לשיפור איכות החיים וקוסמטיקה המבוססת על שמנים בהם השתמשו אנשי אצולה ומלכים במשך אלפי שנים בעת העתיקה. המפורסמת שבהן היא קליאופטרה. שמנים בעלי סגולות טיפוליות לגוף וגם לנפש.
מתנה שכיף לקבל וכיף לתת, שכולה השקעה ופינוק. ערכות אמבטיה עשירות ומרגיעות, מפיצי ריח, סבונים, קרמים מטפחים ושמנים מרוכזים. הכל ארוז בהידור פוטוגני עם מחשבה על כל פרט בחוויה. כי לכל אחת מגיע לפעמים להרגיש כמו מלכת שבא.
בואי לגלות פורמולות שמנים המבוססות על שיטת טיפול עתיקה בצמחי מרפא ארומטיים, ולהכניס רגיעה, שלווה, אופטימיות, אנרגיה ואהבה לחייך.
פאולה אפלבאום |  PAU Jewellery Design. לאחר שסיימה את לימודיה בשנקר, החלה לעצב תכשיטים מתוך תשוקה להביא לידי ביטוי את סגנונה המיוחד. 
כל הפריטים מיוצרים בסדרות קטנות ובעבודת יד. פאולה משלבת בדרך מקורית, בין הדפסה תלת מימדית וצורפות קלאסית.
משקפיים | אספנית הוינטג׳ המשובחת, אפרת משנייה אחת - רק וינטאג' אמיתי תגיע ליריד הקולאז, ממושב עופר עם אוסף משקפי וינטג׳ שלא נראה כמותו בארץ, בהיקפו ובאיכותו. אוסף משקפיים (שמש וראייה) משנות השבעים והשמונים, יש אחד מכל סוג ותאמינו לי הבחירה קשה.
יש משקפיים לנשים ומשקפיים לגברים ואפילו משקפי וינטג׳ משגעים לילדים. אפרת מתאימה בכישרון ובסבלנות אין קץ, ומשדכת בין אנשים למשקפיים.
את האוסף העצום, היא רכשה מדב רוזנברג, אופטומטריסט ותיק מכרמיאל, שהחנות שלו קיימת כבר 43 שנה!
משקפי הוינטג׳ שיוצרו לפני שנים, נשמרו כחדשים ומעולם לא היו בשימוש. יד ראשונה מאופטומטריסט. החומרים של פעם היו איכותיים והמשקפיים יוצרו בטיב שהחזיק המון שנים.
מזמינה אתכן ואתכם להגיע ולבחור את האחד שלכם. אודה ולא אבוש, שאני לא הצלחתי... ויצאתי עם שלוש.
בגדי ים | תכירו את אורית ארגוב, המעצבת שמאחורי המותג Oceanholic Surf - מותג בגדי ים, בקשת מידות רחבה (עד מידה 46) שנולד מאהבה לים ולגלישה. בגדי הים מעוצבים, גזורים, ותפורים באיכות הגבוהה ביותר, מהחומרים הטובים ביותר, בהקפדה על כל שלב ושלב בתהליך הייצור המורכב.
את בגדי הים הצבעוניים גיליתי במקרה תוך שיטוט במרחבי הרשת והתאהבתי בעיצובים ובהדפסים המרהיבים. יצרתי קשר עם המעצבת והזמנתי אותה להצטרף אלי לפופאפ בשינקין.
מאז נוצר בינינו חיבור מיוחד וחזק. גיליתי שלא רק בגדי הים מתאימים לי ומשמחים אותי, אלא גם המעצבת עצמה. אורית נכנסה אל תוך חיי בסערה ומאז רכשתי חברה קרובה. אני לובשת את בגדי הים שלה, מרגישה נהדר וזוכה באין ספור מחמאות מרימות.
אורית תביא איתה ליריד מלאי חדש של בגדי ים בהדפסים שמחים שמציעים פתרונות פונקציונלים מעולים: תמיכה פנימיית, קאפים נשלפים, ביטנה מחטבת והדפסים מפילי לסת ,חולצות לייקרה להגנה מהשמש. בואו להתחדש בבגד ים מרגש ולהכיר קסם של אשה.
האמן מיקי אוחנה | ״חייט פרא״, למד אנימציה באקדמיה בצלאל.
הוא מתגורר בגליל העליון, בבית הילל, וויוצר בסטודיו הפסטורלי שלו יצירות מפעימות לב.
היצירה שלו היא מגוונת ופראית: הוא מפסל בחוט ברזל ורושם רישומים חופשיים במכונת תפירה. רישומים מינימליסטיים הפורטים על הרגש.
לכבוד היריד, מיקי ידרים למשך 4 ימים עד בת ים ויאפשר לכולנו הצצה לעולמו המיוחד. בואו להכיר איש מקסים ואמן רגיש שכולו קסם פרא.
החברים של נובי | דנה עברון, מעצבת, יוצרת, חולמת, תופרת, מאיירת ורוקמת את ״החברים של נובי״. אמא לשלוש מתוקות וגם של כמה וכמה בובות.
החברים של נובי, הן קולקצית קפסולה מיוחדת של בובות מקסימות בעבודת יד, שנתפרות ונרקמות על ידי דנה, בעבודת ים, אחת, אחת.
נוסף לבובות המושקעות, דנה מכינה גם מארזי לידה לאמא ולתינוק. שמיכות ורעשנים שנתפרים מבדים רכים, נעימים ואקולוגים, סבונים, קרמים ונרות בעבודת יד מחומרים טבעיים שנבחרים בקפידה ובאהבה.
גליה לוז | מאיירת את הצד השמח של החיים. יוצרת איורים ומוצרים מאויירים, שחוגגים יצירתיות, משחק ודמיון.
האיורים היחודיים והמשעשעים, שנוצרו במקור בטכניקה ידנית של מגזרות נייר, משמחים גם ילדים וגם מבוגרים ומשתלבים בכל מקום שזקוק לתוספת של השראה ואופטימיות.
תומסקי | Tomski Design מותג מוצרי עץ מעוצבים, בעיצובו של תום בנדקובסקי - עשויים חומרים טבעיים ואיכותיים לחדר הילדים (ואם אתם מחוברים לילד שבכם, אז גם לשאר הבית).
בר גנץ | Bow Studio עושה קסמים בעצים. מכופפת עצים בטכניקה מסורתית בעזרת אדים. מעצבת בעבודת יד פריטים מיוחדים להלבשת הבית , מראות מדפים מתלים ועוד...
לירון כהן | BRICK & BOBBIN מעצבת טקסטיל, בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר. 
ביריד הקרוב יוצגו מגוון רחב של מוצרים ממוחדשים:
תיקי בד שנאספו ממקורות שונים עם עבר והיסטוריה, עליהם מתווספות שכבות חדשות בטכניקות טקסטיליות בעבודת יד. נרתיקים, קלמרים, מחברות ועפרונות מצופים בדים נפלאים, שהודפסו ועובדו בעבודת יד. כל פריט הוא אחד יחיד ומיוחד ומיוצר ע״י לירון עצמה בעבודת יד.
לירון יוצרת שילובים בין עולמות גרפיים ממוחשבים עם עבודות היד המסורתיות - מגוון מוצרים בתחום הטקסטיל לבית ולסביבה, הנעשים בשיטות, טכניקות וכלים מגוונים.
מולט  קבוצה של אדריכלים, מעצבים גרפים ומעצבים תעשייתיים, שחברו יחדיו כדי לחולל מהפכה באופן בו אנחנו (וגם אתם) מרהטים את סביבתנו.  
מרכז עיצוב בר-קיימא תרבותי פורץ דרך, בו מתקיימות סדנאות, חלל תצוגה, מפעל היצור והסטודיו, לצד פיתוח פרויקטים חדשים.
דין מנשרוף | בוגר המחלקה לתקשורת חזותית במוסררה, מפליא ליצור שטיחי קסמים. ״שטיחים מעופפים״ שלוקחים את הצופה בהם למסע מלא דימיון.

שטיחי קיר עוצרי נשימה ביופיים, בעבודת יד משלב האיור ועד לגימור. כל שטיח הוא רצף חד פעמי של חוטים שזורים בבד הכותבים יחדיו סיפור, כל שטיח הוא זן נדיר של יופי והנאה. 
נועה ברדהבוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון. כבת הדור הרביעי למשפחה שבבעלותה מפעל ותיק לאריזות שהקים סבה , נועה תציג ביריד שני כיוונים מעניינים של מוצרים שפיתחה:
‏SATIK (שקית\תיק) - שקיות רב פעמיות עשויות מעמילן תירס - אותן פיתחה במסגרת פרוייקט הגמר שלה בחולון.

המוצר השני הוא מרגש במיוחד!
מארז מיוחד, ערכת החלמה מעוררת התפעמות, המיועדת לנשים שמתמודדת עם סרטן השד, שנוצר בשיתוף עם רונית אורי דודתה, אשה מעוררת השראה ומחלימה בעצמה. הערכה ״ תִּהְיִי לִי בְּרִיאָה ״ מכילה את כל מה שצריך כדי לתמוך באתגר שבהחלמה. הטקסטים נכתבו מתוך ההתמודדות האישית של רונית. מיטל לבוזה איירה את האיורים המקסימים.
אלישבע קסל | מאיירת, מספרת סיפורים בעזרת איורים ואנימציה. בוגרת בצלאל במחלקה לאומניות המסך,  שמיטיבה להפוך את עולמה הדימיוני לדימויים עשירים בפרטים העשויים בקו אישי ויחודי.
ביריד היא תציג ותמכור מבחר של הדפסים מקסימים ומוצרים מאויירים.בואו להכיר את אלישבע ועולמה המצוייר.
עידן הרבט | האיש והכישרון שמאחורי הסטודיו לעיצוב תעשייתי Studio Herbet . הסטודיו מתמחה עיצוב וביצור מוצרים בקו אישי.
עידן יציג ביריד יציג את Hos'a - רהיטים לבעלי חיים. ספה מעץ בשילוב בד, פינה אישית לחבר הכי טוב בבית ועוד כמה הפתעות יצירתיות ומרגשות. בוא להתאהב באיש וביצירותיו.
אביתר לוי, בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר, מצא דרך יצירתית, יפה, וחכמה להפריד חללים באופן שנשאר מחובר, ולמיזם שלו קוראים PolyCube . בטכניקות יחודיות שפיתח, הוא מיצר רהיטי מחיצות מודולרים שמסייעים בהגדרת חלל, באופן אוורירי ונעים.
המעצבת יעל רבוא, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בחולון, יוצרת אובייקטים על התפר שבין עיצוב לאומנות.  ביריד תציג לראשונה את קולקציית  seashells - 
קולקציה שמרגשת אותי בדיוק בגלל מה שהיא, אובייקטים שנוכחים בחלל, מעוררים את חושי ומזינים את חיוכי. בואו לחייך איתנו.
נטלי ונדרמולן | libby love – מעצבת פריטי טקסטיל דקורטיביים לקירות חדר הילדים בעבודת יד.
כל המוצרים של LIBBYLOVE מיוצרים בארץ, חלקם בעבודת יד במפעל השיקומי של "הלב הכתום“, חלקם במפעל המתמחה בייצור כותנה אורגנית ובדים המתאימים במיוחד לילדים שלנו ובכולם מושקעים מחשבה רבה וערימות של אהבה!
זיו גנל הוא אמן קרמיקה סקרן, יצירתי ומגוון, בוגר המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל.
את המסע שלו בחממת המעצבים של הטרמינל הוא מתחיל בחשיפת קולקציות רבות ומגוונות שיצר. ביריד תוכלו להיחשף ליצירות המיוחדות שלו ולקווים שונים שפיתח בעבודת יד ובתהליכים מקוריים.
קדיה | ירדן עובד משולם יוצרת ומעצבת מוצרים מבוססי איור בעלי ערך סנטימנטלי כמו: מפות עיר (תל אביב, חיפה, ניו יורק ועוד) עם נעצי לב המאפשרים לסמן את הבית שלכם או מקום אהוב אחר.
מפות עולם עם דגלוני סימון מיוחדים המיועדים לנעיצת מקומות אהובים, מפות עולם מאויירות לילדים וגם קולקציית הדפסים שכולה מוקדשת לחלומות של ילדים. תמונות מאויירות של דימויים מקסימים, שנותנים תוקף פיזי לחלומות של הילדים.
אוריאל בן-זריהם | הוא איש אשכולות אמיתי, מעצב תעשייתי, אדריכל ומעצב פנים.  לחממה הוא הצטרף כדי לפתח פרויקט חדש ומסקרן המשלב אובססיה ישנה וכיף עכשווי - גופי תאורה ממברשות.
כמובן שדאגנו לפינוקים הכרחיים. מוזיקה מעולה, פוד טראק עם אוכל רחוב טעים, בחצר הירוקה ובר קוקטלים מרענן בסיפון העליון של הטרמינל.
בשישישבת תוכלו להנות מפינוקים נוספים, אנחנו מתחילות גבוה ולאט לאט מגבירות:
5 דקות (או יותר) בגן עדן: אלה סרוגו, המטפלת האישית של קרן תגיע מעמק יזרעאל ותעניק טיפולי גוף קצרים, ממוקדים ומרעננים בפינה ירוקה בפטיו הממוזג.

גם תמי פיית הנצנצים, תגיע בשישי ובשבת ותשזור לכן זהב מנצנץ בשיער.
תערוכות אומנות
תמיר שפר | מאייר, צייר, מעצב ואומן, העומד בראש המחלקה לתקשורת חזותית בחולון, מציג תערוכה שהיא סיפור קומיקס תלת מימדי, ובו יצירות מצויירות, פסלים צבעוניים ומיצבים אינטראקטיביים.
בעיניים שלי | תערוכת צילומים פרי עבודתן/ם של תלמידות/י הקורס לצילום במחלקת נוער ב׳ במרכז לבריאות הנפש אברבנאל בבת ים.
מחלקת נוער ב׳ הינה מחלקה ייחודית ויחידה בארץ, אשר נותנת מענה לנערות ונערים על הרצף האוטיסטי הסובלים מבעיות נפשיות והפרעות התנהגות.
מזמינה אתכן לאירוח קיצי מחוייך ונעים במיוחד בהאנגר בבת ים. בריחה מהמציאות הלוהטת לחוויה אסקפיסטית של יופי ועיניין. בואו לגנוב קצת זמן איכות במזגן.
מתי ואיפה: אהוד קינמון 32 בת ים | הכניסה חופשית
רביעי 20.7 | 16:00-20:00 | חמישי  21.7 | 10:00-22:00 | שישי 22.7 | 10:00 - 16:00 |
שבת | 23.7: יום אחרון | 10:00-18:09
הטבה מיוחדת למאשרות הגעה מראש - 15% הנחה על הקולקציה החדשה של קרן שביט ומעצבות הפופאפ.  ללקוחות רשומות ומצטרפות חדשות | להטבה הירשמי כאן > https://tinyurl.com/karen-shavit-summer
שימו בוויז: אהוד קינמון 8 בת ים | 5 דקות מאיילון (מחלף קוממויות)
חניה צמודה בשפע | לכל הפרטים, היכנסי לעמוד האירוע > https://fb.me/e/1SvwlqnAg

טוב ויפה | קולקציה חדשה